Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
Az eleje biztos, hogy törve volt (ez látszik a zárhídon) a hátulja is valószínűleg és ezért van rajta az 1.8-as felirat. Már voltam megnézni a kocsit, így tudom, hogy milyen az állapota. A kaszni rendben van, a motorja kehes, a vált szerintem ok. A kocsit nem bank árulja, hanem egy kereskedés, nem tudom honnan szerezte, de befürdött vele szerintem.
én úgy vagyok vele, hogy méretek egy kompressziót valamint rádugom Tech2-re, és ha a motor nincs szétkopva valamint látom a tárolt hibákat megpróbálok megegyezni a kereskedővel egy reális árban. Nem túl nagy az összeg amit rá tudok fordítani, de ha lehet automatát akarok venni és ez az (és elég ritka a vekiknél ahogy néztem...) szóval megpróbálom helyrehozni.
A gáz nem disznópörzsölő :D Egy szekvenciális Zavoli szett van benne, csak gondolom úgy "szerezte" a korábbi tulaj és bele szögelte a sufniban; vagy berakatta hivatalosan, csak mielőtt levizsgáztatta volna vitte a bank, ő pedig begyújtott a papírokkal :unsure:
Az eleje nekem is gyanús volt, hogy B2 98/03-ban... Miről lehet még fölismerni, hogy B1 vagy B2?