Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

miki.3

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    34
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

miki.3 névjegye

  • Születésnap 1983-03-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szabadkígyós

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra C 2.2 DTI COSMO
  • Város
    Szabadkígyós

Legutóbbi látogatók

1.193 profile views

miki.3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Meg tudja nekem vki mondani,hogy miért van az,hogy a kiegészítő fényszóró nem mindig végzi a dolgát? A másik kérdésem az lenne,hogy a tempomat kapcsolóm vajon miért nem működik?Most cseréltek a főtengely fordulatszámmérő jeladót,fékkopás jelzőt. Lehet ezeknek vmi köze hozzá? Köszi
  2. Sziasztok!Az auto egy 2004-es 2.2dti vectra c.Most az a gondom vele,hogy olykor fogja magat es bedadog +kidobja az esp es a villaskulcs piktogrammot.megallok es utana nehezen indul be,ha be is indul,akkor mintha egy vagy tobb henger nem menne.erolkodik es hangos a motor is.ja,es olyankor a fordulatszam mero 0-n van.a vizhofokot pedig 95 c kozelebe engedi.aztan mintha mi sem tortent volna,megjavul es a hangja is szep lesz.mi lehet a baja vajon? mostanaban lett elso fekbetet cserelve?lehet annak valami koze hozza? koszi a segitseget!
  3. Lásd a 2012. 12. 22. 15 óra 36 perckor írt hozzászólásomat
  4. Lásd: elektronikák,elektromos kérdések menüpont alatt a 2012.12. 22. 14:36 hozzászólást
  5. Sziasztok! Nekem egy 2.2DTI Vectrám van. Nekem is hasonló gondom van, mint " vectra 1970 "-nek. Hideg motorral nem indul. 2 indítás után indul kb., utána szürkés füst távozik a kipufogóból. Mikor viszont kijelzi az izzítót, akkor beindul, de ezt sem mindig jelzi a műszerfal. Általában 5 fok alatt izzít. Meleg motornál viszont egyből indul. Olvastam a Hella tanulmányát. Én előizzító relére tippelek, legalábbis a hibajelenségek erre utalnak. Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
  6. Szia! Nekem is volt ilyen problémám a 2004. évjáratú, 2.2DTI Vectrámmal. Nekem az Opel szervizben mindent ki akartak cserélgetni. Cseréltem egy turbónyomás szabályozó szelepet ( 40 e Ft. ), intercooler csövet ( 45 e Ft. ), turbó csövet( 10 e Ft ). Aztán elvittem a mostani szerelőmhöz, aki látatlanban azt mondta, hogy szívósor, szívótorok tisztítás lesz a dologból. Szétszedte és tiszta korom volt a torok is meg a sor is. Azóta, fél éve, rendeltetésszerűen működik. Remélem tudtam segíteni!
  7. Nem vettem sértésnek. Csak el voltam foglalva a nagyobb hibákkal. Jövő héten el is viszem, mert én inkább nem nyúlok bele. A szerelőm meg úgyis ért hozzá. Megbontás nélkül is látszik, ha a cső el van öregedve? Köszi a segítséget és a tanácsokat!
  8. Nekem ezek a képek nem nagyon mondanak semmit. Majd elmegyek a szakimhoz, ő úgyis tudni fogja. Köszönöm!
  9. Pontosan. Csak még ott volt nekem egy turbónyomás szabályozó szelep csere. Továbbá egy intercooler csere. Vagyis nekem csak a fekete csövet kellett volna kicserélni, mert azon volt egy 3-4 centis szakadás. Az Opel-ben azt mondták, hogy ők csak kompletten tudják cserélni. Úgyhogy elvoltam a 90.000 Ft-os javítással. Erre nem szántam " időt, kedvet ". Majd most, mert egyre nehezebben indul.
  10. A napi első indításnál csinálja ezt, meg, ha még nem meleg a motor a többinél is. Láttam anno a linket, csak biztosra akarok menni, hogy mit cseréltessek vagy javíttassak ki benne. Lehet, hogy hülye kérdés, de, ha el van a cső használódva, akkor annak lyukasnak kell lennie, nem? Mekkora tétel ez a csővel együtt maszeknál?
  11. Nekem nem csinálja a rángatást 2800-nál.Egyenletesen húz. Nekem valami résolaj csövet magyaráztak. Vagy túl sok üzemanyagot kap indításkor? Fogalmam sincs mihez kéne nyúlni.
  12. Sziasztok! Olyan problémával fordulnék hozzátok, amivel már az autó megvásárlása óta küszködöm. Ez egy C Vectra 2.2 DTI, 2004. Hidegen nem indul a kocsi elsőre. Az önindító teker ( nemrég cseréltettem benne bendix-et. A szénkefe vagy bronzkefe is jó benne ) de viszont nem indul. Másodjára szokott beindulni általában. A fogyasztás nem nőtt. Vegyesben 5.5 l/ 100 km. Azt mondták, hogy, ha az injektor rossz, akkor nőne a fogyasztásom és érezhető hibája lenne menet közben. Az izzítógyertyákat kimérettem. Azok is jók. Igaz, hogy nem szedték ki, hanem benne mérték ki. Gondolom az nem baj. Lehet, hogy túl sok áramot vesz fel? Mikor beindul, akkor egy kis füstfelhőt nyom ki a kipufogó. Menet közben viszont nem füstöl. Ebben kérném a segítségeteket, nem akarom legyilkolni az önindítót tekerés közben. Köszönöm!
  13. Sziasztok! Remélem tudtok segíteni egy probléma megoldásában. Az utastér légbeömlőimből nem jön levegő. A szellőző ventilátorra, ventilátorokra gondolok mint hibaforrás. Lehet esetleg biztosíték? Hiába tekerem a 7-esre, nem nyomja a levegőt. Így a klímát sem nyomja. Köszi a segítséget!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.