Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tara

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    42
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Tara névjegye

  • Születésnap 1976-12-04

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Miskolc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra C 2.2 Direct
  • Város
    Miskolc

Tara's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok az enyém is 2.2-es direct, de hál istennek ilyen hibajelenséget még nem produkált. Igaz én cseréltem mostanában nagynyomású benzimpumpát üzemanyagszabályzót és űzemanyag érzékelőt, de ezt a tortúrát már leírtam a fórumban. Magam próbálom szerelni az autót, van diagnosztikám, TIS-em stb ha tudok nagyon szívesen segítek.
  2. Az enyémnél is van amikor világít a kulcs indításnál,de "pöcre indúl"és utána elalszik a lámpa. Az autónak az égvilágon semmi baja, tökéletesen működik.
  3. Az enyém is 6-os manuális és én is kijövök ilyen távokon 8-8.2-ből. Hozzáteszem pályán nem 130-al közlekedek és a vezetési stílusom is kissé agresszív.
  4. Sziasztok Olvasom a láncfeszítős témát, és nagyon felháborodtam az emberi szemétség határtalan. Szerintem át....tak. A sajátomban még nem cseréltem patront sem láncot,de.... A régi szép időkben építettem egy "Ladát" Tőbb mint 1 millában volt akkor gondolhatjátok nem egy egyszerű autóról van szó. Pénz hiányában nem tudtunk vele versenyezni. Nálam megevett az autó 7 láncos motort. Nem mondom hogy profi autószerelő vagyok de némi rálátásom már van a témára. Egyszer sem ugrott át a vezérlésem. Véleményem szerint egy korrekt odafigyelt cserénél nem ugorhat át a vezérlés. Szerintem a deklit nem bontotta le hogy esetleg kikösse a láncfeszítőt, hogy ne tudjon meglazulni a lánc. Csak egyszerűen kihúzta a régi patront és visszarakta az ujjat. Előfordúlhat hogy mikor indította a motort még nem ugrott be a helyére a láncfeszítő. Ez csak egy teória és lehet hogy nincs igazam.
  5. Még nem majd jövőre vagy 150000 környékén, vagy ha kerítek hamarabb rá pénzt........
  6. A bontottat be, 25000 ment a levesbe. 400 Euro volt az új Continental. Jőhet majd a következő project hajtáslánc, ékszíj, stb... A gyújtó trafót sem ártana kicserélnem A tiétek nem jár egy kicsit egyenetlenűl alapjáraton? Alig észrevehető. Bár mióta megvettem azóta ilyen pedig három garnitura gyertyát kipróbáltam.
  7. Végre van autóm!!!!!! A nagynyomású benzinpumpa csere után tökéletesen életre kelt. Jó bolt volt, az össz költség majdnem kétszázezer........... De legalább már megy. Tara
  8. Igen cserélte, én meg az érzékelőt cseréltem. Most pedig a pumpa....
  9. Sziasztok folytatom a csodálatos autóm történetét. Levettük róla a nagynyomású benzinszivattyút, szétszedés után, kiderült hogy az egyik membrán át van szakadva.Sikerült beszereznem egy bontottat, hátha szerencsém lesz és működik 22000 pénz. Felrakás után ugyanazt produkálta. Ezt is szétszedtük ugyanúgy ki volt szakadva az egyik membrán. A kettőből csináltunk egyet, felraktuk csodák csodája eltünt a szervízlámpa nincs hibakód, de az autó nem igazán megy erőtlen dadog 4000-es fordulat a plafon. Megrendeltem egy újat Continentalt a germánoktól jövőhétre lejön. Baromi kíváncsi vagyok jó lesz e a dög...........
  10. Csak egy pár számadat Fogyasztás 3.2 V6 / 2.2 Direct Gyári adatok Város:15,8 / 10,6 Országút: 8.2 / 6,2 Vegyes: 10,1 / 7,8 Éves teljesítményadó 34500 a 2.2-re Ha minden igaz a V6-ra 94000. Mindenki nagyon okos már jó pár év tapasztalat után, ha akkor tudtuk volna hogy ilyen problémái vannak az autónak előfordulhat hogy nem ezt a típust választjuk. De nem vagyok jövőbelátó, más hasonszőrű vectra tulajdonossal egyetemben. Közel hat éves az autóm és 120000 km után ez az első komolyabb hibája, eddig nagyon meg voltam elégedve vele. De ha tud valaki olyan típust ami soha nem romlik el azonnal szóljon!!!!!!!!! Hozzá teszem újonnan biztos nem adtam volna érte 8 millát. Én egy csóró vagyok és csak erre volt pénzem, egyszer talán ha megfutja és nekem is lesz egy soha el nem romló V6-osom.................
  11. Legurultam az egyik barátom szervízébe és otthagytam, csinálnak egy diagnosztika,nyomásmérést stb... Közben néztem egy használt pumpát egy törött autóról , jövőhét elején remélem megoldódik a probléma.
  12. Megjött a nyomásérzékelő kicseréltük és csodák csodája ugyanúgy nem jó az autó!! Na most mi a francot csináljak, valaki segíthetne mielőtt felgyújtanám az egész masinát. Kicsit ideges vagyok.
  13. Sziasztok Kicserélték az üzemanyag nyomásszabályzómat, de nem ez volt a gond mert nem szünt meg a hiba. Tanulság képen leírom hogy jártam az OPEL Sajóban. Kedvesek voltak segítőkészek, a nyomásszabályzón kívűl hirtelen összeirtak 47800Huf +20900 Huf szervízköltséget, mivel ki kell cserélni a kormányösszekötő gömbfejeket ás a nyomtávrudakat. Ezen felül meg kell rendelnem a nyomásérzékelőt is 45137Huf. Befordultam az első autósboltba megvettem gömbfejeket és a nyomtávrudakat"SIDEM belga cucc" +az üzemanyagszűrőt, összesen 17855Huf. Hazamentem megbontottam a a technikát és akkor tapasztaltam hogy semmi baja az égvilágon a gömbfejeknek és a nyomtávrudaknak. De ha már megvettem az újakat akkor csak kicseréltem őket. Csak 68600huf-al akartak lehúzni a szervizben. Tegnap begurultam a technikával a szervízbe, megkérdezték hogy döntöttem cserélhetik e a cuccokat. Közöltem velük hogy köszönöm de csak a futóműállítást kérném és a szabályzó cserét. visszahívtak cirka 5 óra múlva, sajnálják de a futóművet ezekkel a falnikkel nem tudják beállítani, ill a szabályzócsere nem oldotta meg a problémát. Rettentő boldogan bementem megköszöntem a segítséget és elhoztam az autót. Befordultam ismét az első autósboltba megrendeltem a gyári nyomásérzékelőt 34000Huf-ért. Most várom hogy megérkezzen és imádkozom hogy a csere után jó legyen a dőg, mert ha nem fogalmam sincs kihez vigyem ezután.......
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.