Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

robesz18

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    BUdapest

robesz18's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a tanácsokat, én ugyan nem tudom, hogy hol van, de a szerelőm biztosan tudja. A múltkor csak a jelenséget írtam le, de nem írtam meg, hogy már milyen intézkedéseket tettünk meg már eddig, hogy megszünjön a füstölés. Első tipp volt, a turbó hibája. Ekkor felújítattam a turbót, a füstölés sajnos nem csökkenet. Ekkor beljebb hatoltak a motorba, a következőre jutottak: hengerfej tömítés, hengerfej felújítás, motor visszahüvelyezés eredeti méretre, és mert a dugattyúk jó állapotban vannak, azokat nem kell kicserélni. Így tartok most olalcserével együtt 500e-nál, ami csak annyi javulást hozott, hogy most nem mindig füstöl, csak az említett hőfoknál, bár meleg motornál is érezhető az égett olaj szaga, de a füstölés már nem tapasztalható. A szerelőm szerint a motornak már semmi baja nem lehet, Ő még mindig arra gyanakszik, hogy a turbót nem csinálták meg jól, ezért próbál beszerezni egy másikat, hogy kipróbáljuk azzal is. Csak éppen nem talál egyet sem, így húzódik ez a kérdés, hogy kizárhassuk ezt a lehetőséget. Ennyi pénz elköltése után most már jó lenne megoldást találni, a javaslatotokat mindenképp megnézzük, hátha tényleg ennyin múlik csak a "boldogság"
  2. Sziasztok! Van egy problémám a 2.0 T Signumommal. amivel nem boldogulunk, talán valaki már találkozott ezzel a problémával. A jelenség a következő: ha beindítom a motort, 2 perc múlva elkezd füstölni, és ez addig tart, amíg el nem éri a hütővíz a 80C fokot. Utána a füst megszűnik. A menetteljesítményt ez nem befolyásolja. Tud valaki tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.