Üdvözlök mindenkit! Nekem egy Opel Astra g 1,6 16V (2000-es sedan) van és Delphi rendszerű szellőzés van benne. A probléma 2 éve kezdődött. Akkor kicserélésre kerül a klímaszivattyú és ki lett tisztítva a rendszer habbal. Rögtön utána nehezen mozgott a levegőirányító forgókapcsoló (valamint a rádió is kontakthibás lett tőle, mert gyújtásra nem kapcsolt be és utána a akkusaru levételekor nem vette be a kódot, ez csere lett). A forgókapcsolót addig-addig tekertem, amíg hallottam, hogy valami eltört bent. Mint utólag kiderült a kapcsolónál egy határoló, de nem vészes megszereltük. Viszont azóta a kesztyűtartó mögűl hallok kattogást. Utánaolvasta és azt találtam, hogy ez a zsalu törése lesz. Utána néha előfordult, hogy nem indult be a ventillátor, de egy idő után valami oknál kifolyólag mégis elindult. Most nyáron viszont kitapasztaltam, hogy 25 fok alatt elindul, 25 fok felett viszont az esetek 95%-ban nem, valamint a kesztyűtartó mögül búgó hangot hallok, mintha valami erőlködne és lassan indulna el. de utána rázkódásra, vagy valami okból kifolyólag mégis elindul. Valamint legutóbb (hőm: 28 fok), menet közben folyamatosan leállt a ventillátor, ilyet még eddig nem csinált, mert ha egyszer elindult, akkor ment is. Ez szerintetek mitől lehet? A klíma pedig nem hűt úgy, ahogy kellene. Megnézettem a nyomást, az rendben van, pollenszűrő, levelek kitakarítása megtörtént, tisztítás is megvolt (ha működik sincs büdös a kocsiban), de mégsem hűt ahogy kellene. Viszont azt is észrevettem, hogy alapjáraton és alacsony sebességnél nagyon jól hűt, viszont minél nagyobb sebességgel megyek, annál kevésbé hűt. Találkoztatok már ilyen problémával? A két problémával kapcsolatosan várom és köszönöm a válaszokat!