Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

btomi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

btomi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia. A műszerfal borítást nem ajánlatos leszedni. A volt problémámmal voltam egy OPel szervízben, arra gyanakodtam hogy a hang a műszerfal mögül jön. Ott világosítottak fel, hogy a műszerfalat nem olyan könnyű megbontani. Tudniillik a műszerfallal együtt van az utas oldali légszák, valamint a különböző visszajelző műszerek és órák. Ha leszedik műszerfal kárpitot, akkor szét kell szedniük a műszereket, ami szerintük nem egészséges dolog. Saját tapasztalatból merítve a levegő beömlő nyílásból ki lehet pattintani a levegő terelő műanyag elemet. Pattinsd ki egy tompa, lehetőleg műanyag valamivel, és nézz bele, hogy mi okozhatja. Ha nincs benne semmmi, és csak a kerete nyikorog, akkor vegyél szilikon pasztát (kb.350 Ft), és óvatosan vékonyan kend be vele a műanyag peremet. Rakd vissza, fél nap alatt tökéletesre szárad. Ha mégsem ez volt a gond, akkor egy szervízt javaslok.
  2. Szia. Elmúlt a problémám. A hétvégén leragasztottam a kocsi elején az összes rést, nyílást szigetelő szalaggal. Apránként leszedtem róla a szalagot, és a végén már csak az maradt ami mögött megbújt a ciripelő hang forrása. Ez pedig, marha nehéz volt rájönni, a kocsi elején, a hűtőrács és a kasztni között lévő résben volt. Leszedtem a hűtőrácsot, és akkor láttam meg hogy a hűtőrács és a karosszéria között van egy vékony gumicsík. Ez gyárilag rá van ragasztva a hűtőrácsra. Azonban kb. 8 cm-es részen elengedett a ragasztás. Miután szilikon pasztával összeragasztottam, megszűnt a hang. Nagyon nehéz volt bedetektálni, mert nem ott képződött a hang, ahol hallani lehetett. A légáramlat vitte a szélvédő alá a hangot. Eddig csak arra a helyre koncentrált mindenki, ahonnan a hangot hallottuk. Azért kösz a tanácsot.
  3. Sziasztok. SEGÍTSÉG kellene. Adva van: 1.4 Astra G 4 ajtós, 2 éves, 38e km. Tavaly ilyenkor 130 km/h-nál az autópályán egyszerre csak egy furcsa hang jelentkezett (olyan mintha felfújsz egy lufit, elszorítod a végét és kis lyukon engeded ki a levegőt, szürcsög és felváltva sípol). A hang forrása ismeretlen, a hangot belülről is és kívülről is lehet hallani. Belül a szélvédő közepe aljától hallható, ott ahol a levegő kiömlő nyílás van. Ha lehúzom az ablakot, az szél behozza a hangot. Azonban csak 100 km/h felett jelentkezik, de a legjobban akkor ha ennél a sebességnél egy kamion szembe jön velem, és nagy a szele. Valamibe belekap a menetszél. Szervízben volt, tavaly áprilisban, ott tettek tömítő pasztát az ablaktörlő motor alatt lévő forrasztásra. Azután elnémult a hang, kibírta egy évig, és ez év március elején újra előjött. Valószínűleg nem ott volt a baj ugyanis azt a részt két hete újra bekentem szilikon kaucsukkal, és semmi eredménye. Újra hallom a sípoló szörcsögő hangot. Az alábbi próbálkozásoknál is hallható volt a hang: ha levettem az ablaktörlőt valamint az ablaktörlő alatt lévő műanyag elemet. A szerelő rendben találta a szélvédő ragasztását. A szélvédőn nincs látható sérülés, vagy lyuk. A motorház-tető tartó gumibakokat bekentem szilikon kaucsuk pasztával, semmi eredmény. A hang jelentkezik akkor is ha megy az ablaktörtlő, megy a fűtés, vagy a légkondi. Független attól hogy téli gumi acél tárcsával vagy nyári gumi könnyűfém felnivel van fenn. A hang forrása egyértelműen nem deffiniálható. Probléma az is hogy 100 km/h alatt megszűnik. Ha valaki tud valamilyen ötletet, esetleg előfordult vele ilyen, nagyon megköszönném a válaszát.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.