Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

HPeter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

HPeter névjegye

  • Születésnap 1981-05-03

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa D cdti Z13 DTJ
  • Város
    Budapest

HPeter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. most igen, de úgy emlékszem régebben a hármas végű is volt. P0180=Tüzelőanyaghőmérséklet-jeladó A funkció-rendellenesség P0183=Tüzelőanyaghőmérséklet-jeladó A jel nagy
  2. Kedves Opel tulajok! Fogadjatok sok szeretettel, új vagyok még itt! Van egy ajánlatom...Nem kérek "ingyen" tanácsadást, segítséget, hanem megosztok egy újságcikket az autóteknikából egy korábbi "rejtélyes" turbóhibám (P0234) megoldását. Cserébe megköszönném, ha valaki segítene nekem is. Az autóm: Corsa 1.3 cdti 75Le (Z13 DTJ) 2007-es. A hibakódom: P0180 üzemanyag hőmérséklet érzékelő áramkör, magas bemeneti feszültség. Az Opel Gombosnál és Schillernél is kimérettem a hibát, a vezetékek rendben vannak. De sem ők, sem más márkakereskedés nem találkozott ezzel a hibával (párat felhívtam, ezt a jeladót nem is tartják raktáron, 3 nap az érkezése). Mindenki csak vakarja a fejét. Ebből a jeladóból nem létezik utángyártott, csak gyári. Az ára 42.000 Ft, mondjuk az opel csergőnél már bealkudtam 30.000 Ft-ra. A márkaszervizesek is azt tanácsolták, hogy keressek bontottat, mert vérlázítóan drága. Felhívtam pénteken 27db bontót, ritka cucc, még várok pár visszajelzést, de valszeg 5-10.000 Ft-ért akad. Kerestem ezt a hibát külföldi (angol, olasz) fórumokon, és nagyjából az a helyzet, hogy ez a jeladó a ludas. Felvettem a kontaktot Fiat kereskedéssel, náluk ez a jeladó 13.000 Ft, de szerintem nem kompatibilis, hiába szinte ugyan az a motor(Grande Punto). Igazából, ha kell megveszem a gyári jeladót, de érdekelne, hogy volt e valakinek már ilyen hibája. Én azt vettem észre, hogy amikor a külső hőmérséklet 20 fok alatt van, akkor indítás után, meg néha később is, egyszer-egyszer felvillan a villáskulcsos kontroll lámpa, de ennyi. Az autó működésén semmilyen hibát nem tapasztalok menet közben. Nyáron pl egyszer sem jött elő ez a hiba, igaz előtte már átnézettem a vezetékeket, kontaktspray stb, majd szeptemberben megint elkezdett néha felvillanni. Ez a hibakód angol fórumok szerint 1.7-es cdti Astrákon, dízel Fiatokon is "gyakori". Az autót hirdetem és vannak komolynak tűnő jelentkezők, de ezt hibát szeretném megszüntetni és úgy átadni. Ez a jeladó a gázolajszűrő ház aljában van. Most kértem, hogy a víztelenítsék a szűrőt, hátha az is közrejátszik. Ez a hibakód már a tavaly októberi gázolajszűrő cserém előtt is megvolt. A kérdésem talán azért izgalmas, mert a vezetékek másik végén a vezérlőmodul van, de arra, hogy az legyen a hibás nagyon kevés az esély az opelesek szerint. Szóval P0180: gázolaj hőmérséklet érzékelő magas bemeneti feszültség. Nagyon megköszönném a segítséget, akár telefonon is. (visszahívlak). És végül az újságcikkem a turbóhibáról: http://honlap.hu/pages/novothauto/contents/static/16/doc/201112cikkem.pdf Üdv.:Péter
  3. Kedves Corsa tulajok! Fogadjatok sok szeretettel, új vagyok még itt! Van egy ajánlatom...Nem kérek "ingyen" tanácsadást, segítséget, hanem megosztok egy újságcikket az autóteknikából egy korábbi "rejtélyes" turbóhibám (P0234) megoldását. Cserébe megköszönném, ha valaki segítene nekem is. Az autóm: Corsa 1.3 cdti 75Le (Z13 DTJ) 2007-es. A hibakódom: P0180 üzemanyag hőmérséklet érzékelő áramkör, magas bemeneti feszültség. Az Opel Gombosnál és Schillernél is kimérettem a hibát, a vezetékek rendben vannak. De sem ők, sem más márkakereskedés nem találkozott ezzel a hibával (párat felhívtam, ezt a jeladót nem is tartják raktáron, 3 nap az érkezése). Mindenki csak vakarja a fejét. Ebből a jeladóból nem létezik utángyártott, csak gyári. Az ára 42.000 Ft, mondjuk az opel csergőnél már bealkudtam 30.000 Ft-ra. A márkaszervizesek is azt tanácsolták, hogy keressek bontottat, mert vérlázítóan drága. Felhívtam pénteken 27db bontót, ritka cucc, még várok pár visszajelzést, de valszeg 5-10.000 Ft-ért akad. Kerestem ezt a hibát külföldi (angol, olasz) fórumokon, és nagyjából az a helyzet, hogy ez a jeladó a ludas. Felvettem a kontaktot Fiat kereskedéssel, náluk ez a jeladó 13.000 Ft, de szerintem nem kompatibilis, hiába szinte ugyan az a motor(Grande Punto). Igazából, ha kell megveszem a gyári jeladót, de érdekelne, hogy volt e valakinek már ilyen hibája. Én azt vettem észre, hogy amikor a külső hőmérséklet 20 fok alatt van, akkor indítás után, meg néha később is, egyszer-egyszer felvillan a villáskulcsos kontroll lámpa, de ennyi. Az autó működésén semmilyen hibát nem tapasztalok menet közben. Nyáron pl egyszer sem jött elő ez a hiba, igaz előtte már átnézettem a vezetékeket, kontaktspray stb, majd szeptemberben megint elkezdett néha felvillanni. Ez a hibakód angol fórumok szerint 1.7-es cdti Astrákon, dízel Fiatokon is "gyakori". Az autót hirdetem és vannak komolynak tűnő jelentkezők, de ezt hibát szeretném megszüntetni és úgy átadni. Ez a jeladó a gázolajszűrő ház aljában van. Most kértem, hogy a víztelenítsék a szűrőt, hátha az is közrejátszik. Ez a hibakód már a tavaly októberi gázolajszűrő cserém előtt is megvolt.(mondjuk ebben nem vagyok 100 százalékig biztos). A kérdésem talán azért izgalmas, mert a vezetékek másik végén a vezérlőmodul van, de arra, hogy az legyen a hibás nagyon kevés az esély az opelesek szerint. Szóval P0180: gázolaj hőmérséklet érzékelő magas bemeneti feszültség. Nagyon megköszönném a segítséget, akár telefonon is. (visszahívlak). És végül az újságcikkem a turbóhibáról: http://honlap.hu/pages/novothauto/contents/static/16/doc/201112cikkem.pdf Üdv.:Péter
  4. Kedves Opel tulajok! Fogadjatok sok szeretettel, új vagyok még itt! Van egy ajánlatom...Nem kérek "ingyen" tanácsadást, segítséget, hanem megosztok egy újságcikket az autóteknikából egy korábbi "rejtélyes" turbóhibám (P0234) megoldását. Cserébe megköszönném, ha valaki segítene nekem is. Az autóm: Corsa 1.3 cdti 75Le (Z13 DTJ) 2007-es. A hibakódom: P0180 üzemanyag hőmérséklet érzékelő áramkör, magas bemeneti feszültség. Az Opel Gombosnál és Schillernél is kimérettem a hibát, a vezetékek rendben vannak. De sem ők, sem más márkakereskedés nem találkozott ezzel a hibával (párat felhívtam, ezt a jeladót nem is tartják raktáron, 3 nap az érkezése). Mindenki csak vakarja a fejét. Ebből a jeladóból nem létezik utángyártott, csak gyári. Az ára 42.000 Ft, mondjuk az opel csergőnél már bealkudtam 30.000 Ft-ra. A márkaszervizesek is azt tanácsolták, hogy keressek bontottat, mert vérlázítóan drága. Felhívtam pénteken 27db bontót, ritka cucc, még várok pár visszajelzést, de valszeg 5-10.000 Ft-ért akad. Kerestem ezt a hibát külföldi (angol, olasz) fórumokon, és nagyjából az a helyzet, hogy ez a jeladó a ludas. Felvettem a kontaktot Fiat kereskedéssel, náluk ez a jeladó 13.000 Ft, de szerintem nem kompatibilis, hiába szinte ugyan az a motor(Grande Punto). Igazából, ha kell megveszem a gyári jeladót, ha kell, de érdekelne, hogy volt e valakinek már ilyen hibája. Én azt vettem észre, hogy amikor a külső hőmérséklet 20 fok alatt van, akkor indítás után, meg néha később is, egyszer-egyszer felvillan a villáskulcsos kontroll lámpa, de ennyi. Az autó működésén semmilyen hibát nem tapasztalok menet közben. Nyáron pl egyszer sem jött elő ez a hiba, igaz előtte már átnézettem a vezetékeket, kontaktspray stb, majd szeptemberben megint elkezdett néha felvillanni. Ez a hibakód angol fórumok szerint 1.7-es cdti Astrákon, dízel Fiatokon is "gyakori". Az autót hirdetem és vannak komolynak tűnő jelentkezők, de ezt hibát szeretném megszüntetni és úgy átadni. Ez a jeladó a gázolajszűrő ház aljában van. Most kértem, hogy a víztelenítsék a szűrőt, hátha az is közrejátszik. Ez a hibakód már a tavaly októberi gázolajszűrő cserém előtt is megvolt.(mondjuk ebben nem vagyok 100 százalékig biztos). A kérdésem talán azért izgalmas, mert a vezetékek másik végén a vezérlőmodul van, de arra, hogy az legyen a hibás nagyon kevés az esély az opelesek szerint. Szóval P0180: gázolaj hőmérséklet érzékelő magas bemeneti feszültség. Nagyon megköszönném a segítséget, akár telefonon is. (visszahívlak). És végül az újságcikkem a turbóhibáról: http://honlap.hu/pages/novothauto/contents/static/16/doc/201112cikkem.pdf Üdv.: Péter
  5. Kedves Corsa tulajok! Fogadjatok sok szeretettel, új vagyok még itt! Van egy ajánlatom...Nem kérek "ingyen" tanácsadást, segítséget, hanem megosztok egy újságcikket az autóteknikából egy korábbi "rejtélyes" turbóhibám (P0234) megoldását. Cserébe megköszönném, ha valaki segítene nekem is. Az autóm: Corsa 1.3 cdti 75Le (Z13 DTJ) 2007-es. A hibakódom: P0180 üzemanyag hőmérséklet érzékelő áramkör, magas bemeneti feszültség. Az Opel Gombosnál és Schillernél is kimérettem a hibát, a vezetékek rendben vannak. De sem ők, sem más márkakereskedés nem találkozott ezzel a hibával (párat felhívtam, ezt a jeladót nem is tartják raktáron, 3 nap az érkezése). Mindenki csak vakarja a fejét. Ebből a jeladóból nem létezik utángyártott, csak gyári. Az ára 42.000 Ft, mondjuk az opel csergőnél már bealkudtam 30.000 Ft-ra. A márkaszervizesek is azt tanácsolták, hogy keressek bontottat, mert vérlázítóan drága. Felhívtam pénteken 27db bontót, ritka cucc, még várok pár visszajelzést, de valszeg 5-10.000 Ft-ért akad. Kerestem ezt a hibát külföldi (angol, olasz) fórumokon, és nagyjából az a helyzet, hogy ez a jeladó a ludas. Felvettem a kontaktot Fiat kereskedéssel, náluk ez a jeladó 13.000 Ft, de szerintem nem kompatibilis, hiába szinte ugyan az a motor(Grande Punto). Igazából, ha kell megveszem a gyári jeladót, ha kell, de érdekelne, hogy volt e valakinek már ilyen hibája. Én azt vettem észre, hogy amikor a külső hőmérséklet 20 fok alatt van, akkor indítás után, meg néha később is, egyszer-egyszer felvillan a villáskulcsos kontroll lámpa, de ennyi. Az autó működésén semmilyen hibát nem tapasztalok menet közben. Nyáron pl egyszer sem jött elő ez a hiba, igaz előtte már átnézettem a vezetékeket, kontaktspray stb, majd szeptemberben megint elkezdett néha felvillanni. Ez a hibakód angol fórumok szerint 1.7-es cdti Astrákon, dízel Fiatokon is "gyakori". Az autót hirdetem és vannak komolynak tűnő jelentkezők, de ezt hibát szeretném megszüntetni és úgy átadni. Ez a jeladó a gázolajszűrő ház aljában van. Most kértem, hogy a víztelenítsék a szűrőt, hátha az is közrejátszik. Ez a hibakód már a tavaly októberi gázolajszűrő cserém előtt is megvolt.(mondjuk ebben nem vagyok 100 százalékig biztos). A kérdésem talán azért izgalmas, mert a vezetékek másik végén a vezérlőmodul van, de arra, hogy az legyen a hibás nagyon kevés az esély az opelesek szerint. Szóval P0180: gázolaj hőmérséklet érzékelő magas bemeneti feszültség. Nagyon megköszönném a segítséget, akár telefonon is. (visszahívlak). És végül az újságcikkem a turbóhibáról: http://honlap.hu/pages/novothauto/contents/static/16/doc/201112cikkem.pdf Üdv.:Péter
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.