Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bajazid

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

bajazid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. SZIASZTOK. 1.8 g astra az alábbiakat műveli. teljesen random módon megvillan majd egve marad a kipörgésgátló jelzőlámpa, pár másodpercre rá a motor jelzőlámpa is. ritkábban menetközben, többször a motor beindításakor, (nem kipörgős helyzetben) e mellett az autó veszít az "erejéből". aztán 1-2 perc múlva a nyomatékcsökkenés eltűnik, és 1-2 megállás-újraindítás után a kipörg gátló lámpa is elalszik. a motorjelző másnapra, általában. az utóbbi 1-2 hétben gyakrabban, esős párás időben főleg "kiolvasták" és a nyomatékszabályzó hibat jelzett ki. mit érdemes tenni? cserélni vagy más lépcsőben gondolkodni? spuri adalék lehet az oka? előre is köszönöm sz.
  2. SZIASZTOK. 1.8 g astra az alábbiakat műveli. teljesen random módon megvillan majd egve marad a kipörgésgátló jelzőlámpa, pár másodpercre rá a motor jelzőlámpa is. ritkábban menetközben, többször a motor beindításakor, (nem kipörgős helyzetben) e mellett az autó veszít az "erejéből". aztán 1-2 perc múlva a nyomatékcsökkenés eltűnik, és 1-2 megállás-újraindítás után a kipörg gátló lámpa is elalszik. a motorjelző másnapra, általában. az utóbbi 1-2 hétben gyakrabban, esős párás időben főleg "kiolvasták" és a nyomatékszabályzó hibat jelzett ki. mit érdemes tenni? cserélni vagy más lépcsőben gondolkodni? spuri adalék lehet az oka? előre is köszönöm sz.
  3. így lesz. raadasul közel is van az n-ik melohelyhez. köszönöm
  4. sziasztok. újabb fordulat a 4000-s fordulatszámmal kapcsolatban. mivel szűkösen volt időm, végül a ttb-i Opel szervízbe vittem. nagyon korrektek voltak egyebkent. szval itt is a jeladóra gyanakodtak, átmenetileg beraktak egy ujjat, de a hibajel maradt. így motorvezérlő cserét/bontottat/ vagy javítást javasoltak. mondjuk az első kettő elég horror összeg. ugyanakkor azt azért jelezték, hogy ilyen hibával a úton nem hagy. most rágjam a körmöm és gyűjtögessek, vagy jobb minnél hamarabb? Ps: egy outsider ötlet: mivel önkormányzati kocsi volt, nem lehet, h simán leszabályoztatták? sz.
  5. szevasztok. no, a vezérműtengely jeladó a ludas, az egr-re nem adott ki hibakódot. draga egy ilyen ketyere? mennyire maceras a cseréje? (időben lenne érdekes) utolag is köszönöm a tanacsokat sz.
  6. amíg a 4000-s értéket nem éri el nem tapasztalom, 4100-4200-ról gázadás mellett is stagnál, illetve esik vissza. (tavasszal egyértelműen köhögött). egyébként korábban benzin minőségre gyanakodtak a szerelőnél (u.a. kút), u.h még le is hordtam a hazai benzineket átmenetileg, mert az ina benzin mellett a jelzőfény megszűnt.... no, a lényeg, h kinyomtattama az agr-s "tanulmányt" és viszem a szerelőhöz, szintúgy.
  7. szevasztok! a történet a következő: 2001-es 18 g astrama van (16v). tavasszal elkezdett köhögni amotor nagxy gázfröccsre, akkor az adagoló benzin csőt cserélték, semmi gond nem volt idáig. 1 hete kigyulladt a check engine lámpa (sztrádán, majd egy horv.o-i tankolás és némi szerpentinezés után kialudt) visszafele tapasztaltam, hogy 4000 fordulatszám felett belassul, ezt minden fokozatban azóta is megteszi, függetlenül attól, hogy óvatosan emelem a ford. számaot, vagy telitalpal. olvastam itt, hogy az AGR szelep lehet a ludas. jól saccolom? előre is köszönöm
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.