Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

miles

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    48
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

miles névjegye

  • Születésnap 1976-07-02

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra B x20dtl
  • Város
    Győr

miles's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. miles

    Elektromos

    Elnézést valoszinüleg én fogalmaztam rosszul az ülésben lévő légzsákot hoza hibának. De amikkor a szaki multkor törölte a hibát megrángata a stekert és nem jöt elö a hiba aztán pár napra rá menetközbe egyszercsak megint elő jöt a hiba. Ezért gondolom hogy esetleg nem a stekernél van a hiba , ha jól tudom az ajtoban is van valami érzékelője a légzsákna még esetleg én arra gyanakszom nem tudom azal volt-e már valakinek gondja.
  2. miles

    Elektromos

    Értelek. Csak az a furcsa hogy mindig a vezető oldali oldalégzsákot hoza hibának .
  3. miles

    Elektromos

    Látam több foton is hogy a légzsák visszajelző több auton is világit. Enyémen is elkezdte a vezetö oldali oldal légzsákot irja hibának . Az egyik szerelö azt mondta hogy a stekerel szokott gond leni már többször csinálta de pár nap mulva ujra elöjön a hiba. Kérdésem az lene hogy valaki tud -e megoldást , vagy ismere-e olyan szerelöt Győr környékén aki garantáltan megtudja oldani ezt a probémát.
  4. Meg let mia baja a klimámnak . Menet zárlatos volt a kopreszor tekercse ezér volt hogy néha nem kapcsolt vagy ha be is kapcsolt egy idő után megállt. Ha már a klimásnál volt az autó ki is fertötleniteték , kiváncsi leszek medig birja . Én már probálkoztam habal is meg a sprével is de egyik se vált be nálam.
  5. A klimám mostanában elég rapszodikusan müködik . Néha tolja a hideget rendesen néha pedig hiába kapcsolgatom nem akar hűteni, ma elvitem klimáshoz hátha kevés bene a gáz elöte be inditotam ment rendesen oda érve leálitotam mire ujra inditotam volna hogy megtudják mérni a nyomást megint nem ment, klimás monta lehet menetzárlatos a kompreszor és nem huzbe de megméri nekem . Felemelte az autot hogy megmérje akkor már megint ment rendesen , monta ember hátha csak akkor nem huzbe ha meleg ere járatuk 1,5 órát hibanélkül szépen kapcsolt ere viszont nem tudtak mondani semit mondták még hogy lehet a vezérlésével van valami gond de nem voltak meggyözöek. Esetleg találkozot valaki hasonló problémával ? Mert feleslegesen nem igazán cseréltetnék semit. Azt elfelejtetem irni hogy manuális klimáról van szó .
  6. miles

    Elektromos

    Üdv Mindenkinek. Az lene a kérdésem hogy a hütöben lévő 2db hőgomba közül melyik mit kapcsol ? Nekem a felsö kör stekeres az alata lévö pedig téglalap és mind a ketö három lábú .
  7. Nekem amikor szakadt volt ment rendesen csak nagyon nehezen akart elindulni.
  8. Tudtomal a résolajcsőnek csak az inditásnál van jelentösége ha már megy a motor amiat már nem állhatna le. Nézd meg inkább a szűrőháztól az adagoloig menő üzemanyag csövet mert nekem például az volt a gond ki volt keményedve és farsoz szivot.
  9. Tegnap kicseréltem a hátsó stabilizátorrud szilenteket de még mindig meg van a hátulról jövö klatyogó hang :D . Pedig nem találtam mást ami klatyogna.
  10. Tegnap kicseréltem a hátsó stabilizátorrud szilenteket de még mindig meg van a hátulról jövö klatyogó hang :D . Pedig nem találtam mást ami klatyogna.
  11. Nekem is Nokian volt fent 2006-ban vetem újonan öket a futó felületük még 50% felet van de már ki van repedezve meg lehet érezni hogy nincs megfelelő tapadása. Ja azt elfelejtetem hogy ezek nyáriak . A elözö automon télibe volt Nokian azal meg voltam elégedve .
  12. kösszönöm a válaszokat . Az érdekelne ha nem számit reklámnak hól rendelted a gumikat mert ezel a garanciával még nem találkoztam.
  13. Üdv mindenkinek! Én is a jó idővel elővettem nyári gumijaimat, és azt tapasztaltam, amit már összel elrakásnál is sejtettem, hogy ha még nagyon akarnám egy nyarat még elmenne, de fő a biztonság és amellett döntöttem veszek 4 újat, de annyira megosztott a piac, nem igazán tudom mit vegyek . Az érdekelne, ki mennyire van megelégedve nyári gumijával, ki mit tudna ajánlani, mert neki nagyon bevált.
  14. Azt én is utálom. Amit leirtam edig az közvetlen gyakorlati tapasztalat. Nem vagyok profi szerelő nem ismerek mident, de haveromnál rendszeresen segitkezek és látok dolgokat. Meg mint nem gyözöm hangsujozni nem vagyok benzines elenes . De egyesek itt elégé lehuzták a 2.0 dieseleket . Én csak az én személyes tapasztalatomat tudom megosztani kedves márkatársaimal , miszerint nem feltétlenül jár anyagi hátbalövéssel egy 2.0 diesel vásárlása . Mert szerintem( saját magán véleményem és tapasztalatom) midkét tipusból be lehet vásároni ha nem körültekintö az ember példának had emlitsem megint ismerösöm eladott vekijét X16XEL motoros mint emlitetem közel járt a 400 hoz ha el nem hagyta azt már de ara is oda figyeltek és semi komojabb gonja sem volt pedig astra forumon is meg kint a hétköznapi életben is elég rossz a hire enek a motornak. És milyen a magyar ember a rosszat hamarabb meghalja mint a jót. Másik pédának had emlitsem öcsém f astráját X16XEL motoral és ora szerint 205.000 km-el ( öcskösnek gyorsan kellet autó meg olcson és nem nézte át rendesen ) hát ég és föld a külömbség a két motor állapota közöt nem azt mondon hogy öcskösé használhatatlan de látszik rajta hogy nem igazán foglalkoztak vele , olajat kitudja milyen idöközönként cseréltek és ebböl adódona 10.000km-enként plusz 3l olajat minimum megeszik meg valoszinüleg az orával is varázsoltak már és az egyéb kisebb hibákat ne is emlitsem. Remélem soraimal nem bántotam meg senkit tényleg nem az volt a célom . Csak szeretem volna kicsit védelmembe veni az opel 2.0 dieseleket hiszen lehet hogy rossz hirük van de ha az ember körültekintöen vásárol megbizható hálás társa tud leni az utakon.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.