Úgy látszik ez az X16XEL csak kifog rajtam. Az AGR szelepet teljesen leszedtem és a szó szoros értelemben ledugóztam. (csavarokat raktam a furatokba:) a szelepet gyorskötözővel rögzítettem) Most ugyan kevésbé rángat, épp csak észrevehető, viszont a motor most is leáll miután kigyulladt a motor lámpa. Még egy jelenség, váltásnál, akár gyorsan, akár, relatíve hosszabb időt (1-2 mp) várok, a gázelvétel után, (mondhatni szinte motorfék üzemmód) a kuplung kinyomását követően, nem esik le azonnal, inkább ellenkezően, picit felugrik a fordulat. Most úgy tűnik mintha megnőtt volna a fogyasztás is, bár nem mértem. (műszerből következtetek)
(Az AGR szelepet megtisztítottam, könnyen jár, de szerintem nem működik, mivel a fordulat növelésével nem nyit ki a szelep. Ha benyomom a szelepet, érzékeli a vezérlés, mert a motor hangja változik, bár a fordulat szinte azonnal visszaáll.) plz help:)