Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Sefu

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Utzenstorf

Sefu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Kapsz egy videot is :) Ez H Astra, de ugyanaz. A legjobb, amikor a végén a fa$zira borul minden a kesztyütartóból
  2. AGR (EGR) szelep hála a jó égnek nincs Z18XE motorban. Azt nem kell kitakarítanod :)
  3. Igen, elmúlik bemelegedésnél. Ma jártam vele én is. Kb 15-20 perc után megszünik a remegés és nem is jelentkezett utána. Àltam kétszer kb fél órát de valószínüleg nem hült vissza azalatt. Még amúgy akku töltésre is gyanakszom.
  4. 0352 - 2-es ( B ) trafó hiba. Angolul találtam rá hibakeresést. Ha szükséges lefordítom :) http://www.obd-codes.com/p0352 P1555 - Ez elvileg EVO kimenet hiba. Erre azt találtam, hogy fojtószelep takarítás az elsö lépés. Már csak nekem kéne valahogy kiprüntyögni a hibám :) Szerk: Kövezzetek meg, de ha jól tudom, akkor a hibát tárolja. Nem kell ahhoz hogy rángasson közben.
  5. Szia! Nálunk is hasonló a hiba, csak éppen hogy hideg motornál zakatol és világít az ESP. Ugyanúgy Z18XE motor. Kivillogtatás valamiért nekem nem megy fék+gáz kombóval. Ugyhogy nagyon érdekelne neked mit adott :) Szerk: Ja igen a szerelö azt mondta a tulajnak hogy semmi baja, víz keveredett a benzinnel. Igaz addigra elmúlt a hiba mire odaértek hozzá és mikor elhozták nem is jelentkezett csak azután pár nappal.
  6. Szervusztok! Van egy 2001-es Astra G Caravan Z18XE automata váltós, aminek a problémáját alább leírom, viszont elsö kérdésem: Hogyan lehet kivillogtatni a hibakódot? Fék+gáz+gyújtásra nem kezdett el villogni. Automatánál esetleg P-be vagy N-be kell rakni kézifékkel vagy anélkül (utobbi gondolom nem számít, de sose lehet tudni) Eddig csak egyszer láttam az autót és gyakorlatilag semmi érdemlegeset nem tudtam leellenörizni, úgyhogy tudom még sok minden lehet, de ezt produkálja: Indításnál remeg az autó és valószínü hogy nem megy az egyik henger. A Motor és TC / ESP jelzés folyamatosan világít, a motorelektronika nem (Auto kulccsal) kb 30km-nyi 80-as tempó után elmúlik a remegés és a TC / ESP is kialszik. Tehát mire elértek a szervízbe elmúlt a hiba. Szerelö azt mondta hogy viz került az üzemanyagba, most már jó. Kiütötte a hibajelzést és kész. Ez itt bevett szokás úgy halottam. Svájcban vagyunk egyébként - tudom, akkor dögöljenek meg :) A hiba természetesen újra elöjött. A Motor jelzés nem szünik meg, mert a szervíz szerint a lambdaszonda hibás és ez nem okoz problémát. Ezt be is írták még az elözö tulajnak a szervízkönybe és a kézikönyvbe beragasztottak egy post-it-ot, hogy ez van. Szó szerint: "Lambda-Sonde defekt. Man kann trozdem fahren - Kein Problem" alírás Én mellé ragasztottam egy másikat, hogy "Apád fa..a" A motort 3000 fölé nem igazán pörgetik, mert ugyis vált és több nem is kell a 120km/h eléréséhez. Altalában 1500-2500 között forog. Még fagyizni elvisszük egyszer. Automatánál hogy kivitelezhetö egyszerüen? 3-as sportfokozat? De most engem elsösörban a hibakód kivillogtatása érdekelne. Köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.