Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

TothAnti

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

TothAnti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok Fórumosok! Egy kis segítség kellene, C20NE motoros 90-es vectrához. Folyamatosan világít az ABS lámpa a műszerfalon. A jeladók 1 kohm körüliek. A bal első viszont kb 1,5 kohm. Lehet ez a probléma??? Olyat már csináltam, hogy lehúztam a nagyobb értékű érzékelőt, és olyat tettem helyette, ami nagyságrendileg megegyezik a többivel, de ettől még nem aludt el a kontroll lámpa. Bár mikor így próbáltam akkor nem volt a helyén az érzékelő, csak lógott a levegőben. Előre is köszönöm a válaszokat.
  2. A silabuszom alapján a 47-es hibakód: "Motorolaj hőmérséklet érzékelő - fesz. túl nagy" Nem lehet hogy a két olaj nem egyforma volt, és melegen nem szeretik egymást? Lehet hogy egy teljes olaj csere segítene ha régebben nem csinálta.
  3. Ma végre eljutottam addig, hogy megnézzem a váltómat. Sajnos nem nyert a fent jelzett megoldás ugyanis nekem nem teljesen ilyen a szerkezetem. Egyébként F16-os a váltója az enyémnek.
  4. Ezt még nem próbáltam. Mindenképp megnézem, hogy segít-e. Köszönöm a segítséget.
  5. Üdv Mindenkinek! Egy kis segítség kellene. 90-es C20NE vectám van. A hibajalanség a következő: Hideg motorral a váltás tökéletesen megy, de amikor már rendesen átmelegszik minden, akkor az 1-est 2-est nagyon bírkózni kell hogy bevegye. A többi sebességgel nincs probléma. Olaj van benn, nyáron lett cserélve. A kuplung kötélen már lett állítva mert kuplungtárcsa csere után mikor minden összekopott akkor kicsit laza volt és nem emelt ki rendesen ami fogaskerék számolással járt. Most viszont csak nehéz sebességbe rakni de nincs hangja. Valakinek valami használható ötlete?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.