Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

punisher1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    18
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

punisher1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Most jöttem fel,lehúztam a csatlakozót amennyire tudtam megcsiszoltam az érintkezőt és láttam,hogy előre is megy egy szál kék mintha test kábel lenne az borzalmasan korrodált volt azt is jól megcsiszoltam.Beindítottam melegítettem a motort többször felmelegedett majd lehült ismét felmelegítettem mentem pár kört pörgettem de a hiba most nem jött elő.Egyszer se gyulladt ki a sárga lámpa,jó lenne ha ez így is maradna na majd meglátjuk mindenesetre akkor már tudni fogom mi a gond.Mindenkinek köszönöm a segítséget.
  2. Köszönöm,ott van maga a jeladó amit cserélnem kell?Most olvasom,hogy ahoz hogy kiszedjem és megnézzem le kell eresztenem a hűtőfolyadékból.
  3. Sajnos a vezetéket nem tudom hol van próbálok keresni vmi képet róla.1993-as GL 1.4 benzines (44KW)C14NZ azt hiszem központi befecskendezős ha jól tudom de ennek is utána kell olvassak.Létezik hogy csak bemelegedett motornál megszakad az áramkör?De a hibakód tippem az szerinted is jó?Ezzel a hűtőfolyadékhőmérséklet jeladó-val lenne gond? Ezen az oldalon:http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatreszek/opel/hutesfuteslegkondicionalas/hutofolyadekhomerseklet-jelado/1797/astra_f_ferdehatu_+53___54___58___59_+/ van egy pár csak még nem tudom melyik lenne a jó.
  4. Sziasztok! Segítségre lenne szükségem a van egy Opel Astra F 1.4-es 1993-as kocsim ami azt a tünetet produkálja,hogy mikor bemelegszik a motor felgyullad a sárga motorellenörző lámpa és folyamatosan égve is marad.Ekkor ha leállítom a kocsit és megpróbálnám beindítani nem indul csak ha kihül a motor utána egyből indul újra.Nos utánaolvastam a hibakiolvasásnak és sikerült is amit rögzítettem videóra amit a youtube-ra fel is töltöttem.Itt van a videó:https://www.youtube.com/watch?v=bOUISEm6upQ&feature=youtu.be Megvan a hibakód táblázat én ebből erre gondolok:14-Hűtőközeg hőszenzor feszültség túl alacsony Remélem jól gondolom s,ha valaki tud tanácsot adni azt nagyon megköszönném.Tudok-e valamit tenni vagy mindenképp szervíz a javasolt?
  5. Most tudtam meg,hogy mégis kicserélte csak félre értettük egymást tehát kiszedte a régi szerkezetet arról leszedte a motort és a csatlakozót és rátette az új ablakemelő szerkezetre.A képen mutatom a régi ablakemelő szerkezetet hogy össze volt tákolva.Tehát akkor bent van akkor nem értem miért tolja félre az ablakot az új szerkezettel is olyan mintha előre billenne a visszapillantó felé tehát a másik vége ami a kilincsnél van feljebb áll és csak úgy tudom visszajátszani ha szakaszosan felhúzom és közben két kézzel kívül-belül megfogom az üveget és visszahúzom egyenesbe.Most hívtam a szerelőt és megpróbálta elmondani valami két csavaron lehet állítgatni és valami olyat mondott,hogy már fullon van.De abból ahol elmagyarázta egy kukkot sem értettem hol keressem a két csavart megpróbálok nézni valahol a neten valami képet ahol látszik melyik az a két csavar.
  6. Köszönöm a segítséget,próbáltam annó én állítgatni mert régen a swiftemen is előfordult ilyen ott simán megigazítottam és jó is lett ezen hiába állítottam semmi csak még jobban félretolta azt tudtam csak elérni.Most egy olyan gonddal küzdök,hogy mivel nem volt időm a 3 műszakos meló miatt elvittem a szerelőhöz,hogy rakja bele kiderült mégse pont egyforma a kettő és azt mondta nem lehet belerakni mert nem egyformán állnak a motorok.Most ezt nem értem amit bele szeretnék rakni az is GM és astra f-ből van nem mindegy,hogy a csatlakozók merre állnak?A két képen nem biztos hogy pont mind a kettő bal első van a lényeget akartam csak mutatni,hogy nem pont úgy áll a csatlakozó.Erre ő is megpróbált a régin állítani mondta,hogy jó lesz most jól fog működni ez 2 napja volt kb 5-6x le fel húztam és ma már ugyanúgy teljesen félretolja ahoyg régen úgyhogy kézzel kell szórakoznom,hogy a helyére tegyem és úgy be lehet játszani.Nem értem,hogy e miatt nem lehetne belerakni?Jövő hétvégén ha lesz időm megpróbálnám kicserélni.Ja és a menetközbeni megállás is meg lett oldva azzal,hogy a gyújtáselosztót elektronikával együtt cserélte plusz ami az elosztóra ment csatlakozó azt is cserélte mert nagyon rossz állapotban volt.
  7. Hát kezdek megőrűlni úgy nézett ki jó a kocsi,ac pumpa ki lett cserélve tegnap elmentünk vásárolni odáig minden rendben volt,bevásároltunk bepakoltam na indulás erre már megint nem indult be.Azt hittem agyvérzést kapok,vártunk egy kicsit gondoltam megint ac lehet vagy mi a fene hát vadi új,pár indítózás után beindult de ugyanazokat a hibákat produkálta mentünk vagy 50 métert és menet közben megint leállt.Akkor megint kicsit vártunk újból indítózgatás ismét beindult de megint megállt 50 méter után.Ami érdekes hogy menet közben mikor leáll és még rendesen gurul a kocsi akkor még próbáltam azt hogy gyorsan kettesbe és gáz hátha beindul de semmi...Hívhattam egy taxit ráadásul az eső is esett cuccokat átraktam meg az asszonyt és a gyereket kocsi lezár otthagy.Ma elmentem próbáltam beindítani de csak forgatja és semmi azt is próbáltam,hogy beültem becsuktam az ajtót,hogy csönd legyen és miközben elfordítottam a kulcsot füleltem hátra de én nem hallottam semmi hangot az AC felől.Benzin se lehet probléma mert a tank félig van,aksi is új.
  8. Na ez eszembe se jutott,köszi a tippet remélem 1-2 óra alatt csak ki lehet cserélni.De biztos szerencsétlenkedni fogok a kivétellel és berakással ha jól emlékszem csak kis lyukak vannak amin meg kell próbálnom a szerkezetet bedugni.
  9. A mechanika és motor jó és amit írtál azt annó próbáltam állítani de ugyanaz volt az eredmény,tavaly is egész nyáron nem tudtam leengedni mert semmi kedvem nem volt utána felhúzáskor kézzel a helyére tenni.Szerelő is azt mondta rá csere tehát kicsit akkor lejjebb engedem és megpróbálom a csúszkát valahogy kijátszani?Csak azt nem tudom aki betette egyedül az hogy csinálta,mert ha kiveszem a szerkezetet akkor az üveget is fogni kell valakinek aki meg előzőleg betette teljesen egyedül csinálta tavaly.
  10. Még egy segítséget szeretnék kérni ha lehetne rendeltem elektromos ablakemelőt mert a régi bal első az tákolt volt a szegecsek helyén csavarok voltak és állandóan nagyon durván félretolta az ablakot.Tehát mivel ilyet még nem csináltam,hogy kell nekiállni az ablak legyen felhúzva és valamivel támasszam ki és közben szereljem ki a szerkezetet?Gondolom ha a kárpitot leszedem van valami nagyobb hely ahol be tudom dugni a szerkezetet.A képen látható fajtát rendeltem ugyanilyen van most is benne.
  11. Köszönöm a segítséget végül kiderült az egészért az AC pumpa volt a felelős ki lett újra cserélve,valamint ki lett cserélve a kipufogó a képen van a régi elég durva volt plusz olaj,olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő is meg lett ejtve.
  12. Köszönöm szépen,akkor azért AC pumpát nem kell cserélnem ügye?Valahogy megpróbálom a csatlakozót kontakt spray-el vagy valahogy csiszolni.A vízhőfok jeladó nem tudom hol van azt majd meg kell keresnek a szervízkönyvben és hogy kell megmérni mennyi értéknek kell lennie?
  13. Sziasztok! Végre éjszakás hét után sikerült megnéznem a kocsit köszönöm az eddigi tanácsokat és segítséget.Arra jutottam,hogy végül megkértem faterom ő indítózott én meg kivettem a gyertyákat és pipával együtt a blokk oldalára érintve ellenőriztem van-e szikra volt rendesen.De az istennek nem akart indulni...Ekkor gondoltam megnézem már amit olvastam,hogy a hátsó ülés alatt van az AC pumpa kivettem a kisebbik ülést és látom a padlószőnyeg alatt van egy fekete kör alakú műanyag fedél amit ki is pattintottam.Alatta láttam megy valami gumicső ami bilincsel rá van fogatva valamint valami elektromos csatlakozó fogtam lehúztam a csatlakozót megnéztem mondom elég korrodáltnak néz ki de csiszolópapirral nem tudom megcsiszolni mert olyan a csatlakozó.Gondoltam párszor ki-be huzogatva valamelyest csiszolódik megcsináltam vagy 4x 5x majd visszatettem.Mondom megnézem bár nem volt semmi reményem,erre fordítom a kulcsot és pöcre beindult a kocsi el se hittem.Igaz már akkora hangja van a rossz kipufogótól ráadásul úgy indult,hogy jól felpörögve a motor hátul meg úgy füstölt,hogy nem igaz.Szépen ment is ez a tegnapi nap volt járattam majd többször is próbáltam,hogy leállítottam majd beindítottam egyből indult.Ma el akartunk menni a nejemmel lementünk pöcre megint indult de többször volt,hogy menet közben leállt,ezután azonnal nem indult be egyszer sem kicsit várni kellett és utána megint beindult,jó felpörgő motorral kb 1500-as fordulaton hogy ez mitől van nem tudom,rejtély számomra hogy a rossz kipufogó vagy az AC esetleg az a hőérzékelő amit olvastam.
  14. Huh nem tudom azt hol keressem és mit kell nézzek rajta?A képen van a motorterem igaz nem egy jó kép:
  15. Ha van vagy nincs utána mit nézzek vagy cseréljek?Csak hétvégén tudom megnézni mert éjszakás vagyok a héten és kell a nejem is hozzá mert a pipát le kell vennem és az oldalához tenni ugye?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.