Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Board Computer


PetiGSI

Recommended Posts

IDE kábel :D

A túrót. Van 26p-s csatim egy marékkal, meg szalagkábel hozzá. Csinálok egy adaptert, amit simán összedugok a BC-vel, de kell neki vagy 2 centi hely, nem akarom, hogy a kábel végén fityegjen.

Nem kókányolom össze belül, mert az idegesít, meg így kívülről elérek mindent ami később kellhet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A túrót. Van 26p-s csatim egy marékkal, meg szalagkábel hozzá. Csinálok egy adaptert, amit simán összedugok a BC-vel, de kell neki vagy 2 centi hely, nem akarom, hogy a kábel végén fityegjen.

Nem kókányolom össze belül, mert az idegesít, meg így kívülről elérek mindent ami később kellhet. :lol:

Ezen én is agyaltam egyébként....

Lesz új púp is, Csergőből megrendeltük. :D Thx Vktr! B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találtam egy BC-t vaterán egész kellemes áron:

BC

Kérdésem az hogy életre lehet-e kelteni ezt egy 98-as F Astra CL-ben különösebb átalakítás nélkül.

Illetve ha vannak szükséges módosítások akkor mit kell tenni? :lol:

Elkezdtem olvasni a fórumot az elejétől, de egy összefoglaló leírást még nem találtam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találtam egy BC-t vaterán egész kellemes áron:

BC

Kérdésem az hogy életre lehet-e kelteni ezt egy 98-as F Astra CL-ben különösebb átalakítás nélkül.

Illetve ha vannak szükséges módosítások akkor mit kell tenni? :lol:

Elkezdtem olvasni a fórumot az elejétől, de egy összefoglaló leírást még nem találtam.

Visit My Website

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találtam egy BC-t vaterán egész kellemes áron:

BC

Kérdésem az hogy életre lehet-e kelteni ezt egy 98-as F Astra CL-ben különösebb átalakítás nélkül.

Illetve ha vannak szükséges módosítások akkor mit kell tenni? :lol:

Elkezdtem olvasni a fórumot az elejétől, de egy összefoglaló leírást még nem találtam.

Ha jól emlékszem a GYIK ban van róla leírás. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találtam egy BC-t vaterán egész kellemes áron:

Kérdésem az hogy életre lehet-e kelteni ezt egy 98-as F Astra CL-ben különösebb átalakítás nélkül.

Illetve ha vannak szükséges módosítások akkor mit kell tenni? :lol:

Elkezdtem olvasni a fórumot az elejétől, de egy összefoglaló leírást még nem találtam.

hm. A kijelző önmagában elég kevés. Kell a nagy kék csati hozzá + ablaktörlő bajuszkapcsoló. Szerintem nem 1.4esből való így át kell kódolni. És a kijelzőre az ár sem baráti 8ezerért. Ha 12-13-15 ezrekért szokták vesztegetni KOMPLETTEN. 15ésrt már komplett kábelkorbácsot is adnak. Legalább is mikor haveromnak vittem 15ből meg volt a pakk. + egy komplett gsi, külső-belső, első-hátsó kábelkorbács járt hozzá.

Link to comment
Megosztás:

hm. A kijelző önmagában elég kevés. Kell a nagy kék csati hozzá + ablaktörlő bajuszkapcsoló. Szerintem nem 1.4esből való így át kell kódolni. És a kijelzőre az ár sem baráti 8ezerért. Ha 12-13-15 ezrekért szokták vesztegetni KOMPLETTEN. 15ésrt már komplett kábelkorbácsot is adnak. Legalább is mikor haveromnak vittem 15ből meg volt a pakk. + egy komplett gsi, külső-belső, első-hátsó kábelkorbács járt hozzá.

Te hány autót szedtél már szét? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Te hány autót szedtél már szét? :lol:

Nem értem a kérdést... De nem az én autóim.... voltak. Csak jó helyről vannak a cuccok. :D ennyi. De a utóbbihoz tényleg volt komplett kábel köteg. Az első lámpa csatitól a hátsóig. ezzel együtt van már itthon 3fastra madzagja. B)

Link to comment
Megosztás:

Nem értem a kérdést... De nem az én autóim.... voltak. Csak jó helyről vannak a cuccok. :lol: ennyi. De a utóbbihoz tényleg volt komplett kábel köteg. Az első lámpa csatitól a hátsóig. ezzel együtt van már itthon 3fastra madzagja. :D

Külsőbelsőelsőhátsó B) Azért nem mindegyik külön karika... :D

Link to comment
Megosztás:

Külsőbelsőelsőhátsó :lol: Azért nem mindegyik külön karika... :D

Ennyire ne nézz márt verébnek, hogy enyivel nem vagyok tisztába, hogy hogy van a kötél a kocsiba. Csak hosszú lett volna leírni. De akkor megteszem. Motortérben lévő majd tűzfalnál eltűnő és ismételten a beltérben a műszerfal alatt előbukkanó. Majd bal küszöb burkolattól és motorvezérlőig közlekedő Kábelkorbács volt a bc-hez. + a bal küszöb burkolattól közlekedő hátrafelé haladó lámpáknál végződő kábel köteg, ami magában foglalja a kasztni csatlakozókat az ajtó nyílásoknál, és az ülések előtt elmenő kábelrengeteget is. B) Így jobb ? :D

Lehet nem 100%ban pontos de 90%-ban biztos. :D De lényeg, hogy tényleg minden. :D

Link to comment
Megosztás:

Ennyire ne nézz márt verébnek, hogy enyivel nem vagyok tisztába, hogy hogy van a kötél a kocsiba. Csak hosszú lett volna leírni. De akkor megteszem. Motortérben lévő majd tűzfalnál eltűnő és ismételten a beltérben a műszerfal alatt előbukkanó. Majd bal küszöb burkolattól és motorvezérlőig közlekedő Kábelkorbács volt a bc-hez. + a bal küszöb burkolattól közlekedő hátrafelé haladó lámpáknál végződő kábel köteg, ami magában foglalja a kasztni csatlakozókat az ajtó nyílásoknál, és az ülések előtt elmenő kábelrengeteget is. :lol: Így jobb ? :D

Lehet nem 100%ban pontos de 90%-ban biztos. B) De lényeg, hogy tényleg minden. :D

Akkor így írjad, mert az ember bemegy a bontóba, és kér egy bal első felső kábelköteget, akkor kiröhögik...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Helló!

Olyan bánatom van,minden indításnál kiírja a BC, hogy kopott fékbetét.

A fékbetét jó,csak nem jeladós. Nem lehet esetleg ezt kijátszani?

Előre is kösz!

Dehogynem. A kerékjáratban kellene találnod hozzá egy-egy csatlakozót, mindkét oldalon, ami most ezek szerint üres.

Rövidre kell zárni a két vezetéket benne, és akkor nem fogja irkálni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.