Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ganzi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    C14SE
  • Város
    Rábahídvég

Ganzi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ganzi

    Riasztó

    Most hogy kinyílt,már megnyugodtam,hamarosan kiderül mi volt,meg kell csináltatnom,mert így nem állapot,kövi héten kiderül... Csigi te Körmenden laksz?
  2. Ganzi

    Riasztó

    Mindenképpen tudatom,hátha másokat is érdekel mivel elég fura jelenség,amúgy még hozzátenném,gyújtás levételkor ugyanúgy eljátssza a zárok-nyitok szitut,de azt se mindig,ilyenkor megmozdulnak a motorok,be is tudja néha zárni,máskor visszanyit (motorok működőképesek ,most akkor vezérlő para??) és amikor sikerül neki bezárni ,na akkor kinyithatatlan a z ajtó se belülről,se kívülről,se gombfelhúzással sehogy... Isteni szerencse hogy ma a ház előtt gondolta meg magát.Jövő héten kiderül,mi volt,aztán majd jelentkezek...üdv :)
  3. Ganzi

    Riasztó

    Megoldodott! Vezető oldali ablak mellett külső gumi kéder kivesz,aztán egy hegesztő pálcával rásegítve nagy nehezen kinyillott... Nagyon furcsa a dolog ,mert ahogy írtad kulccsal mindig tudni kellene nyitni,de nem ment az anyós se,értetlenül állok a dolgok előtt,most oké,hogy esetleg szar maga a zár az ajtóban,vagy szorul,,de mindkét első ajtóban egyszerre?? :o Inkább beletört volna a kulcs a zárban,de nem nyílt volna ki,eszem nincs hozzá... Mindegy megoldódott,megy a verda jövő héten a szerelő bácsihoz,addig is lehúzott ablakkal pihen a garázsban. Köszi srácok az építő jellegű hozzászólásokat,további szép napot... :icon1:
  4. Ganzi

    Riasztó

    Fejlemény: Ma sikeresen kizárt az autó,se távval se kulccsal nem nyitható,telefon villamos szakinak,szerinte leégtek a motorok,vagy rajta maradt a fesz,ezért nem nyílik semmi. :icon11: Indultam volna melózni,a kocsi marha szar helyen áll. Valami ötlet ,hogy lehet ne "leégett motorokkal" kinyitni?? Valahogy minimális roncsolással??? Motorok meg se mozdulnak... most így hogyan vigyem el szerelőhöz :omg: Ott tartok,felgyújtom...
  5. Ganzi

    Riasztó

    Áhhá,pedig ott kerestem,köszi
  6. Ganzi

    Riasztó

    Lehúztam a stekit,a távos vezérlőről,ugyanazt csinálja.Hol lehet a gyár kp vezérlőt megtalálni?Anyós ülésnél nem találtam... Úgy néz ki,mintha minden gyújtás levételkor kapna egy impulzust a vezérlő,lehet behalt ? Jah és újabban a vezető felöli ajtó önnálló életet éĺ,nem zárja,nem nyitja a többi ajtót,ahogy eddig..reménytelen
  7. Ganzi

    Riasztó

    Szép estét! Srácok tud valaki mondani valamit erre a hibajelenségre,amit ma kezdet el csinálni a verda: Minden gyújtáslevételkor fogja magát a gyári központi és bezárja az összes ajtót.Ilyenkor a vezető oldali ajtót még kézzel sem lehet kinyitni belülről, a pöcköt fel sem lehet húzni,az ajtó kívülről sem nyitható.Minden gyújtás levételkor megcsinálja.Utána a távirányítót nyomkodva sokadikra kinyit.Riasztó nincs benne tudtommal... A központi gyári és rá van kötve egy CCL002 távos vezérlő.Eddig semmi gond nem volt vele.Valami ötlet? Astra F C14SE
  8. Hát ezt megpróbálom,de akkora a hézag sztem nem fogja a tépőzár se odahúzni,azér köszi
  9. Srácok árulja már el nekem valaki,hogy a szélvédő alatti burkolat/levélrács levétele után hogy tud eltekeredni az egész műanyag,hogy visszarakásnál szinte 5 mm-es hézag van egyes helyeken.Feszegetve nem lett,simán lejött.Mit lehet vele kezdeni ?? Ameddig nem fekszik fel az üvegre nagyjából,nem tudom még szilóval se kihúzni :blink: :huh: 93-as ferdehátú astra
  10. Ganzi

    Elektromos

    Felhúztam!! :D :D Kivettem a 3 csavart is,tényleg majdnem kiesett csak a rudazatok tartották.Ha jól gondolom ilyen U alakú műanyagban vannak a rudazatok belepattintva,szal, csak simán kiapattintom azt jóéjt?
  11. Ganzi

    Elektromos

    Az nem veszélyes... valami tipp a zárkivételhez,mert régebben szedtem már ki ,de fogalmam sincs a rudazatok kiakasztásáról,gondolom megvan a sorrend mit-miután.Kezem nem nagyon fért be,arra emlékszem.Gondolom az ajtónyitó kilincset is ki kell vennem.Van "Hogyan csináld" - os könyvem csak para mert pdf-ben van aztán elég pocsék a minősége a képeknek ahol mutatná mit-hogyan. :(
  12. Ganzi

    Elektromos

    Elvileg van hozzá kulcs,de nekem a horony se stimmelt már ,holott leírtam hogy mihez szeretném a kulcsot. Megnézem a zárat hátha ott a bibi.Sacc per kábé mennyi lehet egy moci szerintetek? Ganzi
  13. Ganzi

    Elektromos

    maga a cucc 5600 pénz volt (2 kulcsszárral együtt,mondjuk nem megfelelőt küldtek <_< ) + 1590 posta. Elvittem másoltatni, az úriember azt javasolta reszeljem bele a régit,vagy a pótkulcsot mert,amit küldtek azzal nem sokáig fogja húzni,elkopik meg gagyi az anyaga.A bicskakulcsba ugyebár 2 csavar fogja bele,ezeket célszerű menetrögzítővel vagy valamivel megragasztani,mert a havernak is az a problémája vele,hogy magától kicsavarodik és a kilógó csavarfej csukódás-nyitódáskor megrongálja a házat,ha nem figyel az ember. Én sem az ajtóba gondoltam bekötni,de mivel olvastam,hogy az ajtóátvezető csati után nem biztos,hogy ugyanaz a szín megy tovább,gondoltam legyegyszerűbb ha megnézem milyen színek mennem a motorra közvetlenül. Amúgy arra rájöttem,hogy azért nyit vissza,mert az anyós oldali motor meg van szorulva,valószínüleg. Levettem a jobbos ajtópanelt,kontakt spray-vel befújtam a csatikat,de nem lett jó.A motort ha belülről kézzel megfogom és a vezető oldal felől bezáratom vkivel kulccsal ,akkor egy pillanatra el akar indulni,de ennyi,szal vezeték szakadás ilyesmi nem hiszem hogy van.A motort kéne kiszerelni,de azt meg nem nagyon tudom hogy kell,mivel van rajta 3 rudazat is azokat ki kéne akasztgatni,plusz ha kivezem a zárat,akkor,ha jól tudom be is kell újra állítani hogy akadálymentesen működjön...beszéltem egy sráccal,aki vágja a témát,azt mondta 5 db ezresért beszereli,bár a a jobb oldali motorral neki is gondja lesz,lehet elhalálozott,akkor bontó...majd kiderül :unsure:
  14. Ganzi

    Elektromos

    Köszi a segítséget!Lehet rosszul értelmezem,de stirlitz és hetyke is más más megoldást irt le??:o Azóta már az "anyóst" se nyitja kulcsal se szal lehet valami kontaktos vagy szorul,nemsokára kiderül.Kontakt spray a csatikra és wd40 a mozgó alkatrészekre,aztán elválik. :huh:
  15. Ganzi

    Elektromos

    Sziasztok! Opel autóvillamosságisok segítsetek! Adott egy 92-es 3 ajtós Astra F + CCL002 bicskakulcsos távvezérlő. A történet a következő.A kocsiban gyári központi zár található,ezt szeretném távvezérelni a CCL002-vel. A távvezérlő bekötése tiszta (negativ triggeres).Bal első ajtókárpit levesz. Megtaláltam a motor két vezetékét amelyiken nyit és zár,vagyis zárna...:( Motorhoz megy egy 4 vezetékes stekker Barna - Fehér ezen nyitna,ez működik is. Barna - Piros ezen zárna,be is zár ,de egyszerre ki is nyit ....O.O A zárhoz is megy egy stekker 3-eres Piros-Sárga,Fekete-Piros,Barna színekkel (Ez gondolom a mikrokapcsoló) Kívülről kulccsal bezárva tökéletes. Úgy csináltam próbalámpa egyik végét testre tettem,a másikat ha barna-fehérre tettem szépen nyit,de ha barna - pirosra (amivel zárni kéne) akkor bezár és nyit is rögtön.Itt elakadtam. Valami ötlet?? Thanks: Ganzi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.