Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zimpet

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bp

MOTE klubkártya

  • Város
    Bp

zimpet's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. zimpet

    Elektromos

    :P Nem megteszek, hanem annyival megyek! :P Azt olvastam, hogy 18Km/h-nál ki kellene kapcsolnia!
  2. zimpet

    Elektromos

    A fejlemény az, hogy most már meleg motornál kikapcsol egyből, nincs utánizzítás sem akkor. Eddig OK! :D Ami viszont még nem egyértelmű, hogy hidegen az utánizzítás kb 5-6 perc és hiába indulok el a kocsival és megyek 50-60km/h-val, akkor sem kapcsol ki, csak ha lejárt az ideje. Ez noooormális???? :P
  3. Vectra 1,7TD ISUZU

  4. zimpet

    Elektromos

    1,7 TD ISUZU-ról. Legalábbis az izzításnál! :P
  5. zimpet

    Elektromos

    Kb. 5 perc, vagy padlógáz!
  6. zimpet

    Elektromos

    A feszültség csak az izzítógyertyán 12,8 max, de a generátor 13,2-13,5-öt tölt közben, mikor kikapcsol az izzítás akkor felugrik 14,05-re. Nekem is furcsa volt, hogy nem kapcsol ki a lámpa elalvása után, de nem tudom hogy ez normális-e. Kipróbálom holnap a fogyasztók rákapcsolásával. És mint írtam 95C° -os motornál is ezt csinálja!
  7. zimpet

    Elektromos

    Sziasztok! Kérek egy kis segítséget izzítás témában! Az autó 96-os 1,7TD ISUZU motoros Vectra. Nem tudom, hogy ennél a típusnál volt-e utánizzítás, de nálam csinálja! Gyújtás ráad, izzítólámpa elalszik, de a gyertíákon rajta a feszültség, majd indít és nem akarja kikapcsolni, csak egy kövér gázadás után, vagy kb. 5 perc elteltével meleg motornál is! Ami viszont furcsa, hogy a gyertyákon nem az akkumlátoron mérhető feszültség van, hanem kb. 1-1,5V-al kevesebb. Max 12.8V Viszont azt tapasztaltam, hogy a feszültség emelkedésére kikapcsolja az izzítást. Ha nyomok egy padlógázt, akkor kikapcsolja, mert megugrik a fesz. 12,8-ra. A relé rendben. Valakinek tippje? Előre is köszönöm a segedelmet!
  8. Ilyen melegben kb. 10 perc autózás után meleg a víz, de nem figyeltem. Folyamatos menet közben 90 körül mozog, illetve pályán 130-140Km/h is 95-100C. egyébként a városban, ha megállok, akkor relatíve gyorsan felkúszik a ventilátor kapcsolásáig olyan 95-97C-ra. aztán vissza. Külső vagy belső tisztításra gondoltál?
  9. Köszönöm a választ. Akkor kéne vennem egy másik hűtőt? Csak mert az 60e körül mocorog.. :D
  10. Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Van egy 1.7Td-m isuzu motorral, ami klímás! Ha megy a klíma, akkor a ventilátor, (mindegyik kapcsol) nem tudja lehűteni a vizet, mert egy pici erölködésnél is megy szépen fel a vízhőfok.... Akár 100 Cfok fölé is, és csak akkor hül vissza, ha kikapcsolom a klímát! Ha nem megy a klíma, akkor nincs gond, felmegy, kapcsol, lemegy! Még nem próbáltam, de gondolom emelkedőn is hasonlót produkálna hosszú távon. Nem fogy az olaj, nem olajosodik a víz, semmi ami hengerfejre utalna. HELP PLS! Köszönettel: Péter
  11. Nem olyan bonyolult azt kicserélni! Mind a két vége csak egy gömb, amit le kell pattintani, az újat pedig fel. Ha nem találod meg az alkatrészt, akkor próbáld meg a bárdi webshop-jában megkeresni az autó évjárata és motorja szerint. Én rengeteg kütyüt megtaláltam az enyémhez. Ha nem tudod így sem beazonosítani, akkor meg kell kérdezni az opelt a gyári és az után gyártott miatt.
  12. Köszi! Már csak az érdekelne, hogy hol csinálták, mert nem rossz az ár! :)
  13. Sziasztok! Még új vagyok az opelesek között, ezért üdvözlök mindenkit. Van egy '96-os 1.7 TD ISUZU motoros B Vectra-m. Vezérműszíjat és feszítő görgőt kellene cserélni, de szeretnék hozzá normális szerelőt találni. Illetve érdekelne, hogy milyen áron cseréli ki. Remélem, hogy tudtok nekem segíteni. Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.