Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Siffredi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Kazincbarcika

Siffredi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ez segített, köszönöm, még hasznát fogom venni ennek az oldalnak! Egyébként kicsit ellentmondásos a dolog: a gázpedál melletti burkolat patenttel van rögzítve, ami ugye behr rendszerre utal. Viszont a pollenszűrőt lezáró fedél csavarokkal van lefogatva, ami ellenben a delphi sajátossága. Egyedül a delphi szűrőt tudtam beletenni, igaz, az irányra nem figyeltem, örültem, hogy egyáltalán bele tudtam tuszkolni. Akkor most hogy is van ez?
  2. Igazság szerint az utolsó 5 cm-ert már nem tudtam betuszkolni a helyére, a záró műanyaggal húztam be. Fentebb írtam is, hogy valószínűleg a szűrő is összenyomódhatott harmonikaszerűen, miközben szuszakoltam be a helyére. Szóval nem vagyok biztos benne, hogy jól raktam be. Egyébként milyen következményei lehetnek, ha nincs bent a szűrő tökéletesen?
  3. Sziasztok! Kis segítséget kérnék, több kérdésem is lenne. A legfontosabb kérdésem talán az lenne, hogy milyen hőfoknál kell bekapcsolnia a klímahűtő ventillátorának? Nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán működik-e, mivel a mai nap kicsivel 100 fok alá kúszott a hőfok mérője, és így sem kapcsolt a venti bekapcsolt klímánál. 1999-es évjárat, 1,6-os motor, a 2 ventis változat, elvileg delphi klímás. A mai nap cserélték benne a klímahűtőt, és töltötték fel a rendszert, viszont a ventit nem ellenőrizték le. Bármilyen módja van annak, hogy leellenőrizzem a ventit, hogy működőképes? A második kérdésem a klíma tipusához kapcsolódik. Azért írtam, hogy elvileg delphi, mivel a vezetőoldali ajtó felől benézve az utastérbe, a pedálok melletti rész kapcsos felfogatású, ami ugye elvileg a behr rendszerre utal. Viszont a magnó alatti kis tárolórekeszt kiszedve egy delphi feliratú matrica található. Pollenszűrő cserénél nem tudtam beletenni a behr féle szűrőt, a delphi-s belement, viszont a végén szerintem már harmonikaszerűen begyűrődött. Teljesen tanácstalan vagyok, melyik szűrő is kellene most bele. Köszönöm előre is a segítséget! Szóval, bármilyen módon meg lehet biztosan állapítani, milyen szűrőt kell tennem az autóba? Vagy bármilyen tanács, leírás jól jönne, megköszönném.
  4. Köszi, akkor egyelőre nem bántom, majd ha jó idő lesz, akkor nekiállok.
  5. Sziasztok! Új vagyok még a fórumon, olvasgattam a hozzászólások között, illetve próbáltam keresni is, de nem találtam választ a kérdésemre. Ami a következő lenne: adott egy 1999-es, 1.6-os g-s astra. A nagy hideg óta (kb. 3 hete) indítás után egy pár percet követően elkezd kerepelni a blokkja, amit egészen addig csinál, amig be nem melegszik a motor. A kuplungpedál benyomásakor viszont megszűnik a zaj (elég, ha csak 5 cm-re nyomom be a pedált). Opeles ismerőseim azt mondták, ez sajna elő szokott jönni az Opeleknél, főleg hidegben. Azért engem zavar, és meg szeretnék bizonyosodni affelől, hogy nem okoz-e valami nagyobb galibát egy idő után (a szüleim 1.4-es f-es astrájánál nem jelentkezett ez a dolog). Volt aki azt mondta, hogy a kuplung kinyomó-csapágya lehet a ludas. Amennyiben az, akkor kb. mennyibe kerül az alkatrész, illetve mennyire macerás, ha magának akarja megcsinálni az ember ? Köszönöm a válaszokat előre is! Üdv!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.