Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zolga

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    41
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Salgótarján

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    2004 Opel Zafira 2.0 DTH Y20DTH
  • Város
    Salgótarján

zolga's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. A gyári kulcsból kiveszed az immo chip-et, amit átteszel a bicskakulcsba, és semmibe nem fog kerülni. Legalábbis az immo része. Ha meg szeretnéd megtartani a gyári kulcsot úgy ahogy van, akkor kell egy nyers chip kb. 1500ft + programozás aminek a költsége szakitól függ. (kulcsmásoló is meg tudja csinálni)
  2. Hello Mindenki! Van aki épített már be Astra-ba, Vectra B szemüvegtartót? Én már Zafira A- ba tettem be, és tökéletesen passzoltak a gyári rögzítési pontok, pedig ilyennel azt sem szerelték. Az ötlet csak onnan vetődött fel, hogy a Zafira és a G Astra elektromos napfénytető kapcsoló konzolja elvileg egyforma, és ez pont azokat a rögzítési pontokat használja.
  3. Biztos lehet javítani, valószínű elég olcsón, amúgy meg tökéletes gyári bontott olyan 4e ft körül már van.
  4. Mivel az opel szerviznek nem volt beállító szerszáma hozzá, ezért maradt a csináld magad akció, de végül csak sikerült.
  5. Szia! Én Kenderesinél vettem két hete 1900ft volt a pár.
  6. 1.A gyári riasztó, a központi zár vezérlőből, mozgásérzékelős belsőtér lámpából + a jobb oldali sárvédő alatt egy egységből áll, ez maga a kürt is egyben, és ebben vannak elemek is, (műanyag dobbetétet kivéve látszik). 3. A ventillátor pedig ahogy írták a többiek is, benzinesnél csupán évjáratfüggő. Dízelnél minden esetben kettő van (vastagabb a hűtő). A venti vezérlőegységek egyformák, a régi jó az újabbhoz.
  7. Most látom, hogy komplett zárszett és 2 távirányítód van vezérlővel együtt. Ez esetben nem kérdés, hogy zárszett és gyújtáskapcsoló csere (ha már meg van). Immo marad a régi, csak az eredeti chipet kell a kulcsba tenni. Ha pedig a vezérlő tényleg a távirányítókhoz tartozik, akkor beépítés után, a szokásos gyujtás rá stb. tanítás után működni fog.
  8. A gyujtáskapcsoló csere miatt nem kell, az immo karika csere miatt viszont kell tanítani. Egyrészt a motorvezérlővel, másrészt a transzponder chippel. (Talán csak régebbi 2.0 dízeleknél volt lehetőség cserélni az immot a hozzátartozó chippel programozás nélkül, de ott meg figyelni kellett a motorvezérlőegység számait)
  9. Az igaz, hogy elterjedtebb a TC a nagyobb köbcentis autókban, de leginkább felszereltség függő, hogy hogyan rendelték az autót újonnan. Az enyém 2.0 dízel és van benne TC. Így ha valaki esetleg megsúgja, mit hova lehetne kötni, akkor én is bepróbálkoznék vele :)
  10. Gratulálok! A féket lepróbáltad, hogy működik-e az ABS ilyenkor is? Ez megint egy jópofa kis okosítás. Ezek szerint meg kell találni a megfelelő lábat, amire a gyári kapcsolóval adunk egy test impulzust, és ki-be kapcsolható a TC, az ABS zavartalan működése mellett? Ha tényleg ennyi az egész, kíváncsi lennék melyik láb lenne a 2003-2004-es évjáratú ER jelzésű egységen.
  11. Ezzel szinte biztos, hogy az a funkció is megszűnik. De végül is csak két kis csavar 2perc és kiderül.
  12. Ha nem akarsz nagy rombolást végezni meg vezetékeket vagdosni, akkor javaslom cseréld ki a bal első ajtó két pólusú nyitásérzékelőjét egy egypólusúra (pl.: jobb ajtóé vagy hátsóké) és többet nem fog sípolni
  13. Lehet nem segítek vele, de hátha többletinformációnak jó. Amik nekem vannak: 2003-as Astra G ER jelölésű nem kapcsolható TC-s kép: És egy 1999-es X18XE EC jelölésű, kapcsolható TC-s egység kép: Mindkettő csatlakozója és az érintkezők száma megegyezik az elektronikán kép:
  14. A kilométer órákkal nekem az a személyes tapasztalatom, hogy a műszeregységből két fajta is jelen volt. 99-2000.-ig gyakran szerelték az opeleket TRW órákkal, ezeket én úgy tudom nem lehet OBD-n keresztül állítani csak a VDO típusút (nekem legalábbis csak az megy)
  15. Első körben vedd le elől a jobb lábtérnél az oszlopburkolatot. Ha ott van a komfortelektronika, (márpedig ott kéne legyen) akkor csak neten rendelsz egy nyers, a kulcsod szárával megegyező távirányítós kulcsszárat (kb. 1500ft), és egy az elektronikához passzoló távirányítót, amit rá kell tanítani és kész. Ha nincs ott, akkor már vezetékelni is kell sajnos.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.