Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kriZo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Pomáz

kriZo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy '97-es X14XE Astra. Az ékszíjat szeretném visszarakni, de nem tudom mozdítani a feszítőgörgőt. A görgő alsó csavarjához nem tudok hozzáférni a motor tartóbakja miatt, viszont szeretném elkerülni, hogy azt ki kelljen bontani. A mellékelt képen megjelöltem egy lyukat, ami előtt süllyesztve van a szerkezet háza. Lehetséges, hogy valamilyen célszerszámmal ott lehetne segíteni a helyzeten? http://kepfeltoltes.hu/140213/20140213_110559_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A válaszokat előre is köszönöm!
  2. Üdv Mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni egy '97-es 1.4 16V X14XE ügyében. A probléma: az autó nem indul. Indítózásnál nem "kapja el". Hidegindító spray-vel elindult egy röpke másodpercre, de aztán persze leállt. Végigjártam már az egész autót, de a probléma okát még nem sikerült feltárnom. Eddig megnéztem a biztosítékokat, az AC pumpát, annak a reléjét, a benzinszűrőt (az injektor hídig eljut a benzin), próbalámpáztam a befecskendező szelepek csatlakozóit (hengerenkénti befecskendezéses a motor), az izzó fel-felvillant. A gyújtáskábelek is jók, a trafó és a gyertyák is (bár azok kellően kormosak, de szárazak), az AGR szelep nem ragad be (azért kitisztítottam). Beszereztem egy új akkumulátort is. Benzin is van az autóban. Van az autóhoz egy plusz kulcs ami nincs kódolva. Amikor azt bedugtam, villogott a motorellenőrző lámpa, kódolt kulcsokkal nem. Azt viszont nem tudom, hogy ez teljesen kizárja-e azt, hogy az immobiliser akadályozza az indítást. A riasztó érdekes, mert pittyegnie kéne ki- és beriasztásnál is. Régen néha csinálta, néha nem, aztán egy jó ideje végleg abbahagyta és akkor se szól ha bekapcsolt állapotban kinyitom az ajtót. Várom az ötleteket! Köszönöm! K
  3. kriZo

    Elektromos

    Tiszteletem! Múltkor, amikor nem indult az autó (a problémát még azóta sem sikerült megoldani), kihajtogattam a millio vezetéket a vezető oldalon és napokkal később tűnt csak fel, hogy nem ég a bal helyzetjelző, a bal irányjelző, se a távolsági, csak a tompított, jobbon a tompított nem ég, nameg egyik ködlámpa sem. Megnéztem, nincs feszültség az izzók csatijaiban. Hátul minden stimmel. Az izzók és biztosítékok épek. Hogy orvosolhatnám ezt a problémát? Köszönöm a segítséget! K
  4. kriZo

    Elektromos

    A relében ott van a 12V, indítózásnál hallom ahogy kattan (nem tudom, ez normális-e), a benzinpumpa is morog...
  5. kriZo

    Elektromos

    Kivillogtattam (Simtec ECU), 0230 hibakód, AC pumpa. az egyetlen bibi, hogy múlthéten cseréltem ki és működik. Szűrő, maybe?
  6. kriZo

    Elektromos

    Lecsavaroztam a benzincsövet a motortérben és indítózásra csörgedezett belőle a lé.
  7. kriZo

    Elektromos

    Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az Astra. Egyik nap még minden oké volt, másnap reggel már nem indult. '97-es 1.4 16V X14XE. Szikra van, a benzin eljut a motorig, de elindulni azt nem akar. Némi hidegindító spray segítségével elkapta indítózásnál, de ennyi. Ez a típus már közvetlen gyújtásos, nincs benne elosztó, a trafó meg jó. A Gyújtáskábelek és gyertyák is nem rég lettek cserélve. A benzinpumpa és a szűrő is jó. Nincs ötletetek hogy mi a rák lehet? Köszönöm, K
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.