-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
MSN
lordshipgmt@windowslive.com
-
Weboldal URL
http://www.ucomp.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Mo Szte
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Corsa B Black & White
-
Város
Szentendre / Szeged
Szaßy's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Opel Corsa B 1.7D 1999-es autóm van, ABS-es hátsó dobfékkel. A kérdésem az, hogy ha olyan dobféket vettem, amiben nincs ABS gyűrű, a régi dobból át lehet rakni, vagy szétszakad? Sajnos 1-nehéz beszerezni gyűrűs dobot 2-40e Ft a pár 3-gyűrű nem kapható külön. Köszi, ha vki tud segíteni, van tapasztalata gyűrű átrakással.
-
Szia. Igen, bátor dolog volt így belevágni... de ... kié másé lenne a szerencse alapon... :D annyi nyugtat meg, hogy autószerelő vette a saját Corsa-jába, magának. Mivel a Corsa-ja papírjai nem voltak rendben, nem sikerült elintéznie (alvázszám, szín, stb., az előző tulaja nagyon bekavarta a dolgokat) így túladott az autón és a motoron is, áron alul. Megfestette a blokkot és beépítési garanciával adta el. Hát meglátjuk, bízom a legjobbakban. Boost controller-t vettem már és turbónyomás mérőt is, ha jártam vele már egy keveset intercooler-t is kap és valami rendes csövezés. Terv szerint egy kisebb IC-t ami befér, és ami azért hagyja felállni a töltőnyomást viszonylag hamar. A fehér gyűrű is kikerül, 1.0bar lesz a nyomás, az adagolón +1/4-ed fordulat, füstcsavar, alapjárat állítás. A kipu rendszerem már teljesen kész, 50-es sportrendszer végig a leömlőtől. 1.5TD Isuzu motoros Corsa-kkal Máltán drag versenyekre járnak, Carstylingon többen nyúltak hozzá sikeresen, és az angol Vauxhall fórumok tele vannak a motor tuningolásával - náluk még inkább nép és fiatalok autója a Corsa. Nagyon remélem, hogy bejön a számításom, és a fejemet sem fogja megenni. A tapasztalatok azt mutatják, hogy bírja, remélem ez nálam is így lesz - egyébként is inkább a komolyabb "finomhangolás" mintsem az őrült "tunying" a cél.
-
a gyári lámpákat megkapta egy rokon, mert megtörte a corsa-ja elejét, így talán bontóban próbálkozhatok... baromi sok helyen próbálkoztam... angol autóalkatrész importáló cég utánajárt de semmi eredmény, unix-éknál van a webshop-ba de hónapokig nem lesz a termék és talán azután sem, hivatalos opel képviselet pedig azt mondta h a lámpa része ilyet külön nem árulnak... szerzek törötteket és megpróbálom átrakni.. hátha most jobban sikerül kivenni mint múltkor... max földhöz vágom, ha nem segít az ész... jön az erő :D xenon: nekem projectoros és nagyon erős így nem gondolkoznék xenon-on DE meg se csinálnám különben sem mert ha megbontom a lámpát utána párásodni fog, lehet szilózni és szenvedni vele... a rendőr meg kpm, műszaki mind harapnak érte , mert xenon csak elektromos magasságállítós és fényszórómosós lehet.... hallottam olyat h erősebb xenon gázas izzója volt egy srácnak a rendőrnek hiába bizonygatta h nem xenon ez, a rendőr megszívatta és berendelte kpm-re ami nem olcsó (főleg ha van egy kis eltitkolt móka a kocsidban pl. egy nagyobb motor :D )
-
sziasztok ! egy olyan problémám lenne - remélem tud valaki segíteni - hogy vettem a B Corsa-mba Angel Eye első fényszókat, projectoros. Ugye nem elektromos magasság állítós, a manuális tekerentyűvel kéne belőni. Annak csak a helye van meg, nincs benne a menetes hosszú szár. Rendelni nem lehet (próbáltam UNIX-tól Angliáig mindent), a gyáriból meg kivehetetlen (konkrétan ki törni, erőltetni sem bírtam..) Járt már valaki így? Hogy lehetne mégis belőni a fényszórókat, hogy ne jobbra fel az égbe világítsanak? Hamarosan megyek műszakira ahol nézik ezt így, így sürgős lenne vmi megoldást találnom. Előre is köszi, Szabi
-
Szia, köszi a választ, bocsi h . ilyen későn írok. minden jel hengerfejre utalt, de végül "csak a hűtőm lyukadt ki" :D megcsináltuk, mentem vele sokat azóta, viszont vettem ma egy 1.5TD motort, minden rajta van ami kell, elviekben csak be kell rakni (motortartó bakok is úgy tudom, jók). az 1.7 TD turbója, adagolója stb. van rajta, kaptam rá garit és jó áron is szereztem, állítólag 100e km-t futott. hogyan lehetne lepapírozni szerinted/szerintetek? mit érdemes csinálni a motorral, adagolóhoz, turbó-nyomáshoz érdemes hozzányúlni? köszi ! szabi
-
Sziasztok ! Hengerfejes lett az 1,7D Isuzu B Corsa-m tegnap az M5ösön hazafelé menet. Nem tudom, hogy mekkora a baj, de ha komoly összeg lenne a javítás turbós motort veszek, egyébként is tervbe volt véve. Mire kéne figyelnem egy 1.7 Isuzu TD megvételekor? Csak kipróbálható motort akarok venni, ha arra kerül a sor, és lehetőleg olyat, amire adnak garanciát. Ui: csak ezt a blokkot nézhetem, vagy más turbós, húzható TD-t is be tudok rakni a mocitető alá ? Kérem aki tud válaszoljon, viszonylag sürgős lenne. Köszi, Szabi
-
Sziasztok ! Hengerfejes lett az 1,7D Isuzu B Corsa-m tegnap az M5ösön hazafelé menet. Nem tudom, hogy mekkora a baj, de ha komoly összeg lenne a javítás turbós motort veszek, egyébként is tervbe volt véve. Mire kéne figyelnem egy 1.7 Isuzu TD megvételekor? Csak kipróbálható motort akarok venni, ha arra kerül a sor, és lehetőleg olyat, amire adnak garanciát. Ui: csak ezt a blokkot nézhetem, vagy más turbós, húzható TD-t is be tudok rakni a mocitető alá ? Kérem aki tud válaszoljon, viszonylag sürgős lenne. Köszi, Szabi
-
szerintetek egy ilyen cirka 40-50k-s adagoló átalakítással mit lehet kihozni a gépből? elég komoly eredményeket hallottam a munkáikról. érdemes belefogni?
-
Sziasztok! Én letettem a motorcseréről és a turbósításról, viszont ma egy elég profi szerelővel beszéltem, aki szívó és turbó diesel-eket is épít. Mesélt pár autóról, amiknek az adagolóját Gödöllőre küldte el, és még a szívó diesel-ek is ha nem is úgy mint egy turbós, de magukhoz képest baromi jól mentek, már alulról is szépen húztak. Kb 40-50 ezer forintos a buli, és max pár decis fogyasztásnövekedéssel, kevés füsttel nagy gáznál. Ti tudtok erről valamit, hogy hogyan is néz ki pontosan az adagoló belövése, mit csinálnak vele, esetleg tapasztalatok? Sokalltam a 40 ezret, viszont hiteles embertől hallottam jókat, aki nem keresni akar rajtam. Volt szerelő aki azt mondta 5 ezerért hozzányúl az adagolómhoz, viszont ne várjak sokat mert millió méréssel és sok munkával jár, na meg felszerelés is kell hozzá. Segítsetek kérlek. Köszi, Szaßy
-
igazad lehet ! :rolleyes: ma pl. kipróbáltam dugóban az IDDQD beírását az elektromos műszerfalamba, és három terepjárón mentem át minden sérülés nélkül, aztán mikor a rendőrök levillogtak beírtam az IDBEHOLDi -t és láthatatlan lettem, de ez semmi ahhoz képest amit Fly módban csináltam a lezárt Rakparton. ;)
-
Köszi a help-et, sikerült megtudnom, tényleg rohad :rolleyes: :S cserés lesz valószínűleg a kötél ;)
-
én a gyári könyvemben találtam ezt a méretet, de hihetőbb a Te igazad, 13-asnak kéne rákerülnie, a 99-es könyv nem tudom miért írja ezt.
-
1,7D-ből az a méret, 175/65R14 a Combo-é. 185/60 R14 az 1,6-osok , az 1,7D , 1,2-1,4-es benzinesek és az 1,5 TD Corsa gyári mérete. Ui.: van valakinek sport középdobbal tapasztalata? eddig sok savat és sok jót hallottam. rosszat főleg a gázgyorsító középdobokról. olyat nem is igazán vennék, kivéve ha valakinek bevált és ajánlja. Nem gázgyorsító sportközépdobot érdemesebb lenne venni? pl. ezt: magnum középdob sajnos tudom, hogy a magnum termékek egy része kamu, főleg a számok a "200%-os lőerő többletről, a 150%-os fogyasztáscsökkenésről stb ;):), de ha valakinek van tapasztalata, talán megér egy próbát. köszi :rolleyes:
-
ezért is csodálkozom annyira, mert minden rendben van a fentiek közül. előtte 195/45R15, most 185/60R14 gyári méret, gyári nyomással, front 2,2, hátul 2.0 bar... nekem se változott így sokat a méret, és tökéletes a GSI futóművel :rolleyes: nem csúszik, nem sodródik - > borul ;)