-
Hozzászólások
11 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Milan_GTS névjegye
- Születésnap 1991-05-14
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Bőny
Milan_GTS's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szevasztok! Megtudná nekem mondani valaki hogy ha 1.9CDTi Z19DT Diesel motorra szeretnék tuning turbó lefújó szelepet tenni akkor elegendő az alap univerzális szett vagy a plusz elektronikai vezérlősre van szükségem ? vagy hogy tudnám ezt összehozni meik kit-re lenne szükségem ??? HKS-ben gondolkozom főként de lehet szó bármeik nem gyagyi gyártmányról is. Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
ja bocsi az enyém kézi váltós szal az elöbbi kihúzva :D -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Akkor lehet hogy mégiscsak az üzemanyag nyomástartószelep elektronika lesz mert mikor az enyémben kifeküdt nekem sem jelzett semmit és csak hosszabb indítózásra indult el, de ha már elindult én annyival mentem amennyivel akartam meg gyorsult is rendesen minden fokozatban... szóval nem tudom mi lehet pontosan, szerintem biztos diagnózis csak computerrel lesz üdv! -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
vagy maga az üzemanyag szivattyú is lehet a gond... -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Üdv! Így elsőre az üzemanyag nyomástartó szelep elektronikát mondtam volna.... de mivel menet közben dadog meg 60-nál nem megy többet így porlasztó gondra tippelek de okozhatja eltömödött üzemanyagszűrő is -
Hali! Nekem van egy tippem.... de nem biztos.... lehet hogy nincs semmi baja a tükreidnek csak "újraindult" a rendszere amit mondtál hogy ismét ráadtad a gyújtást akkor megjavult ilyen nekem is volt az elektromos ablakemelőkkel egyszercsak gondol egyet és semmi majd ráadom ismét a gyújtást akkor müködnek megint de nem úgy ahogy addig... átváltanak "kézi üzemmódra" és csak addig müködnek a motorok amig nyomom a gombot, normál esetben 1mp-ig nyomom a gombot akkor teljesen fel vagy le mennek maguktól, de olyankor nem, aztán 1-2nap mulva megint vissza áll a normálra.
-
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Hali! Ha nem folyat a blokk sehol akkor vagy szelepszár szimering vagy kopott dugattyú gyürük. A füstölést nem könnyü észre venni a gyári kipurendszerrel mert annyira tele van mindenféle dologgal hogy egyszerüen a végén alig látszik a füst eregetés. Mennyi Km van a kocsiban? üdv! -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Értem, hát sajnos most nincs rá keret hogy megjavítassam mert van még 1000 más problémája is amit müszaki vizsgára orvosolnom kell... az a mutatvány is benne lesz közel 80.000Ft-ba Mástnem csak akkor veszem elő a kocsit ha tényleg muszáj és akkor is csak finoman közlekedem vele, mást nemtudok egyenlőre sajnos. Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek! üdvözlettel: Milán -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Értem, köszönöm! károsodna a motor vagy a váltó vagy valami ha egy darabig még így használnám? -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Hello! Rendben köszönöm szépen a segítséget! és azt nem tudjátok véletlenül hogy miért kezd ilyen hangokat adni a kettős tömegü lendkerék??? a sok hasonló tapasztalatból itélve ez is valami típushiba lenne??? üdv! -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
Milan_GTS replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Szevasztok! Olyan problémám lenne a Z19DT motorkódos 2004-es Vectrámban hogy alapjáraton valami zakatol és ha egy kicsit rálépek a kuplungpedálra akkor érezhetők visszarúgások a zakatolással szinkronban... olyan a hangja mintha valami forgó alkatrész hozzáérne valamihez amihez nem kéne... ha felpörgetem a motort 1000 fordulatszám fölé akkor abbahagyja, menet közben sem csinálja de váltásnál mikor felengedem a kuplungpedált akkor megintcsak hallható 1-es 2-es és néha 3-as fokozatba váltáskor 4-5-6-ba semmi... ha benyomom teljesen (alapjáraton) a pedált akkor enyhül de egyszer-egyszer még hallható a zakatolás... középállásban van a legrosszabb hangja és ott a leg hangosabb is Miért csinálhatja ezt ? válaszotokat előre is köszönöm! üdv: Milán