Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szkszaby

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    747
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

szkszaby last won the day on Április 29 2014

szkszaby had the most liked content!

szkszaby névjegye

  • Születésnap 1985-09-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország, Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    VW Corrado, AstraG 1.6 16V, Punto 1,2
  • Város
    Győr

szkszaby's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Hírnév

  1. Keresd itt a fórumon Somi felhasználót ő megoldja neked, az a kábel amit vennél amúgy sem lenne jó. A menühöz programozni kell. Nyelvi lemezt meg le kell tölteni pl ncoreról.
  2. Ki lehet cserélni, de te azt nem akarod megfizetni ;-) Komplett utastéri kábelköteget kéne cserélni hozzà... Szerintem beépítőkeret plussz aftermarket fejben gondolkodj...
  3. Mert fos kínai, valószínüleg leesett róla az ellenállás, ami a terhelésre szolgál, hogy átvágja a canbust, de ettől még normálisan működik. A villogás nem meríti le, a fedélzeti figyel kis impulzusokkal, hogy nincs-e kiégve valamelyik. És az pont eléri a led nyitófeszültségét. Meg kell relézni, de az meg nem fogja érzékelni,hogyha tönkremegy a ledes lámpa.
  4. Valószínüleg a kettőstömegű lendkereked dögledezik. Zörgésnél pedig a megnyúlt vezérműláncra gyanakodnék.... Km mennyi?
  5. Szerintem nincs baj a Z18XER-el. Figyelni kell a vezérlés módosítóra aztán ennyi....
  6. True-true Facelift elott 5 sebesseges automata/kezi valtoval szereltek Szivosorod kesz van mar?
  7. Szerintem sem gond, a lenyeg, hogy a 3,5T-t ne erje el az osszsuly. Amugy mennyit lehet Vekivel vontatni?
  8. Facelift előtti modellekben volt: - a Z18XE motorkódu 1.8as 122-125lovas, nem is merem, de nem egy elromlós fajta szerintem - Z22SE 2.2 147LE ez már láncos és jó motor ez is, kettőstömegű Elek szerint van már benne. Facelift: - Z18XER 1.8as 140 lovas újfajta benzines, ennél egy dolog van, amire figyelni kell az a vezérlés módositó, állitólag elromolhat és a vezérlés átugrását/szakadását okozhatja, ez 2x65000ftos tétel. - Z22YH 2.2 Direct 155 lovas közvetlen benzinbefecskedezéses motor. Amikre figyelni kell: vezérműlánc, nagynyomású benzinpumpa és a szivósor. Kettőstömegű lendkerék van benne illetve már 6 sebességes kéziváltóval szerelték.
  9. Szia Nekem is 2.2 Direct-em van. Igen van nehany szeriahibaja, de a dizellel meg azert nem emlitenem egy lapon. Ami elromolhat: 1, Nagynyomasu szivattyu + nyomastarto szelep, ez valtozo, hogy mikor romlik el, mert nalam 220.000km-ig birta. A motor jobb oldalan talalhato ha Continental a markaja akkor mar csereltek es nem lesz vele tobb gond. Ara olyan 120 - 150e ft(szivattyu+szelep). Az enyemben markaszervizben csereltek munkadijjal kereken 200.000ft volt. 2, Vezerles: A lanc ha csorog vagy inditaskor van hangja akkor cseres. Ilyenkor mind a 2 lancszettet kell cserelni. Nekem 100.000ft volt kedvezmennyel a 2 gyari lancszett plussz 30.000ft a munkadij. 226.000km-nel csereltettem. Szerintem az uj is bir legalabb ennyit. 3, Szivosor: A rudazat kopik ki, ennek a felujitoja kb. 70-80.000ft nalam meg nem kellett cserelni 230.000km van most a kocsiban. Ezen kivul a kettostomegu lendkerek minimum dupla ideig birja mint a dizelen, nincs DPF, porlaszto, turbo, egyeb hulyesegek. En is benzin parti vagyok, meg kb. 15.000km-t hasznalom a kocsit 1 evben es ennek tobb mint a fele varos. Amugy mikor vettem a Vectrat elso sorban 1.8ast akartam, de nemnagyon van normalisan felszerelt a hasznaltauto piacon. Amugy az 1.8asnak meg a vezerlesmodositos lanckereke szokot elromlani, a 2x65.000ft :) Udv Szabi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.