Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Omega007

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Omega007 névjegye

  • Születésnap 1975-01-04

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Debrecen

Omega007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali! Nekem sem volt távvezérlő hozzá. Kerítettem egy modult amihez volt távvezérlő. Modult kicseréltem. Gyújtás ráad, záró gomb nyomvatart. Ha a zár le-fel, akkor minden ok, onnantól nem kell kulcsolni. Semmi extra nem kellett hozzá, 10 perc alatt megvolt, azóta öröm van és kényelem. :)
  2. Üdv! Mostanság önállósodott a BC kijelzőm. Délután 16 óra körül amikor leállítom,elsötétül és reggel (6 körül) amikor nyitom az autót, világít. Nem, nem a nyitás hatására kezd működni. Este 10-11 körül még nem produkálja, tehát valamikor éjjel/hajnalban önállósodik. Valakinek volt már ilyen jelenség?
  3. Lehetséges. Arra a körre hol lehet ránézni, hogy nincs-e valami gond és azért épül fel a nyomás nehezebben?
  4. Üdv! Pontosabb témakört nem találtam, így itt lenne egy kérdésem. '96-os Omega-hoz létezik-e távirányító? Ha igen, hogyan lehet hozzájutni? Csak Opel-ék tudnak adni, vagy jó hozzá másik autóé is, csak be kell tanítani? Emlékeim szerint, az előzőhöz mintha lett volna egy 2 gombos, külön álló távvezérlő. De lehet rosszul emlékszem, mert ahhoz volt nekem egy utólagos bicskakulcsos szett, ami komfort elektronikával párosítva zárt mindent (ajtó, ablak, tetőablak), annyi különbséggel, hogy nem kellett a gombot nyomva tartani a zárási ciklus végéig. Erre gondolok, ez rémlik régről: http://www.gyaritavadok.hu/kepek/opel_omega_vectra_2gombos_tavadohaz.jpg De ez csak házikó, elektronika nincs benne.
  5. Üdv! Nos... történt egy hiba kiolvasás. A műszer főtengely-jeladó hibát hozott. Vettem másikat, de még nem volt időm cserélni. Létezne, hogy emiatt (is) indul nehezen? Azóta tesztelgettem... Mindegy milyen idő van... (+2oC - +10oC jelenleg) Első indítás: gyújtás ráadás után 5-10 sec várakozás - indítózás - semmi.. Második indítás: 10 sec pihi - gyújtás - 5 sec várakozás - indítózás - semmi... Harmadik indítás: 10 sec pihi - gyújtás - 5 sec várakozás - indítózás - pöcc-röff... Ha beindult és leállítom, utána nincs gond, indul, csak ha sokat áll, akkor kell játszani vele. Vízhőfok gomba jó, műszernek 94oC-t jelzett (üzem meleg). Ezek után már csak nyomás veszteségre tudok gondolni. Mely vákuum csöveket kellene átnézni és hol található az üa. nyomásszabályzó? Üa. szivattyú tuti jó, a beömlő cső lekötött állapotában, indítózásra nyomja a benzint azonnal. Esetleg szívósor "O" gyűrű (+szívócsonk tömítés) csere segítene a problémán valamit? Jah... és van valami kis búgó hang a motortér felől. Lehet csak a fűtésnél van valami és az erőlködik, vagy valóban a motortérből valahonnan valami? Mintha valami kis motor dolgozna valamin, de nem tud a végére jutni.
  6. Szia! Nekem az előző Omega-ban is a hagyományos lámpa volt és semmit nem láttam vele. Csere erre -> http://www.crw-autoteile.de/ebay/parts/cars/777_set/44888273.jpg + utólagos H1 xenon (6000K) és lőn világosság. Persze szervizben lámpa beállítás és nem vakít szembe. Mondjuk nálam az alap 0-ról mindig 1-re volt levéve, így tuti nem zavarta a szembe jövőt (sose villogtak rám) és én is megfelelően láttam mindent, nedves aszfaltnál, sötétben is. A mostani is hagyományos, így tuti a csere, csak annyiban gondolkodom, hogy normál vagy fekete belsős legyen. Az angel eye tetszik, de annyit nem adok érte. Csere nem vészes, házilag Te is meg tudod csinálni. :icon13:
  7. A radiátor is betegeskedik, mert igen gyenge a fűtés, de majd jövő télre, ezt a kicsit már kihúzom így vele. :) Mellesleg nem lesz egyszerű történet, mert az egyszerűség kedvéért, digit klímás és az utas oldali mindegy hova van állítva hőfokba, hideget nyom. :) Bár ha szétkapom megint a szívósort, akkor ott hátul a keszekuszaságban meglesem még1x, hogy nincs-e valami ami nincs rádugva semmire, bár eddig nem tapasztaltam ilyen problémát. Az egyik szívósorra menő vákuumcső el volt szakadva (menetirány szerint bal szélső), de azt a hibát elhárítottam, de nem változott semmi, pedig elvileg kellett volna már azzal is. Sajnos ezekhez a dolgokhoz jó idő kell, nincs fűtött garázs, így vacogva inkább nem kezdek bele. :)
  8. Első sorban én is valami hasonlóra gyanakodom. Igen, ha egyszer beindul, utána nincs gond. Délután leállok vele, aztán reggel amikor indulnék, indul a ceremónia. Délután általában 2-3 indítózás elég neki, de az is változó. Mivel az már véletlenszerűen le lett tesztelve, hogy indítózásra a csőből azonnal jön a nafta, így a szívósori részen gondolnék valami nyomásvesztésre, csak egyelőre nem tudom, mit és hogyan kellene átnézni. Amikor a vízgombát cseréltem, akkor az alapjárati motor vákuum csövét lehúzva volt szisszenés, bár akkor meleg volt a motor és nem rég lett leállítva. Ugyan ez hideg motornál szisszenés mentes volt. Hátul az a kis gomba formájú vákuum szelep lehet ludas benne? Vagy valami tömítetlensége lenne? Mivel a sokadik indítózásra már van benzin szag is, esélyes lehet a nyomás elvesztése, és amíg nem áll fel a nyomás, addig az injektor csak "bepisil". -gondolom én kissé laikusan-
  9. Köszi, ez nem túl jó hír... :( Pár éve volt már V6-om, de annak elég volt megmutatni a kulcsot, akár milyen idő volt. Ha találok valami megoldást és javul a helyzet, majd megosztom.
  10. Köszi, ez megoldható, csak keríteni kell egy tuti műszeregységet és helyben kipróbálni. A hidegindítási gondra nincs tipped? Amit találtam a neten, az a gyertya, kábelek, trafó, légtömegmérő... ezen kívül lehet még valami gond amit érdemes átnézni?
  11. Üdv! Az alábbi lenne a problémám (Omega B 2.5 V6): - hidegen igen nehezen indul, kb. 4-5 indítózás mire beindul, melegen nincs gond. Menet közben sincs semmi probléma, alapjárat stabil, nem ingadozik. Nem tudom van-e valami köze hozzá, de a műszerfalon a vízhő alapon áll. Mindkét gomba cserélve. A kábelt testelve a mutató kimozdult, de a gombán nem jelez semmit (2 gombával is lett próbálva, azt feltételezve, hogy az új is hibás volt). Hibát nem jelez a műszerfalon, fed.comp. sem ír semmit, de műszer még nem volt rajta. Valakinek valami tipp, hogy mi lehet a gond így első blindre ami esetleg házilag is megoldható? Még annyit, hogy amikor a gombák lettek cserélve, a párom véletlenül ráindított és az üa. csőből dőlt a benzin, szóval a szívótorokig nincs gond az üzemanyag eljutásával.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.