Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

carlosca

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

carlosca's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha már árulják akkor bizonyára használható :) ( Astrában buherálás nélkül nem!) a szivargyújtóban csak járómotornál vagy ha kontaktot adszt akkor van áram. Járómotornál be kell kapcsolni a melegítőt és kész ,ha pedig állóhelyzetben használnád akkor az aksidat terheled éppen gyújtás előtt ami a hidegben nem előnyös. A szélvédőd elbírja csak kérdés mit szólnak a vezetékek a 200w-os teljesítményhez. Én inkább bemelegítem nagy hidegben a motrot , leolvad a jég és a meleg motoral való közlekedés télen aranyat ér. Azon érdemes elgondolkodni, hogy mi történik akkor ha az ilyen csodabogyótól kigyullad az autód. Az hogy leéghet egy dolog, de vajon ki tudsz-e jönni belőle időben? ? ?
  2. Nekem 2 éve van a kocsimba (astra) beépítve LPG, semmi gondom nem volt vele. Tipus>>Landi Renzo szekvenciális befecskendezésű rendszer Válási hőmérséklet>>35 fok Váltási fordulatszám 1500 Gáz fogyasztás 9 liter ( 3000 fordulatig!) Meleg motornál a váltási idő megegyezik azzal az idővel amedig a motor eléri az 1500-as fordulatszámot, ha nem aduk gázt és a motor nem pereg fel (1500-ra) akkor sohasem fog átváltani gázra. Előnyök: Környezetkímélő és nincs szúrós kipufogó gáz szag. A motorolaj tisztább ( kevesebb korom) A motor élettartalma hosszabb (olasz szaklapok szerint) 70%-al biztonságosabb mint a benzines (ütközéskor) Hátrányok: A csomagtérben elfoglalja a pótkerék helyét. A hőlecsapódás következménye végett hamarabb kirohad a hátsó kipufogó dob.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.