Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Laca74

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Laca74's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi az infókat, sok kicsi sokra megy :) A hétvégét rászánom és végigmegyek a dolgokon. Végre egy fórum ahol szóba is állnak az emberrel :) Azért ha van még más tipp is szívesen veszem. Köszi
  2. a visszajelzőbe benn van az égő mert gyujtáskor világit a tömegmérő előttire én is gondoltam de arra azt mondták h jó egyébként tömegmérő csere után szervízből vitték el egy másik szerelőhöz aki a computert mondta :) hogy zár e rendesen hát látod ezt nem tudom
  3. Üdv Mindenkinek! Segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni, lehet korábban már volt ilyen gond valakinek de nem volt kedvem végig olvasni az egész fórumot. Van egy 97-es b vectrám 1,8 benzines 16 V a motorkódja x18xe. A gondom a következő: 2009-ben cseréltem alapjárati motort mert tönkre ment és állandóan ingadozott az alapjáratom. Akkor a szerelő azt mondta hogyha továbbra is fennáll az ingadozás akkor a légtömegmérőt is cserélni kell. Nos eddig működött minden jól míg egy nap egy lámpánál megálltam és kigyulladt a motor diagnosztika lámpám de ekkor még nem tapasztaltam semmi különös jelenséget csak azt hogyha elindultam kb 1500-as furdulattól felfele a kontroll lámpa elaludt. Ha megálltam újra kigyulladt. Aztán később már csak 1000-1100 közé esett vissza az alapjáratom sőt ha elindultam és váltani akartam akkor kuplungolás után a fordulat felugrott 2500-3000 közé és csak szép lassan esett vissza normál értékre.Van olyan jelenség is hogy pl 60-as tempónál 1500-as fordulaton kilököm üresbe és hagyom gurulni a verdát a motor tovább pörög 1500-on viszont ha elkezdek fékezni akkor a fordulat is visszaáll normálra. Elvittem szervizbe és a számítógép kidobta h a légtömegmérőm rossz. Vettem rá egy újat (BOSCH) a hiba törlve lett de egy karika megtétele után megint világított a kontroll lámpa és újra a légtömegmérőt írta ki a számítógép. Erre az volt a válasz h akkor valszeg a kocsi computere lehet a ludas és talán meg lehet javítani de ha nem cserélni kell. Ott hagytam a kocsit és csináltak is vele valamit de szakmai titokra hivatkozva nem árulták el mit. Otthon megkerestem hol van a computer de igazából szerelési nyomokat nem láttam rajta így arra jutottam h ki sem szedték csak számítógépen állítottak esetleg valamit az értékeken. Most a kontroll lámpám nem világít de előfordulnak ugyanazok a jelenségek amiket írtam korábban csak nem olyan drasztikus mértékben. Persze legomboltak egy csomó lóvéval de a kocsi nem lett tökéletes. Kérdésem ha tényleg a computer a rossz érdemes e bontottal próbálkozni vagy újat vegyek az kb mennyibe kerül mert a bontott is elég húzós és állítólag azt még ki kell nullázni és újratölteni a gyári szoftverrel. Vagy esetleg okozhatja valami más a problémát. Vákumcsövek újak, kartercsövek, pillangószelep és alapjárati motor tiszta. Ötlet? Javaslat? A válaszokat előre is köszi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.