Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bzsoltee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    155
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

bzsoltee névjegye

  • Születésnap 1986-02-23

Elérhetőség

  • MSN
    bzsoltee@msn.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    2001 Z14XE
  • Város
    Szabadegyháza

bzsoltee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ezúton szeretnék elköszönni minden fórumos társamtól. Hosszas vívódás után úgy döntöttem, túladok első autómon. Köszönöm mindenki segítségét/türelmét, az elmúlt 4évben rengeteg jó tanácsot kaptam itt, nektek is köszönhetően sokszor még autószerelőig se jutottam el, máris meg tudtam oldani olyan problémákat, amivel mások már rég szervizbe rohantak volna. 11éves, valószínűleg egész normális áron el tudom adni, én már nem akarok többet költeni rá. 4éve van nálam, az első 2év kínszenvedés volt, sok százezret öltem bele (olyan hibák jöttek elő és olyan alkatrészeket cseréltem sorban, amiről előtte nem is hallottam, nem egyszer vontattuk/trailereztük), de nem bántam meg se akkor, se azóta, ugyanis 2éve van egy megbízható autóm. Büszke is vagyok rá, ill. magamra is, hogy ennyi idősen ilyen jó állapotban tartottam (akikkel eddig úton-útfélen összeakadtam, mindenki úgy tett rá ajánlatot, hogy 4-5évesnek nézték). Tudom, ez nem a reklám helye, pár nap múlva meg is hirdetem az autót, ha valakit érdekelne, pü-ben írhat. Továbbra is minden jót nektek! Üdv.: Berényi Zsolt
  2. Lehet gyertya, vagy trafóbaj, esetleg megszorult valamelyik szeleped annál a hengernél. Milyen hibakódot ad az autó?
  3. A kesztyűtartód balos villája nincs véletlenül letörve? Csak mert az "kapcsolja" ki-be a kesztyűtartó-világítást, és 3-4nap alatt leszívhatja az akkud (saját példa...)
  4. Nem nagy meló, érdemes megpróbálni: szedd le az injektort, fordítsd ki, és indítózz. Ha spriccel a benya, akkor ezt is kihúzhatod a hibalistáról. ECU-behaláskor is csinálhatja ezt a verda, de csak nem...
  5. Tartsd benyomva a napi km számláló nullázó gombját, majd add rá a gyújtást, várj néhány másodpercet mielőtt elengeded, és el fog tűnni a felirat. Amúgy szervíz-intervallumot jelez, olajcsere meg ilyenek. Ha nem szervizelteted rendesen, akkor nincs jelentősége
  6. Alányúlsz és felfeszíted, pattintós műanyag ez is...
  7. Sziasztok! Időnként produkál olyat a vas, hogy miután kicsit meghajtom - 140 fölött... - motorféknél leáll az autó. De volt 3-4alkalommal, hogy 90-100-as tempó után is előjön ugyanez. Utána nagy nehezen visszaindul, pumpálnom kell a gázt hogy megmaradjon az alapjárat, aztán egyszer csak helyrejön, van hogy fél perc alatt, de egyszer megesett, hogy 80km-en át mentem alapjárat nélkül (olyan rallis duplakuplungos váltásokat sose csináltam még előtte :D ). Nem hiszem hogy EGR... Szóval valami ötlet? Alapjárati motor tisztítás esetleg?
  8. Légszűrő cserénél tavasszal leszedtem a légszűrő háztól a fojtószelepre menő műanyag levegő vezetéket és - ugyan akkor nem vettem még észre -, de ezzel együtt lejött a szelepre menő kisebb átmérőjű gumi vezeték is (a légvezeték alatt van rögzítve, és a fojtószelepház tűzfal felőli oldalán lévő csonkra csatlakozik). Mikor beindítottam, ~2100rpm-el pörgött a gép. Miután meglett mi maradt/csúszott le, visszaraktam és láááám, 750 az alapjárat :D Ezt nézd meg elsőként szerintem! Amúgy nem tudom mire való az a vezeték...
  9. Nyugodtan maradj Wessznél, nekem ő cserélte az ECU-m, csak ajánlani tudom!
  10. Sziasztok! Ismer valaki olyan szakit, aki a gyári kartámaszom fedelét újra tudná "bőrözni"? Elég kopott, és ha nem muszáj, nem akarnám lecserélni az egészet
  11. Sziasztok! Tudja valaki, mi a neve a műszerfalon a szélvédő alatti légbeömlő "csíknak"? Kéne szereznem egy másikat, a mostani rögzítőfülei eltörtek a két szélén, de még nem találtam ilyet sehol
  12. Sziasztok! Már harmadszor csinálta azt az autóm, hogy menet közben megáll. Első kettőnél visszaindult nagy nehezen, 2-3szor még lefulladt, de utána rendben is volt ismét. Legutóbb úgy jöttem haza Tatáról (~90km, egy élmény volt), hogy nem volt alapjáratom. Kinyomott kuplungnál leállt, sokadszorra elindult, de egyből fulladt is le, amint nem adtam gázt. Szervízkulcson kívül nem adott hibakódot, az is eltűnt mára és semmi baja a kocsinak egyelőre, de nem is tárolt hibakódot sajna. Alapjárati motorom cseszekedhet? Már megtaláltam hogy néz ki ez a mütyűr, de pontosan hol is találom a motortérben? Köszönöm előre is!
  13. Van hogy annyira szétesik, hogy vagy nem tudod berakni a slusszkulcsot, vagy nem tudod kivenni...igen, legrosszabb esetben otthagy valahol az autód! Pár ezer Ft-os cucc, nekem szereléssel 8-9ezerbe fájt
  14. Persze, jó az NGK is. De én mentem már 40ezret GM-mel, ugyanennyit NGK-val, és egyikkel se volt gond. De ahogy előttem írták, ha már szerelő csinálta, próbálkozhat ő is...
  15. Ha biztos vagy benne, mielőbb cseréltesd, mert pár ezer forintos alkatrész. Én úgy mentem vele egy hónapig, hogy menet közben mozgatnom kellett néha a kulcsot a zárbetétben, hogy működjön a ventilátor...aztán egy benzinkúton indításkor szépen szétesett az egész, a kulcs benne szorult és trailerezhettük haza a vasat
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.