Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Minoalovag

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    97
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Minoalovag's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Úgytűnik, hogy végre megvan az ok, amiért nehezen indult. 3 hengernél az injektor csöpög, 1 hengernél folyik. Ultrahangos takarítással megpróbálom kicibálni belőle a szutykot, na persze kap még injektortisztítót is. Ha nem segít akkor tud valaki megoldást?-mármint a cserén kívül- Mennyi egy injektorfej? Megéri-e utángyártottal szórakozni, vagy bontottal?
  2. Én is jártam így nem olyan rég! Csiszolóvászon! Izzófoglalatok megcsiszolása és kész! Azóta mint DOXA óra. Nekem csak egyik irányban rosszalkodott!
  3. kb 2.5év és 40.000km alatt ment el egy fél liter víz. Olajból átlagosan 1.5 deci/1000km A hűtéscsövek tapintásra kellemesen puhák. A motor teljesítményén nem látszik a kompresszió csökkenés hatása. 2 kerékpárral a tetőn szembeszélben 90-110 km/h-s tartományban is "szépen" gyorsul. A probléma több szerelőt is megfogott, nem csak engem <_<
  4. Nem tudom, hogy a diagnosztika arra kiterjedt-e. Mennyinek kéne lennie az ellenállásnak?Vagy ha nincs szakadás az már jó? Nem emlékszem, hogy az 2 vagy több vezetékes. Ami igazán aggaszt, hogy miért kormolódik el irgalmatlanul az egyik gyertya 150km-en
  5. A pár hete felvetettem , hogy a motorom nehezen idnul, időnként dadog. Cseréltem AC relét. Motordiagnosztika szerint elektromosan minden OK. Kompresszió 1 hengerben 11 a többiben 14-15 bar. levegőnyomás, vízhőfok reális értéket mutatott Benzinnyomás 3,5. Járó motornál 2.4 És mégis nehezen indul olyan 20°C-70 °C kornyéki tartományban. Tegnap gyertyát is cseréltem. az 1. hengerben a gyertya 150 km után koromfekete lett. A gyujtáskábel nincs szakadva, ellenállásmérővel mérve. Olajfogyasztás kb 1.5 liter/10.000km, tehát abszolút korrekt egy olyan autóban, aminek 150.000-ret mutat a km számlálója(+ amit még esetleg visszatekertek). Lehetséges, hogy a trafó haldoklik, esetleg a komputer? X14XE a motor. Tipp????
  6. Ma megnéztem, hogy mi a helyzet a benzin nyomással 4 óra állás után. Az a helyzet, hogy egy sziszenésen kívül semmi sem történt, benzinnek hírét nem láttam, nemhogy spriccolt volna. A visszacsapó pontosan hol helyezkedik el? AC pumpa lábszűrő_ AC pumpa _cső_Benzinszűrő_Cső_injektor_cirkulációs ági cső_benzintank vonalon? lehet abból gyárit kapni? Az AC pumpám bosch, 50.000km van benne. A hangja nem változott az elmúlt 3 évben. üdv!
  7. Most nézegettem, de nem találtam visszacsapó szelepet.Valakinek ötlete hogy honnan? Egyébként volt olyan problémám 1800 méter feletti magasságban, hogy indításkor a motor beindult, de a fordulatszám meg sem állt kiakadásig. Ha kinyomtam a kuplungot akkor a fordulatszám visszatért normális értékre. Összefügghet a motor mostani nehezen indulásával? Milyen érzékelők, szabályzók vezérlik a benzin befecskendezést?
  8. Most raktam bele injektor tisztítót. Ha az injektorban levő lerakódásokat képes feloldani, akkor talán a visszacsapónál lévő szutyokkal is hasonlóan bánik. HA ez sem segít akkor jön a csere, amennyiben ez a ludas. A műanyag sapi hiányzik, de ha a szelepet megnyomom, akkor mekkora erővel kellene a benzinnek kilőnie? Ugye folyadékról van szó, azoket meg nem nagyon lehet összenyomni. Haa éppen spriccel (egy darabig) akkor szerintem jó, vagy nem?
  9. Ma kicseréltem az AC relét. Semmi sem változott. Tehát, ha valakinek kell egy gyári, akkor szóljon. Indításkor továbbra is csak a 2.-3.próbálkozásra robban be, az indítómotor azonnali forgátása ellenére. Cseréltem benzinszűrőt is. pszilaj írta, hogy nála nincs kattanás a motorok stimmelnek X14XE. A visszacsapó szelepről elképzelhető, hogy elereszti a nyomást? ha igen Hol van az? A szivattyúval egybeépített panelen, vagy azon kívül?hogy néz ki? Lehet javítani? Üdv!
  10. Halihó! ha a relé akkor kattan, amikor az indítómotor már forog akkor ugye a késésben van a benzin, és lehet várni jó sokáig. És akkor egyértelmű a hiba forrása. Leírná valaki a pontos, részletes indítási folyamatot injektoros motorok esetében? Mikor célszerű benzinszűrőt cserélni?
  11. Hülye kérdés tudom, de va egy pár dolog, amit nem tudom, hogy merre lehet, ezért megkérdem, hogy Az AC relét az autó melyik szegletében keressem? Nem lehet, hogy indtáskor azért rosszalkodik, illetve nem búg fel a szivattyú, mert ez haldoklik?
  12. Sziasztok! Nekem indításkor rosszalkodik. és akkor is csak akkor, ha hőmérséklet 10 fok fölött van. A kulcs elfordításakor én nem hallok semmit a benzinszivattyú felől, (lehet, hogy azért mert új) Indításkor az indítómotor forog. 2x , 3x kell próbálkozni mikor is berobban, most már az alapjárat is nagyon gyengécske egy pár mp-ig, utána szépen beáll. Mikor berobban iszonyatos benzinszag. Néha kínomban eléggé elitélendő módon a gázpedál nyomkodása hoz némi eredményt , de nem mindig. Én eddig az injektorra gondoltam, de lehet, hogy elektromos jellegű a probélma? Lehet, hogy a gyujtásmodul a ludas? A két probléma lehet, hogy ugyanonnan ered?
  13. Sziasztok! Tegnap egy érdekes dolog történt. Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele. Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel. Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon. Na erre varjatok gombot. Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt. van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek? Valami tipp? Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó. Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el. Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK! A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch. A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj. Ezekre is szeretnék tippeket kapni. Elektromos ez a probléma , vagy más természetű? Felrakom az elektromos topikba is. bocsi, ha valaki haragszik ezért!
  14. Sziasztok! Tegnap egy érdekes dolog történt. Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele. Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel. Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon. Na erre varjatok gombot. Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt. van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek? Valami tipp? Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó. Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el. Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK! A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch. A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj. Ezekre is szeretnék tippeket kapni. elektromos a probléma vagy más természetű?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.