Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


Flowachild

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
miből gondolod hogy ez 24 szelepes? hiányos ismereteim szerint csak 3000-24 V volt... (max 3000-24Vre épített dualram, mert asszem nem dual volt... szal ez egy C26NE tudtommal...

A srác mondta, akié a moci, és eladná nekem ................

Egyébként a DUAL RAM miért jó?

Mellesleg a CIH miben különbözik az OHC-től?

Link to comment
Megosztás:

A srác mondta, akié a moci, és eladná nekem ................

Egyébként a DUAL RAM miért jó?

Mellesleg a CIH miben különbözik az OHC-től?

Nem tom ki a srác, de kamuzik... hacsak nem 3000-24 hengerfej van rajta, de akkor meg jó drágán adná, me má tunying...

Dualram = twinport ha így mond valamit neked...

"Az új megoldás segítségével szükség szerint lehet vezérelni a motor hengereinek friss levegő ellátását.

Részterheléskor elzárják a hengerek egyik szívócsatornáját, miáltal erős örvénylés keletkezik, lehetővé téve, hogy nagy visszavezetett kipufogógáz hányaddal, kis fogyasztással működjön a motor. Teljes terheléskor viszont kinyit az elzáró szelep, növekszik a töltés, rendelkezésre áll a maximális teljesítmény. Azáltal, hogy mindig a pillanatnyi igénynek megfelelően szabályozzuk a gázcserét, céltudatosan optimalizálhatjuk a fogyasztást.

A Twinport technika előnye, hogy megtartható a bevált szívócső-befecskendezés és a hármas hatású katalizátor

, magyarázza az Opel műszaki igazgatója, Hans H. Demant. Ezáltal ésszerű keretek között marad a műszaki ráfordítás, ügyfeleink meg tudják fizetni az új, benzintakarékos motort. Ezért tartjuk a variálható szívásvezérlést intelligens módszernek a kis benzinmotorok fogyasztásának csökkentésére. Az Opel Powertrain szakembereinek

intenzív összehasonlító vizsgálatai kimutatták, hogy kis lökettérfogatú benzinmotorok esetében a Twinport technika segítségével elérhető a réteges töltéssel működő, közvetlen benzinbefecskendezésű motorok fogyasztáscsökkentő potenciáljának legalább 80 százaléka."

Rossz emlékeim szerint a CIH - Camshaft In Head - azaz a hengerfejben van a vezérműtengely vagy mi....

az OHC - Overhead camshaft meg a hengerfej fölé van helyezve...

Na egy pontosabb meghatározás:

CIH engine

A type of overhead valve engine (OHV) where the camshaft is enclosed within the cylinder head not placed on top of it. It is not the same as an overhead camshaft (OHC).

Link to comment
Megosztás:

Nem tom ki a srác, de kamuzik... hacsak nem 3000-24 hengerfej van rajta, de akkor meg jó drágán adná, me má tunying...

Köszönöm szépen a türelmedet, és a részletességedet, úgy néz ki, hogy jó kompresszióval egy 20-ast fogok érte adni, majd még kiderül, hogy a komplett motor neki mit takar, mivel én 16SH helyére Kadettbe akarom beépíteni, nem lessz elég a hengertömb, hengerfej, forgattyúsház komplexum, hanem akkor már minden egyéb dolog elektronikával együtt. Mennyire korszerű szerinted ez a moci? Miért van az, hogy csak 150 paci, mint az XE? Annyival korszerűtlenebb?

Meg ha tudsz vmi oldalt, ahol le vannak írva a motorkódokhoz a gyári fogyasztások. Ha bekap nekem 10 lityót, akkor nem kell 20-ért sem. Bár nyilván azok a fogyik egy Omega tömegéhez vannak mérve egy kisebb tömegű autóval jóval kevesebbet fog enni ha jól gondolom megfelelő váltóáttételezéssel.

Ja nem mellesleg ez hosszanti elrendezésű moci, az is érdekelne, hogy szerintetek ugyanott vannak-e a motor felfogatásai, tehát egyszerűen csak elfordítom, és illeni fog keresztmotoros helyére?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a türelmedet, és a részletességedet, úgy néz ki, hogy jó kompresszióval egy 20-ast fogok érte adni, majd még kiderül, hogy a komplett motor neki mit takar, mivel én 16SH helyére Kadettbe akarom beépíteni, nem lessz elég a hengertömb, hengerfej, forgattyúsház komplexum, hanem akkor már minden egyéb dolog elektronikával együtt. Mennyire korszerű szerinted ez a moci? Miért van az, hogy csak 150 paci, mint az XE? Annyival korszerűtlenebb?

Meg ha tudsz vmi oldalt, ahol le vannak írva a motorkódokhoz a gyári fogyasztások. Ha bekap nekem 10 lityót, akkor nem kell 20-ért sem. Bár nyilván azok a fogyik egy Omega tömegéhez vannak mérve egy kisebb tömegű autóval jóval kevesebbet fog enni ha jól gondolom megfelelő váltóáttételezéssel.

Ja nem mellesleg ez hosszanti elrendezésű moci, az is érdekelne, hogy szerintetek ugyanott vannak-e a motor felfogatásai, tehát egyszerűen csak elfordítom, és illeni fog keresztmotoros helyére?

a cih motorok nincsenek agyonhúzva......sok benne a tartalék.az a 150 paci kivisz a világból míg valszeg az xe-t generálozni kell párszor.

ha keresztbe akarod rakni az érdekes lessz.ez nem 1 60 kilós motor.meg nem 4 henger hosszú.1 6hengeres soha nem fog 8-9 litert enni.ezt tudomásul kell venni.valamit valamiért.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a türelmedet, és a részletességedet, úgy néz ki, hogy jó kompresszióval egy 20-ast fogok érte adni, majd még kiderül, hogy a komplett motor neki mit takar, mivel én 16SH helyére Kadettbe akarom beépíteni, nem lessz elég a hengertömb, hengerfej, forgattyúsház komplexum, hanem akkor már minden egyéb dolog elektronikával együtt. Mennyire korszerű szerinted ez a moci? Miért van az, hogy csak 150 paci, mint az XE? Annyival korszerűtlenebb?

Meg ha tudsz vmi oldalt, ahol le vannak írva a motorkódokhoz a gyári fogyasztások. Ha bekap nekem 10 lityót, akkor nem kell 20-ért sem. Bár nyilván azok a fogyik egy Omega tömegéhez vannak mérve egy kisebb tömegű autóval jóval kevesebbet fog enni ha jól gondolom megfelelő váltóáttételezéssel.

Ja nem mellesleg ez hosszanti elrendezésű moci, az is érdekelne, hogy szerintetek ugyanott vannak-e a motor felfogatásai, tehát egyszerűen csak elfordítom, és illeni fog keresztmotoros helyére?

Figy ez egy sor6.... még azokból az időkből amikor a nyomaték lényegesebb volt mint a LE....

Korszerű? Végülis több mint 20 éves mociról beszélünk... Sokan esküsznek, hogy CIH az isten.. ez a része sajna homály nekem.... Mr Manta vagy István bizonyára többet tud majd mondani erről... nekem csak C20NE-m van A Omegában, de gyanítom, hogy keresztben nem igazán fog passzolni... Ráadásul nincs olyan motor a Kadett és Omegában is játszott volna. szal valószerűtlen, hogy nagyobb faragás nélkül bemenne... Ráadásul egy váltót is kell szerválnod... márpedig emlékeim szerint az F16 volt az erősebb váltó ami a 195 NM hez meglehetősen kevés lesz... szal jó kis farigcsálás lesz....

sok sikert hozzá! (Én mondjuk a helyedben egy 2,5V6 ban gondolkodnék, az volt Vectrában, amiben volt olyan motor ami volt astrában ami volt olyanban ami Kadett.. szal átalakított motorbakokkal megoldható lehet a dolog, és ott a Veci váltója készen, kevesebb farigcsa.)

De ha a többiek (Mert ők nagyobb tudásuak mint én) azt mondják hogy vágj bele, hát tedd azt...

Link to comment
Megosztás:

hát elöl kissé meg kell szélesíteni a gépet,vagy fél méterrel hogy a moci meg a váltó elférjen <_< :) :) :lol:

amúgy jó a terv csak nem kadiba(keresztmotorosra gondolok). :lol: :lol: ^_^

ha meg 6 henger akkor már c30ne inkább.az 180 ló és fogyiban sem több feltétlen,de az már a széria kadit elcsavarja keresztben. :P

Link to comment
Megosztás:

hát elöl kissé meg kell szélesíteni a gépet,vagy fél méterrel hogy a moci meg a váltó elférjen <_< :) :) :lol:

amúgy jó a terv csak nem kadiba(keresztmotorosra gondolok). :lol: :lol: ^_^

ha meg 6 henger akkor már c30ne inkább.az 180 ló és fogyiban sem több feltétlen,de az már a széria kadit elcsavarja keresztben. :P

Ráadásul tudtommal a 30 Ne és a 26 blokkja ugyanaz... asszem... szal méretileg ua... ( nem véletlenül hekkelgetnek a srácok dual ramot a 3000 re....

szal X25XE... sztem...

Link to comment
Megosztás:

... Ráadásul nincs olyan motor a Kadett és Omegában is játszott volna. szal valószerűtlen, hogy nagyobb faragás nélkül bemenne...
Omiban, meg Kadettban is volt C20NE, meg C20XE is :-DDDDD A váltóról nem tudok semmit, de sportautómataváltót szeretnék bele, ami tudtommal rövidebb.

A valódi ok, ami emlelett a moci mellett szól, hogy közel van az eladója, és olcsón adja. Bár ha a fogyija sokra jön ki, akkor továbbadom, nem feltétlenül akarom kidobni az 16SH-mat, szeretem, de ilyen árnak nem tudok ellenállni, és addig is, amíg egy másik moci van benne, ezt nyugodtan felújíthatnám. Talán vizsgás motornak megmarad. :DDDDDDD

Link to comment
Megosztás:

Omiban, meg Kadettban is volt C20NE, meg C20XE is :-DDDDD A váltóról nem tudok semmit, de sportautómataváltót szeretnék bele, ami tudtommal rövidebb.

A valódi ok, ami emlelett a moci mellett szól, hogy közel van az eladója, és olcsón adja. Bár ha a fogyija sokra jön ki, akkor továbbadom, nem feltétlenül akarom kidobni az 16SH-mat, szeretem, de ilyen árnak nem tudok ellenállni, és addig is, amíg egy másik moci van benne, ezt nyugodtan felújíthatnám. Talán vizsgás motornak megmarad. :DDDDDDD

azért te ezt jól végiggondoltad????

lemérted már 1 6hengeres cih motor hosszát és súlyát?érdekesen lehetne belepajszerolni....

az ahoz való váltók mind hátsókerekes autókhoz lettek gyártva.szal azok kilőve.elsőkerekes váltót meg rászegecselni nem 1xű.váltópajzsot kell faragni valahogy.

ez hamvában holt 5let sztem,ha rám halgatsz ne pazarolsz erre időt és pénzt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.