Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tomdee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    audiopluss@msn.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gyöngyös

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.6 16V
  • Város
    Gyöngyös

Tomdee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Csak akkor folyik ha előtte ment a klíma? Mert ha igen akkor az csak a kondenzvíz lesz szerintem.
  2. Nekem eddig csak ez a leírás volt meg: X1 Ebben nem volt benne így, ezek szerint rosszul tudtam. Ahogy néztem viszont a 36-37 és 49-50 csati viszonylag távol van az elfüstölt lábtól persze ez így nem jelent semmit önmagában. Talán ha szerencsém lenne akkor a kerékjeladó test és a timer lába között lehetett egy rövidzár és eléghetett a jeladó testelése az ABS kockában(ez alátámasztaná hogy miért nem érzékeli a jeladót annak ellenére hogy az jó) , így ha adok egy külső testet a jeladó megfelelő lábára akkor jónak kellene lennie. Rosszabbik esetben az jelfeldolgozó szál kapott egy finom 12V-os rövidzárat, ebben az esetben gondolom ABS kocka csere.... Más ötletem nincs, nem tudom mit tudnék még kipróbálni. (viszont ha lehúzom a bal hátsó kereket azt érzékeli azáltal hogy dob róla egy random hibát, így mégis csak jónak kéne lennie a testelésnek)
  3. Sziasztok! Teljesen tanácstalan vagyok már, kérem aki tud segítsen! A hiba: ABS visszajelző világít. A hibakód: C0045-04 (Bal hátsó kerékérzékelő szakadt, pin: 8-9 KÉP ) Az ABS kockáról a csatit lehúztam, mindegyik kerékszenzort kimértem (3db ~1500Ohm, 1db ~1000Ohm) és le is húztam a csatikat egyesével hogy biztosra menjek nem egy korrodált csatlakozó ellenállása téveszt meg. Mind a négynél ahogy lehúztam el is tűnt rögtön az ellenállás -> következtetés= a tekercsek nem szakadtak. Viszont jön akkor a kérdés hogy de akkor mi a gond? Létezik az hogy az ABS kockában a vezérlővel történt valami? A lábtér bal oldalán az X1 csatlakozóban elfüstölt egy láb, lehet az csinált valami rövidzárat? De ha jól tudom az ABS szenzorok kábelei azon pont nem mennek keresztül. (egyébként a 29-es láb füstölt el az x1-ben: 29 Gray 0.35 Multi timer Pin 14 ) Tehát a kérdés, mit tudnék még tenni? kipróbálni? Ha egy kicsit össze akarsz zavarodni akkor olvass tovább, ez a része már engem is végképp megkavart: Van egy kis ODB olvasóm és azzal nézegettem a különböző hibakódokat hogy melyik kerékre mit reagál. A legnagyobb vicc az egészben hogy ha bármelyik keréknek is húztam le a kábelét, soha nem azt adta hibának (tehát lehúztam bal hátsót erre kiírta a jobb elsőt hogy áramkör szakadt stb...) Itt jön az hogy a 4 kerék közül mindegyikre dob valami más hibát kivéve a jobb elsőre, azzal bármit csinálok nincs hibakód, lehet a szkenner lenne rossz és a bal hátsó helyett a jobb első szenzor a kuka? (annak ellenére hogy bal hátsót ír ki). Továbbá ha szándékosan lehúzom mondjuk valamelyik kerék kábelét, akkor a bal hátsó hiba státusza hirtelen zöldre vált (törölhető állapot mert közben rendbe jött) és tudom is törölni a hibát, de amint visszadugom újra előjön. KÉP Igen ez így nekem is zavaros..... Köszönök bármilyen segítséget!
  4. Szia! Ismerősöm kocsija is hasonló dolgot produkált. Kanyarban fémes, nyikorgó hang, néha túlságosan is forró, szinte izzó féktárcsa. Szerelő csak találgatott, aztán itthon rájöttünk... Neki a féktárcsa védő lemezre ért a tárcsához menet közben, kanyarban pedig még erősebben hogy már hangja is volt. Rendes vájatot mart az a kis lemez a tárcsa hátuljára. Kicsit kijjebb hajtotta és kész. Lehet nálad nem ilyen egyszerű a helyzet, de azért egy próbát megér.
  5. Sziasztok! Korábban leírtam hogy valami bibi van a motorral itt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&p=951869 Azóta úgy különösen nem történt semmi, viszont találkoztam egy emberrel... Neki bár F-es astrája van, de ugyan az a motor van benne (X16XEL) és pontosan ugyan azt csinálja a kocsija mint az enyém. Neki volt tárolt hibája amit ki is olvastatott, az eredmény: 1640 Quad drive module (in ECU) Kérdésem hogy okozhatja ez a hiba az előző hozzászólásomban leírt jelenséget? Lehet hogy nekem is ez lenne a gond? De akkor miért javul meg pár perc, vagy pár méter megtétele után?
  6. Egyszer egy hosszabb motorfékes lejtmenet után dobott egy P1405-ös hibakódot. P1405 Exhaust Gas Pecirculation valve pos. - érz hibás működés vagy P1405 DPFE érzékelő Upstream Hose Off or Plugged Ezután szétszedtem az EGR-t, szinte patyolat tiszta, szépen mozog benne a kis pöcök, azért amennyire tudtam kitakarítgattam és visszatettem. Az egr szétszedés előtt is produkálta már ezt a kocsi, meg ez után is. Érdemes lenne megpróbálni levenni de nem lekötni az egr-t, és egy lemezzel befedni? Feltettem egy videót arról hogy milyen hangja van, 32mp-től hallható hogy ezt még hogyan cifrázza... csak hidegen csinálja, melegen soha. Ha hagyom így járni akkor kb. 3-4 perc múlva beáll normál fordulatszámra és a rendes hangja is visszatér.
  7. Sziasztok! Ötletre lenne szükségem. Van egy X16XEL motoros 1.6-os 16 szelepes Astrám. Korábban (4-5 hónap) elkezdte azt csinálni hogy hideg indításnál nem megy az egyik henger. Sajnos muszáj volt így tovább használtam egy jó darabig. Ennek a következménye az lett hogy már melegen gyujtás kimaradás is volt, gazadásnál rángatott stb.. trafósor és gyertyacsere után tökéletesen ment. Most kb. 1 hete megint elkezdte azt játszani hogy hidegindításnál nem megy az egyik henger. Mondtak nekem olyat hogy talán szelep gond mert annak is hasonló a tünete/hanga mint a három hengerezésnek, akár koksz akár elhasználódás miatt... próbáljam meg azt hogy városban max 3-asban megyek. Kipróbáltam és egycsapásra szépen indult hidegen pár napig. Most ismét azt csinálja hogy hidegen nincs 1 henger... Gondoltam arra hogy első körben elvinném egy kompresszió mérésre hogy megtudjam rendben van-e, és utána lehet tovább tapogatni, vagy esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával valamikor? Holnap csinálok róla videót, hátha csak én hallom bele abba a hangba a 3 hengerezést. köszönöm a segítséget!
  8. Sziasztok! Még új vagyok itt ezért üdv a régi tagoknak, szuper kis oldal ez. Lenne nekem egy kis problémám... Nagyjából egy éve van már meg az 1.6-os 16 szelepes G-s Astrám. Megvételkor is, illetve úgy 500km-el ezelőtt is cserélve lettek a gyertyák gyári GM-ekre. Viszont úgy 100km-el ezelőtt azt kezdem észrevenni hogy nincs minden rendben... Hidegindításnál felugrik a fordulatszám ahogy kell, de valami borzasztó hanga van a motornak (x16xel) mintha egy henger nem menne. Ha megyek vele pár száz métert akkor a hangja rendbe jön, rendesen húz ahogy kell, semmi gond. Ahogy viszont bemelegszik egy kicsit a motor elmegy az ereje, 2-es sebességtől felfelé kicsit nagyobb terhelésnél rángat, álló helyzetben a kipufogóból ritkásan 1-2 halk, tompa puffanás hallható ezzel egy időben az alapjárat is kicsit meging. Én első sorban a trafó sorra gyanakodnék, de jó a meglátásom vajon?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.