Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Besike

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Besike's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! Érdeklődök, hogy kinek milyen véleménye van az 1,6-os CDTI (136LE) motorról? (Esetleges típushibák, visszahívás stb., ha volt valakinek?) Én január óta ültem át 1,7 CDTI-ből (125LE), de ég-és-föld a két motor. Az újabb sokkal halkabb, alacsony fordulaton jobban húz és magasabb fordulatig is érdemesebb pörgetni. Szerintem a 6 sebességes váltó is más lehet a két kocsiban, mert az 1,7-es példásul 2. fokozatban jobban gyorsult, a többiben pedig az 1,6-os fickósabb. Még csak 5600km van benne, de még a fogyasztása szerintem lehetne kisebb is.
  2. Szia! A kezelési kézikönyvben nézted esetleg? Abban szerintem elég jól le van írva...
  3. Szerintem egy 150-200km-t futott autóban ne nagyon cseréltess semmit :-)
  4. - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK! - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta.
  5. Nekem csak ezek a gondok vannak vele: - ingadozó alapjárat - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Még jó, hogy kiforrott ez a motorkonstrukció...
  6. Hej, a híres 1,7 CDTI! Örülj, ha még csak ez a fura motorhang van jelen...
  7. Nekem a bal első 91ekm-nél égett ki, a jobb első pedig 101ekm-nél. Nekem a használati leírás szerint mind a kettőt sikerült kicserélnem...
  8. Haj, ha az 1,7-es CDTI csak ezt a fura hangot produkálná, boldog lennék! Ezen kívül nekem az alábbiak vannak: - ingadozó alapjárat - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Még jó, hogy kiforrott ez a motorkonstrukció...
  9. Sziasztok! Kezd már elegem lenni az 1,7-es dízel kiforrott motorból... (lásd korábbi beírásaimat) Mitől lehet az, hogy alapjáraton nem egyenletes a motor járása. A fordulatszámmérő is jelzi + a hangja is változik. Mindegy, hogy hideg, vagy meleg a motor.
  10. Nem tudom, majd egy szervizt megkérdezek. Az újraindítás nálam is megoldotta a dolgot, csak furcsálom, hogy ilyen előfordul.
  11. Eddig úgy néz ki megszűnt a nyikorgás. Érdekes a leírt hibajelenséged is.
  12. Igen, nálam és a kollégám autójában is van ilyen. Előlről jön a motorérből, fogalmam sincs mi lehet. Szerintem nem a központi zárra gondoltál, mint ahogy mások írták.. Ezen kívül nekem ezek a furcsaságok vannak a motorral (1,7CDTI 125LE): - már 3x előfordult, hogy 3 henger ment csak és a "vigye szervizbe, csökkent motorteljesítmény" felirat jelent meg a kijelzőn (youtube-on is 3 ilyen videó hanggal együtt megtalálható) Szerviz vélemény : szoftverfrissítés kell - "szürcsögő hang" váltásnál, olyan 1600-2100 1/min fordulatszám tartományban, az üzemanyagellátó rendszerből, teljesen véletlenszerűen. Szerviz vélemény: Ez a motor ilyen! - garanciában generátor, és feszítő cserék, mert valmi nyikorgott Emlékszek amikor vettük, az értékesítő külön kiemelte, milyen jó ez az 1,7-es dízel mert bevált konstrukció...Ja, azóta jót röhögök rajta!
  13. Nekem is 40ekm-nél jött elő a jelenség. A márkaszerviz szintén hebegett-habogott, de garanciában cseréltek valami csövet. Azután kb 15-20ekm-ig néma volt a motor, de utána megint előjött. Nekem is azt mondták, hogy ez ilyen! Hát szomorú...
  14. Igen, a kollégámnak, garanciában cserélték!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.