-
Hozzászólások
26 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
HCY névjegye
- Születésnap 1984-04-29
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
Astra F :)
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra FCC 1.6 55kw
-
Város
Budapest
HCY's Achievements
Newbie (1/14)
2
Hírnév
-
Köszi a választ! A Zafira megvan még? :icon1: Fülecskéim vannak, elhoztam az agyakkal és a nyergekkel együtt. Azért bizonytalanodtam el a kézikötelet illetően, mert a Bárdi webshopjában van 4 különböző hosszúságú is. A cabrióhoz valót kizárva is marad 3 fajta: http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/1994/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/kezifek-bowden Gondolom, hogy a 2. csoportban található verziót kell megvennem, a megjegyzésbe be is van írva, hogy 5 ajtós. Jól gondolom?
-
Üdv mindenkinek! Valaki, aki már hátul tárcsásított tudna nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen hosszú kézifékkötél szükséges a hátsó tárcsafékhez? Ötajtós classic lenne az alany. A Bárdi webshopjában van olyan kézikötél, amit ötajtóshoz írnak, de hallottam olyat is, hogy az nekem nem lesz jó, mert a classicnak más alakú a kézifékkarja. Valaki rendelkezik erről infóval? Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Egyszerre fog felmenni a cucc, úgy ahogy írtad. Fékerőszabályozót nem szereztem a tárcsásításhoz, nem igazán találtam hozzá infót a neten. A donor hídon (amit nem hoztam el) láttam a rugóját. Nekem jelenleg (ha van) hol található ez az alkatrész? Ha jól tudom a kocsi hatuljának terhelésének függvényében szabályozza a fékerőt. Ha nem teszek be majd ilyet, könnyebben fog megcsúszni a kocsi fara, ha kanyarban fékezek?
-
Sok helyen azt olvastam, hogy kizárólag GSi Kadettben létezett gyárilag 22-es nem ABS-es ffh, de kideritettem, hogy ez nem igaz, mert 1.6 16V F Astrába is raktak, gondolom az elől 256-os fék miatt. Ezeket hátul dobbal szerelték, de információim szerint semmit nem befolyásol az, ha én úgy használom hogy hátul tárcsák vannak. Úgyhogy szerintem ilyen donort keress. Ez volt ma az 5. hozzászólásom, jövőre tényleg be fogok lépni az egyesületbe! :-D
-
Hoztam a távtartót is. Korábban kicsit utánaolvastam a témának, így tudtam, hogy az is kell a tárcsásításhoz. Sőt szereztem 22-es nem ABS-es ffh-t és nagy szervódobot is, meg persze első 256-os nyergeket is.
-
Nekem is fura volt ez a vágásos "technika", de az eladó meg se próbálta meglazítani, láthatóan be volt rohadva a hollander. Engem meg nem zavart, mert azokat a fékcsöveket úgyse raktam volna már fel. Tehát ha a fékcső mindkét végére a nyeregben lévő méretű hollandert rakatok, akkor jó lesz a gumicsőnél lévő csatlakozásomba (ferdehatú, 2000 évj, X16SZR)?
-
Köszi a válaszokat! A fékcsöveket elhoztam mintának (kukák), közvetlenül a hollanderek előtt lettek elvágva. Akkor csináltatok újakat, nem vészes az ára. Viszont a híd felőli hollander az eladónál maradt (a hidat nem hoztam el), ezért abból nincs mintám. Valaki nem tudja véletlen, hogy annak a hollandernek a menetszáma megegyezik-e a féknyeregbe csatlakozó hollanderével?
-
Sziasztok! Olyan cartárs, aki csinált már hatsó tárcsásítást ferdehatún tudna segíteni abban a kérdésben, hogy a jelenlegi (fékdobba) menő fékcsövek maradhatnak-e a tárcsafékhez, tehát (esetleges hajlításokkal) elérnek-e a féknyeregig? Előre is köszönöm a választ!
-
16 ohm
-
Sziasztok! Szervósítás előtt állok és lenne egy kérdésem. Éppen szivattyútartó-konzolos motortartóbakot vadászom. Jól tudom, hogy nekem csak olyan 8V-s autóból származó bak lenne a megfelelő, amelyben csak szervó volt, de klíma nem? Mivel amikben mindkettő volt ott a feszítő is a bakon van. Nekem pedig a vezérlésnél lesz. Előre is köszi a választ!