Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

dobogep

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Veszpérm

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dobogep's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv! Astra G-n (X12) lenne olyan problémám, hogy első indításnál (illetve ha fél-1 órát áll a kocsi), gyakran (10-ből kb 7x) gyújtás ráadásakor a kilométeróra mutatója elkezd ugrálni 0 környékén, indítás után, menet közben is ugrál, vagy éppen meg sem mozdul, majd menet közben, fél/1/5 perc után egyszer csak a helyére ugrik, mintha mi sem történt volna. Általában a fordulatszámmérővel együtt csinálja, csak az nem ugrál gyujtásnál, hanem folyamatosan 0-n van. Ha indítom, és előjön a hiba, a gyujtás le-fel, illetve újra indítás nem használ, csak magától, több-kevesebb idő elteltével tér észhez. MI lehet a baja? Magát a kilóméteróra-fordulatszámmérő egységet kell cserélnem? esetleg jeladó? Vagy a Computer bolondult meg? Valakinek valami használható ötlet? Köszönöm előre is!
  2. Légtömegmérő a ludas, szereztem kölcsönbe egy másikat, checkengine lámpa elaludt, nem rángat, tökéletesen megy.bár kicsit bosszantó, mert tavaly Augusztusban vettem bele, boltból tehát nem is használtat, és 1 évet sem bírt...
  3. Valakinek valami ötlet? HIbakódot hogy villogtathatok?
  4. Hello! A segítségeteket kérném, ismételten.98'-as 1.2 es G Astra (X12E) -ve lenne olyan problémám, hogy a CheckEngine lámpa világít folyamatosan a műszarfalon, hidegen megy rendesen a kocsi, erős, nem rángat, de ahogy felmelegszik, eléri a 90° környékét, alacsony fordulatnál fullad, főleg indulásnál, mintha éppen kifogyna az üzemanyag, de csak 2-3 mp-ig, aztán megindul, valamint kb 2500 as fordulat alatt ha nagyon kevés gázzal közlekedek, tehát mondjuk 60-al gurulok 5.ben, és épphogy nyomom a gázt, hajlamos a rángatásra. EGR-t pucoltam, valami ötlet? Esetleg lezárni az EGR? KÖszönöm előre is!
  5. Sziasztok! A segítségeteket kérném. Adott egy 98-as Astra G, 1.2 X12-es motorkód, tehát a 65 lovas. A probléma, vagyis szerintem a problémák azok lennének, hogy ha bemelegszik a motor, tehát 80-90°C -os lesz a víz, elkezd rángatni, erőtlen lesz, gyorsításnál fullad, mintha épp nem kapna benzint ( konkrétan olyan mint amikor kifogy a mennyei manna a tankból, és hiába taposod, csak esik a fordulatszám, és a kocsi is lassul, lényegében motorfékkel), viszont ezt csak alacsony fordulatnál, főként 1-2-3 ban csinálja, amikor indulok, illetve lassú tempóról gyorsítok. Folyamatosan rángat is, viszont ez 99% hogy a gyujtótrafó miatt van, mivel az 1-es hengernél lévő trafon lévő "csonk", ami rámegy a gyertyára el van törve (gondolom szakképzett volt az elöző tulaj). Viszont hidegen nem rángat, csak melegen. (kölcsön trafóval nem rángatott, csak az alacsonyfordulaton való fulladás volt). Műszerfalon a check engine lámpa világít folyamatosan, hibakódot sajnos nem tudok olvasni. Bárkinek bármi ötlet? Az egész azután kezdődött hogy kicsit meghajtottam autópályán, és huzamos időn keresztül 4000 felett forgott. Viszont ha pörgetve van, tehát magas fordulaton közlekedek, mert éppen sietek, akkor nincs rángatás addig, amíg valahol nem kell megállnom, vagy alacsony sebességgel és fordulatszámmal "tötymörögni".
  6. Sziasztok! A segítségeteket kérném. Adott egy 98-as Astra G, 1.2 X12-es motorkód, tehát a 65 lovas. A probléma, vagyis szerintem a problémák azok lennének, hogy ha bemelegszik a motor, tehát 80-90°C -os lesz a víz, elkezd rángatni, erőtlen lesz, gyorsításnál fullad, mintha épp nem kapna benzint ( konkrétan olyan mint amikor kifogy a mennyei manna a tankból, és hiába taposod, csak esik a fordulatszám, és a kocsi is lassul, lényegében motorfékkel), viszont ezt csak alacsony fordulatnál, főként 1-2-3 ban csinálja, amikor indulok, illetve lassú tempóról gyorsítok. Folyamatosan rángat is, viszont ez 99% hogy a gyujtótrafó miatt van, mivel az 1-es hengernél lévő trafon lévő "csonk", ami rámegy a gyertyára el van törve (gondolom szakképzett volt az elöző tulaj). Viszont hidegen nem rángat, csak melegen. (kölcsön trafóval nem rángatott, csak az alacsonyfordulaton való fulladás volt). Műszerfalon a check engine lámpa világít folyamatosan, hibakódot sajnos nem tudok olvasni. Bárkinek bármi ötlet? *szerk: Az egész azután kezdődött hogy kicsit meghajtottam autópályán, és huzamos időn keresztül 4000 felett forgott.
  7. Benzinszűrőt kitisztítottam, nyomás is lett mérve, indításnál 4bar környékén van, szóval az rendben van. De úgy néz ki hogy a légtömegmérő lesz a probléma.
  8. Hello! Egy olyan problémám lenne hogy Astrám (G 1.2, 98-as, X12-es motorkód) meleg időben, nem akar indulni, csak sokadikra, esetleg tolásra. Ezt úgy kell elképzelni hogy ha reggel indulok, 15-20 fokban, akkor elsőre indul, maximum másodikra, de ha délben-délután próbálom indítani a forróságban, csak sokaidkra indul be, de ha a sokadik indítózás után önindítóval megmozdítom a kocsit sebességben, utána általában 1-2 indításra be indul, viszont ha utána leállítom a motort, indul egyből. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a hiba? Köszi előre is !
  9. Kiolvastam a hibakódot géppel, P0335-öt adta ki. Elvileg ez a Főtengelyhelyzet-jeladó. Valami ötlet? :)
  10. És hogy tudok biztosra menni hogy a légtömegmérő a rossz? Az számít valamit hogy csak akkor jön elő a hiba, ha bemelegszik a motor, és "terhelem"? :)
  11. Csak annyit mondott hogy Lambdaszonda, és hogy amikor bemelegszik a motor, nem ad jelet, vagy valami ilyesmit mondott. A légtömegmérő cserés, vagy javítható/kiiktatható valahogy?
  12. Hello! Egy 1.2-es benzines (1998, 48kW) Astra G tulajdonosa vagyok. Aprobléma a kocsival hogy indítás után, ha felmelegszik a motor, nagyobb gázadásnál/padlógáznál kigyullad a műszerfalon a sárga Check Engine lámpa, és a motornak teljesen elmegy az ereje (a fordulatszám sem emelkedik), egészen addig amíg fel nem engedem a gázpedált 1-2 másodpercre. utána "teljes erővel" dolgozik a motor, de ha nagyobb gázt adok ismételten lámpa felvillan, erő elmegy. Így csak negyedgázon tudok menni az autóval, ami megnehezíti az előzéseket, emelkedőkön való feljutásokat. Szerelőnél volt, hibakódolvasás után azt mondta Lambdaszonda csere, de a csere (utángyártott) után is ugyanúgy előjön a probléma. A fogyasztása nem nőtt, 6 liter alatt van. A válaszokat köszönöm előre is!
  13. Hello! Egy 1.2-es benzines 3ajtós Astra G tulajdonosa vagyok, és lenne 1-2 bosszantó probléma. A legnagyobb probléma a kocsival hogy indítás után, ha felmelegszik a motor, nagyobb gázadásnál/padlógáznál kigyullad a műszerfalon a sárga Check Engine lámpa, és a motornak teljesen elmegy az ereje (a fordulatszám sem emelkedik), egészen addig amíg fel nem engedem a gázpedált 1-2 másodpercre. utána "teljes erővel" dolgozik a motor, de ha nagyobb gázt adok ismételten lámpa felvillan, erő elmegy. Így csak negyedgázon tudok menni az autóval, ami megnehezíti az előzéseket, emelkedőkön való feljutásokat. Szerelőnél volt, hibakódolvasás után azt mondta Lambdaszonda csere, de a csere után is ugyanúgy előjön a probléma. Meg lenne még egy olyan apró, inkább csak bosszantó probléma, hogy a vezetőoldali ülés (első) nyikorog, főleg a jobb oldalon, a combom környékén. Esetleg szilikon spray vagy wd40 segítene rajta, és ha igen hova kéne fújni? :lol: A válaszokat előre is köszönöm! Üdv. Zoli!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.