Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

dev

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    33
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tiszainoka

dev's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. dev

    Elektromos

    Bocsi, hogy ilyen soká írok. a riasztó gond megoldva, igen szerviz módban volt, de most már aktív :-) antennával nem hiszem, hogy gond lett, mert ha úgy állítom, hogy ne szóljon a mély akkor nem recseg, valamiért bezavarja, pedig nem is azon az oldalon testeltem le mint ahol az antenna van, másik oldalon van és a hátsó lámpa egyik csavarjához raktam. szóval ez még rejtély maradt :-)
  2. dev

    Elektromos

    vagy gondolok arra, hogy kiment a biztosíték a riasztóba, ha van benne, és hogy hol vajon :-)
  3. dev

    Elektromos

    de utána lett, hogy az aksitól áramot vittem a subbhoz, a riasztóhoz nem nyúltam, attól hogy levettem a sarút gondolom nem kéne hogy baja legyen, ha aksi cserém lenne akkor a riasztónak is annyi? :-)
  4. dev

    Elektromos

    Sziasztok! Nem rég raktam az f astrámba egy aktiv mélyládát, ezzel nincs is gond, csak azóta nem müködik a riasztom, csak kinyit és bezár, de nem riaszt, és az inditásgátló se müködik. Egy spal ról lenne szó, de viszont nem tudom hogy 40es vagy 80as, mert így vettem az autót és semmim nincs róla csak az ajtó nyitó. Valakinek valami tippje? (mióta a subb benne van recseg a rádióm, nem úgy fogja mint elötte, szerintetek miért?) Válaszokat köszönöm
  5. dev

    Elektromos

    De nekem olyan gondok vannak úgy mond magnó csere óta, hogy 1500 és 1000között ingadozik az alapjárat, fölleg ha kuplunggal hülyéskedek vele, pl dugóba, vagy minden indulás után fent marad, van hogy 2000 is pereg és nem esik vissza még megnem álok és megnem várom hogy vissza essen 900ra, és nem alapjárati motor baja van, mert már mindent megtettem annak érdekébe, és csak pénz kidobás volt arra költenem! És itt olvastam hogy volt akinek befolyásolta az autót magnó csere óta. És így nem tom most mitévő legyek. Egyébként nekem is lejebb esik a fordulat világítás kapcsolás után, fölleg mikor hideg a motor, fölleg a fényszoró.
  6. dev

    Elektromos

    Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy lehet e köze a radiómnak az alapjáratomhoz, mert vissza gondolva arra hogy mikor megvettem az autót jó volt az alapjárat, nem gyári, de blaupunkt magnó volt benne, én pár hónap múlva kicseréltem egy jvc kdx 30 ra és mintha azóta csinálná az ingadozást. Válaszokat köszönöm!
  7. dev

    Motor

    Igen azt vettem, szivatyúval, ma voltam bontóba, és rákérdeztem, másik szivatyú is kellene mert ez hossz bordás, és a szivatyúnak is kell tartó, plusz az olaj tartálynak is ugye
  8. dev

    Motor

    Sziasztok, szervót szeretnék az astrámba. Maga a szervót már megvettem, mik kellenek még hozzá hogy belekerüljön? Szerelőn kívűl :-)
  9. na a centírozás megoldotta a rászkódást :-D csak az az érdekes, hogy 20g-k voltak a felnikbe, így már csak arra tudok gondolni, hogy sz..rok a gumik, pedig tavaly vettem rá. De hallotam már olyat, hogy nyúlik a gumi és mindíg utána kell centírozni, amilyen szerencsém van kifogtam egy ilyet (kleber, dynaxer hp3) valamit esetleg tudtok ezekről a gumikról? :-)
  10. A letámasztást úgy értettem hogy nem használva :-D. Egyébként fektetve voltak egymás tetején :-D
  11. Fékkel nem hiszem hogy gond van, acél felnivel gond nélkül megy :-) a gumikat megmég megse rugattam és nem is fékeztem vele akkorát hogy csúszon :-) marad az újra centirozás, csak vajon mibaja lett a télen letámasztva :-D
  12. itt az az érdekes hogy amik benne voltak gyűrűk azok 56.6-os volt, de kotyogott benne, viszont most nem tudom hanyas van benne, az 56.6-os gyűrűk jók voltak addig még nem vettem a felnikre másik gumikat, mert azok 175/70-es volt ha jól tudom, és agyonra kopva :-), de miután vettem rá 185/60-ast azután kezdett el rázni, és akkor derült ki hogy nem jó a gyűrű bele, de csere és jó lett. ez volt tavaly, idén vissza raktam és ráz, fölleg ha elkezdek fékezni pl 120-ról, akkor még jobban, de megpróbálom újra centirozni őket, hát ha majd segít. Egyébként a felni: Momo Wrs R14, és ugye 4x100-as osztással. Szálszakadást kizárom mert tavaly vettem a gumikat és a télen letakarva nem hiszem hogy lett rajta :-)
  13. A központosító gyűrű a helyükön vannak ( utólag meg is néztem vissza vettem az első kettőt és újra fel, de nem változott) a centirozás persze, hogy meg volt, de azt nem tudom, hogy 0 grammra-e. Bár nekem 185/60 R14-es Tavaly is rázott egy kicsit, de nem ennyire, a gyűrűket pedig úgy nézte meg a gumis hogy bele rakta a felni-be és passzoljon, mert amik előtte voltak benne az picit kotyogott benne, ezek viszont jól passzolnak, kicsit még szorul is az agyon, és minden gyűrű abba a felnibe van amibe tavaly, szóval minden ugyan úgy van mint eddig, ezért fúrcsálom a dolgot.Tavaly mikor a gyűrűket kicseréltük utána csináltattam kerék össze tartást is, téli acél felnikkel hibátlan (175/70 R13) Max nem jól rakom fel a felniket és elhúzza a gyűrűt, bár kétlem :-)
  14. De tavaly is így voltak fent, és nem volt baja, ezért érdekes most nekem.
  15. Sziasztok, én is felraktam a nyárigumikat alufelnire vannak szerelve (185/60r14) momo, et 35, tavaly kiderült hogy nem volt jó a központosító, csere majd jó lett, mert rázzta a kormányt 100fölött, most megint ez a jelenség, vajon mitől lehet? Nem jó alá a felni esetleg? Mert ezzel az et számmal kijebb vannak a kerekek mint a gyári acélall mert az ugye 46os. Szerintetek?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.