Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Scaevola

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    43
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Scaevola névjegye

  • Születésnap 1972-05-03

Elérhetőség

  • MSN
    flash_forward@t-online.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel, Ford
  • Város
    Budapest

Scaevola's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a kimerítő választ, Sasa. Akkor ezzel úgy fest, együtt kell élnünk.
  2. A motorvezérő program frissítésre nem gondoltam, nem is tudtam, hogy csinálnak ilyesmit is. A légkondi nem maradt bekapcsolva, ill. ha bekapcsolom, ha ki, az emelt fordulatszám marad. Amit egyébként említesz, az az alapjárati fordulatszámnál, hideg motor esetén figyelhető meg, akkor 1-200 f.számmal magasabban pörög, ha plusz bekapcsolom a légkondit. sasa, a miénk is XER, 1,6-os.
  3. Sziasztok! Pár hete voltam szervizben az autóval, s azon túl, hogy javították a hibát egy dologra lettem figyelmes. Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg... A gáz körül tapasztalok valamit - nem hibát - csupán valami megváltozott az autóban. Öreg vagyok, de annyira nem, hogy egyik napról a másikra megváltozzon a kuplungkezelésem... s eddig, amikor levettem a gázról a lábam és kuplungoltam, akkor a motor fordulatszáma azonnal leesett alapra, azonban amióta javították a légkondit, a kuplung benyomását követően a fordulatszám kb. 2 másodpercig marad azon a fordulaton, ahol a kuplungot benyomtam. Kérdésem, hogy ez mitől lehet? - vagy inkább úgy kérdezem (lehet, mosolyogtató lesz ) hogy van esetleg ilyen opció az autó TECH2-vel elérhető menüjében? Ha nem, akkor mitől lehet, hogy egyik napról a másikra ez megváltozott? Haverom Toyotája is ilyen, mondta is, hogy sokan mondják neki, hogy "Hé öreg, nem tudsz vezetni?" - holott ez csak az autó fícsöre. Nálunk ez nem opció, mert eddig nem volt ilyen. Éppenséggel nem dőlök a kardomba, ha ezentúl ez ilyen lesz, csak szeretném megérteni, hogy mitől változhat ez meg. Előre is köszi a választ!
  4. Sziasztok! Miből derül ki, hogy egy autó láncos v. szíjas vezérlésű? Az én autóm z16xer motorkóddal bír... vajon ebből kiderül? Vagy esetleg az ajtók száma is determinálja a dolgot? Előre is köszi!
  5. Köszi a válaszaitokat. Márkaszervizben azt mondták, hogy ha megvan a kapcsoló, akkor nem drága, de ha nincs... akkor az horror árkategória. Ők mondták így, nem túlzok. :) Még talán megis próbálnám, nem tartok egy kis szereléstől, de nincs indexkarom, így nincs is mit kicserélnem... korábbi hozzászólásokból meg azt szűrtem le, hogy nem is érdemes keresni, mert mindenki csak upgrade-elni akar, azaz tempomatos kart keres mindenki, míg a régi karokkal Dunát lehetne rekeszteni. Köszönöm, még egyszer! :)
  6. Sziasztok! Meg tudjátok mondani, hogy mit keressek, mikor meg szeretném tudni, be van-e kötve a kuplunghoz a tempomat kapcsoló? Tudom, egy kapcsolót, de talán cizelláltabb a válasz, ezért is kérdezem. Elvinném az egyik Opel szervizbe beköttetni utólag a tempomatot, de 40-50 km-t nem szívesen autóznék hiába... mert ha nincs ott a kapcsoló, akkor inkább hagyom az egész tempomatosdit (ha van ilyen szó). Ha csak karcserére és felprogramozásra van szükség, az még belefér, de a kapcsoló bekábelezését már nem vállalnám. Előre is köszi!
  7. Arról nem is beszélve, hogy bizonyos hőmérséklet alatt - legjobb tudomásom szerint - be sem kapcsol a kompresszor.
  8. Köszi mindkettőtöknek!
  9. Nekem négy ponton lecsavarozható kell - gondolom ezt értetted nem tetősínes alatt. Én is bringát szállítanék, bár szívem szerint vennék inkább egy akkora kocsit, amibe befér két bicaj... de az év 350 napjában mit kezdenék egy akkora batárral? Közben néztem az új Opeleken, ócóért van fiók hátul a kocsin... több mint két kilóért.
  10. Helló. Tetőcsomagtartókkal van valakinek tapasztalata? Két keresztrudat vennék a szekerem tetejére, de nem tudom, megéri-e megvenni a kétszer olyan drága Thule-t. Van ezzel kapcsolatban bárkinek benyomása, tanácsa? Előre is kösz.
  11. Köszi szépen, erre nem is gondoltam. Nincs egyébként másik aljzat az autóban. (4 ajtós sedan)
  12. Sziasztok! Kérdésem nem éppen elekrtomos, de a szivargyújtóval kapcsolatos, ezért ide írtam, remélem, nem gond. Nektek nem okoz gondot bármilyen elektomos töltőt használni a szivargyújtóról? Életemben nem láttam még ilyen rövid "lyukat" kollégáim összes szivargyújtós cuccait - és persze a sajátjaimat is - kipróbáltam, mind hosszú. Nem értem, miért van ez... ti találkoztatok hasonló problémával? Eddig a kütyükben kerestem a hibát, órákat töltöttem el rövid szivargyújtótöltő kereséssel... de egyik sem jó, mindet kilöki. Már azon hezitáltam, h. szétszedem és lekötök róla egy USB-s töltőt... röhej, de komolyan.
  13. Szia Csaba! A klíma bekapcsolásakor mindig hallani egy kattanó hangot - szvsz egy relé - s a probléma úgy jött elő, hogy egyik pillanatban még hűtött, másikban már nem, tehát üzem alatt romlott el. Érteni persze nem értek hozzá, "abból főzök" amit gépészként próbálok kikövetkeztetni... ezért úgy gondolom, ha a hűtőközeg fogy el, az nem egy pillanat alatt történik v. ha igen, annak azért valami jele kellett volna, legyen (hang, fény effektus :)) Átnéztem a biztosítékokat, azok jók... még egy resettel megpróbálkozok, olvastam egy bejegyzésben, az hátha segít. Ha nem, akkor szerviz... igazad van 555, tág fogalom a szerviz... Dél-budán lakom, 22. 11. kerületben, Diósdon, Érden esne jól egy olyan hely, amit valamelyikőtök ajánlana. Köszi mindkettőtök válaszát. :icon13:
  14. Sziasztok! Nem indul a klímám az autóban... szerintem nem kap áramot. Egy szervizt keresek, ahol érdemben tudnak foglalkozni a dologgal - ahol nem azzal kezdik, hogy gázt nyomnak bele, van tech2-jük, stb. Vagy csak márkaszervizeknek van tech2-esük? köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.