Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csöpi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Signum 2.2 Direct Sport Aut.
  • Város
    Bercel

Csöpi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Csöpi

    Signum

    Ez az ár Csergőéknél ennyi. cikkszám alapján kerestük ki. Köszi a linket. Megnéztem és ha kiszedetem a váltót és szét is boríttatom, maga a kicserélés, tömítések, szerelési díj, lehet, hogy ott vagyok, hogy veszek egy használt 2006-os váltót kpl. Ebay-en, találtam váltót kb 150.000,- körül, igaz vauxhall-hoz. http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECTRA-C-2-2-PETROL-AF23-AF-23-AUTOMATIC-GEARBOX-2002-2010-/170901548558?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27ca86ae0e Lehet ez lesz, de persze ez is lutri, úgyhogy egyenlőre így járok vele, de továbbra is keresem a megoldást ami megszüntetné ezt a bosszantó dolgot, de köszi a segítő szándékodat.
  2. Csöpi

    Signum

    Kedves Fórumlakók! Hosszas kutakodás, keresgélés és hibakeresést követően megtudttuk a lelkiismeretes szerelőmmel, hogy pontosan mi is a baja az autómnak, mitől rángat állóhelyzetben "D" fokozatban. Van egy programja "TIS 2000" melynek szerviz információi között ráleltünk a hibajelenségre, melyek a következők: Tárgy: AF23/33 sebességváltó - Sebességváltó rángat és /vagy ütés érezhető, amikor a jármű megáll Modellek: Vectra C 2002 - 2005, Signum 2002 - 2005 Motorok: Z22YH; Z22SE; Z32SE; Y22DTR; Y30DT Opciók: A23/33 sebességváltó Reklamáció: "D" helyzetben való megállás után a sebességváltó rángat és üresbe kapcsolás esetén egy ütés érezhető Ok: Eltérések a mágnesszelep dugattyúátmérőjében Gyártási megoldás: Dugattyúátmérők 100%-os ellenőrzésének bevezetése az alábbi sebességváltó számoktól: J5 gyártósor: 04KV547391 (2004. október), J7 gyártósor: 04KV704074 (2004 október) HIBAELHÁRÍTÁS: Vevőreklamáció esetén cserékjék ki a szeleptestet Funkcionális csoport: K - tengelykapcsoló/sebességváltó Reklamációs csoport: 18 - Rossz menetviselkedés Hibakód: NINCS Hát ennyi. Utána néztem, hogy mennyibe kerülne egy "szeleptest" kapszkodjatok!! 971.000,- Ft Ezek után nem tudom most mit tegyek. Lehetne egy bontott (használt) komplett váltót szerezni (kb. 300.000,-Ft) 2005 utáni gyártású autóból. Sajnos egyikre sincs pénzem. Ha esetleg van közületek valakinek ötlete, hogy kis anyagi ráfordítással, hogy lehetne ezt a hibát orvosolni, azt szívesen venném. U.I.: Azért azt megjegyezném, hogy az OPEL Magyarországot is érdemes lenne megkeresni, hogy ilyen hibával mit csináljon a szegény Opel tulajdonos.
  3. Csöpi

    Signum

    Üdv Szóval, a szívósor cseréje nem szüntette meg a rángatózást. Megzavartam autópályán is, mentem kb 1500 km az elmúlt napokban, de az alap problémám megmaradt.Fene vigye el!! Úgyhogy kimondhatom, hogy a "P1112" hibakód, megoldása nem hozza meg a várt eredményt. Máshol kell keresni a bajt. Ha van valakinek ötlete mi lehet a baj, az nagyon király lenne. Üdv
  4. Csöpi

    Signum

    Hát, vegyesek az érzéseim ezzel a szívósorral. Úgyérzem jobban harap a kicsike, de az alap problémámat csak enyhítette, de nem szüntette meg, mint ahogyan azt sejtettem is. Állóhelyzetben továbbra is rángatózik, kicsit enyhébben mint a régi motyóval. Rángat így is álló helyzetben, terhelés alatt (ha "D"-ben van) Érdekes, csak "D"-ben csinálja, "R"-ben megse moccan. A computer olvasó hibamentességet állapított meg 2X-i mérés után is amikor készlett a beszereléssel a szerelőm. Én eddig még nem hallottam morgó-hörgő hangot hírtelen gyórsításnál alacsony fordulattól, bár ami késik nem múlik :-( Lényeg, hogy tovább kell keresnem a rángatás okát, mert ez nem a P1112 hibakód miatt van, csak attól félek ez a játék sokba fog fájni. Képet nem tudom, hogy kell fel rakni. Lehet, hogy bendzsa vagyok, de nem találom.
  5. Csöpi

    Signum

    No, kilett cserélve a szívósor. A régit lefotóztam. Majd felteszem. Eddig még nem sok változást érzek. Azt mondja a szerelő, a fojtószelepet is kipucolta és attól lehet még rángatás, de nem vagyok túl nyugodt, hogy megfog szünni. K...va kiváncsi vagyok.
  6. Csöpi

    Signum

    Sajnos nincs hozzá kezelésim, csak a rádióhoz és szervizkönyvem van. A netről pedig a bicska kulcsos Vectra változat kezelési könyvét sikerült letöltenem. Ha esetleg valakinek lenne elfekvőben "pdf" kiterjesztésben 2003-as Signum-hoz kezelésie az super lenne.
  7. Csöpi

    Signum

    Akkor szerintem marad még így egy pettyet. Úgyis jön a tél és valami fagyos hókupaccal megint letépném. Egyébként köszi az infót.
  8. Csöpi

    Signum

    Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatodat.
  9. Csöpi

    Signum

    Hívott ma a szerelőm, hogy tud szerezni kompletten felújított szívósort 65 ezerért. Szerintem elég türhető az ár és rá is bólintottam. Várom, hogy szóljon, mikor menjek cserélni. Baromi kíváncsi vagyok, hogy megjavul e tőle, mert egyébként tényleg nagyon jó kis járgány és piszok jól húz, ha odalépek neki. Remélem, nem kell a fél autót kicserélni hozzá, hogy minden pöpec legyen, mert akkor alágyújtok. Azért ma sem történt eseménytelenül a napom. Reggel még nyitotta a kulcsom távirányítója a kocsit, estére kakukk lett. mehetek elemet cseréltetni benne. Drága dolog ez? Esetleg én is kitudom cserélni, ha nem túl bonyolult. Még egy dolog érdekelne. Az első lökhárítom alsó részéről hiányzik a fekete színű műanyag léc. Gondolom az előző tulaj felakadhatott a járdán vele és leszakadt neki, és nem pótolta. Esteleg tudod e, hol lehet ilyet szerezni olcsón, mert most a szívósor lefog gatyásítani rendesen és a gépezet elég csufin néz ki ennélkül. Szép estét neked!
  10. Csöpi

    Signum

    Üdv! Igen ezt a hibakódott dobta ki a computer (P1112) . Azt mondta a szerelőm, hogy a szívósor szaródott be. De én nehezen hiszem el, hogy az a szívósornak, vagyis az örvényes terelőlapátok van ehez köze. Azért is gondoltam megkérdezlek benneteket erről. De ahogy látom neked is ez okozza a gondot, csak neked hidegen, nekem pedig non-stop csinálja. Az alapjárati motort még nem néztük meg, mert erre nem írt hiba kódot. Az autóban 200.000 km van. 180.000 km-ig vezetve volt benne a szervizkönyv de be telt. Most akarok mindent szűrőt kicseréltetni rajta. Egyébként nagyon kellemes a kicsike, csak ez a rángatózás ne lenne állóhelyzetbe. Volt nekem már Signum-om, csak az 3.0 CDTI volt és kézi váltós. 2004-ben vettem újonan, de 1 év után eladtam mert nem bírtam vele rendesen közlekedni a mechanikus váltó miatt. Egyszerűen valahogy nem passzolt össze a váltó és a motor, vagy én voltam túl béna. Ja és a 90-es évek elején egy 3 sebességes automata Senator A és egy Monza-m volt 2,8 karburátoros motorokkal. Na ezeknek is a váltójukkal mindig baj volt. Állandóan a Bártfaihoz hordtam őket a Tengerszem utcába. Azért is tartottam az Opel automata váltóitól de gondoltam azóta már sokat fejlődhettek és tessék, szopok vele megint. Amikor kipróbáltam a kereskedőnél semmi baja nem volt. Neked mióta van meg? Mire figyeljek vagy nézzük meg, hogy rendbe van e kicsikén?
  11. Csöpi

    Signum

    Sziasztok! Nemrég vettem meg az autót (Signum 2.2 Direct aut. 2003) és azt tapasztalom, hogy mikor megállok a piroslámpánál, vagy az utca sarkon...stb, stabil, álló helyzetben (49-es lábam a fékpedálon) szabálytalanul rángatózik alapjáraton az autó. Amikor elszeretnék indulni vele, megkel várnom, hogy beváltson egyesbe és onnantól csodaszépen váltogat teljesen normálisan és szuperul megy a gép. Elvittem a szerelőmhöz, feldugtuk a computerre és az automata sebességváltót hibátlannak találta. (2X-is) Azt szeretném tőletek kérdezni, volt e nektek hasonló, és hogy lehet esetleg orvosolni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.