Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

attis85

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Zalaegerszeg

attis85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. attis85

    Motor

    Sziasztok! Nos, elvittem egy másik dízel szerelőhöz, aki vérprofi :) Nyomáspróba, stb stb, és arra jutott (nem fogjátok soha az életbe kitalálni), hogy a gázolajszűrőház tetejében lévő elektromos csatlakozó lábainál kap levegőt a rendszer. Azt mondta, hogy megnyomatták levegővel és folyt rajta ki a gázolaj. Kicseréltem a szűrőházat ma délután. Ha holnap jó lesz és még utána legalább 1 hónapig, akkor azt mondom majd, hogy igaza volt. Addig meg marad a remény. Az adagolónak meg nincs semmi baja, legalábbis szerintük. Ebben reménykedtem, és remélem ebben is igazuk van és így is marad :) Ha tudok valamit majd mindenképpen jelentkezem. Üdv: Attis
  2. attis85

    Motor

    Azok is okozhatják, de nekem most mondtak olyat is,hogy az adagoló fejszelep is okozhat nyomásvesztést. Én is ezzel küzdök még mindig. Most várok, hogy megcsinálják és ha jó lett majd még mindenképpen jelentkezem. Annyit már legalább tudok, hogy a szűrőház nem ürül vissza és pöfög is, amikor tekerni kell. Utána beindul és megy is, szal az adagoló nem valószínű, hogy rossz.
  3. Annyit meg tudnál nekem mondani, hogy milyen méretű a 4 tömítés. Vagy hogyan kerted?? Vectra b szurohaz gyorscsatlakozojanak tomitese??? Köszi a választ.
  4. Ezt én is tudom, de hogy egy mindenféle katalógussal ellátott üzlet ahol állítólag "szakemberek" ülnek ne tudjanak ilyet vagy ne tudják megnézni valahol... Egyből rávágja, hogy nincs és nem is tudnak ilyet beszerezni semmilyen formában sem.
  5. Üdv! Én egy X20DTL motorosnál vagyok hasonló helyzetben. A két gyors csatlakozóhoz hol lehet ilyen gumigyűrűket beszerezni vagy mi a neve, mert azokat még nem cseréltem ki és gyakorlatilag még az is hibaforrás lehet. Azért kérdezem, mert néztek már rám hülyén, amikor pl. üzemanyag szűrőház leeresztőcsavar tömítést kértem :) Köszi: Attis
  6. attis85

    Motor

    Sziasztok! Szeretnék kérdezni. X20DTL 2.0 dízel B vectra-val kapcsolatban vannak problémáim. Indításnál miután elindult a motor mindig leáll és ezután csak hosszas köszörülés után tudom beindítani.Ha elindult már nincs vele probléma, megy mint a "meszes", már amennyire egy 82 lovas szekér menni tud. Menet közben ok a dolog. Nos, a dolog úgy áll, hogy volt szerelőnél, mert mint sejtettem levegőt kap az üzemanyag rendszer. Kifejezetten dízeles szerelőhöz vittem, de Ő széttárta a kezeit, és annyit tudott mondani, hogy letömítettük amit találtunk, levákumoltuk és szerintünk most már jó lesz. Sajnos még mindig nem jó. Azóta visszavittem hozzájuk, de nem találták meg a hiba forrását. Beraktam egy nyomástartó szelepet, azzal pár napig jó volt és utána újra elkezdte a leállást. Cseréltem rajta résolajcsöveket is. Csere után néhány napig ok, utána újra elkezdte a leállásokat. Azt mondta a dízeles, hogy az adagolónak semmi baja, különben menet közben is szar lenne. Üzemanyag szűrőház leeresztőcsavarját is cseréltem, mert eresztett a szűrőház. Nem nagyon tudok már mire gondolni, hogy mi lehet a probléma. A következő lépésem az üzemanyag csövek megnézése lenne. Ha valaki találkozott hasonlóval kérem akkor segítsen, mert kezd idegesítővé válni a dolog. Mik lehetnek még itt a hibalehetőségek?
  7. Sziasztok! Szeretnék kérdezni. X20DTL 2.0 dízel B vectra-val kapcsolatban vannak problémáim. Indításnál miután elindult a motor mindig leáll és ezután csak hosszas köszörülés után tudom beindítani.Ha elindult már nincs vele probléma, megy mint a "meszes", már amennyire egy 82 lovas szekér menni tud. Menet közben ok a dolog. Nos, a dolog úgy áll, hogy volt szerelőnél, mert mint sejtettem levegőt kap az üzemanyag rendszer. Kifejezetten dízeles szerelőhöz vittem, de Ő széttárta a kezeit, és annyit tudott mondani, hogy letömítettük amit találtunk, levákumoltuk és szerintünk most már jó lesz. Sajnos még mindig nem jó. Azóta visszavittem hozzájuk, de nem találták meg a hiba forrását. Beraktam egy nyomástartó szelepet, azzal pár napig jó volt és utána újra elkezdte a leállást. Cseréltem rajta résolajcsöveket is. Csere után néhány napig ok, utána újra elkezdte a leállásokat. Azt mondta a dízeles, hogy az adagolónak semmi baja, különben menet közben is szar lenne. Üzemanyag szűrőház leeresztőcsavarját is cseréltem, mert eresztett a szűrőház. Nem nagyon tudok már mire gondolni, hogy mi lehet a probléma. A következő lépésem az üzemanyag csövek megnézése lenne. Ha valaki találkozott hasonlóval kérem akkor segítsen, mert kezd idegesítővé válni a dolog. Mik lehetnek még itt a hibalehetőségek?
  8. attis85

    Motor

    Üzemanyag ellátás rendben van ???
  9. attis85

    Motor

    Sziasztok! Adott egy 1996-os dízel B Vectra Caravan 2.0 DI 82 LE (X20DTL). A problémám az,hogy reggel amikor beindítom a kocsit pár másodperc után leáll. Utána indítózok és elkapja, de újra leáll. Ismételt indítás után már elindul a kocsi. Résolajcsövek le lettek cserélve, mert elöregedtek. Utána egydarabig jó volt aztán ismét ezt csinálja. Cseréltem üzemanyagszűrőt is a hozzá tartozó tömítésekkel együtt. Nekem úgy tűnik,mintha nem kapna üzemanyagot....vagy valamiért visszafolyik a tankba vagy csak egy darabig. Megpróbáltam azt is, hogy a tanksapkát letekertem amikor megálltam, hátha marad vákum a tankba és az miatt szívja vissza az üzemanyagot. Ez sem segített.... Amire tudok gondolni az az adagoló lehet meg esetleg a porlasztó ?????? Aki tud némi infót adni azt megköszönném. Üdv: Attis
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.