Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ForCom

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel f astra
  • Város
    Debrecen

ForCom's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Akkor nem lesz belőle szerelő. Átnézem az alját, bár akkor esetleg még gyanakszok egy-egy alját odaverős esetre, lehet, hogy kapott egyet-egyet a tank is.. :/ Köszönöm a segítségeket!
  2. Kb. nekem is. Csak ami furcsa, hogy a mosás előtt szinte egyből indíthattam, semmi gond nem volt.. Lehet, hogy egy AC pumpa takarítást be kéne iktatni? Relét is megtekínteni, figyelni? Bármi gond, baj lehet ebből mostanában, vagy úgy egyáltalán? Köszönöm a gyors választ!
  3. Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Adott a következőek, a legtöbb reggeli indításnál rövid gyujtás majd inditózásnál csak pörgeti a motor de nem indul, vissza gyujtásra, úgy hagyom kb. 20másodpercre, újra indítózás és szinte pöcre indul. Mitől lehet ez? Korábban volt egy alaposabbnak mondható motorblokk mosás mivel pöppet már olajos, koszos volt, utána nagyon nehezen sikerült beindítani, gyertya takarítás után is csak éppen hogy, utána pedig huzatni kellett, mert egyszerüen amint gázt adtam, elfogyott az ereje, egyszerűen nem gyorsult (majd vissza egyet, kihúzás, felvált húzás és így tovább mire rendbe jött), lehet ennek hozzá köze? Opel astra f, 1998, 60Le, X14NZ Előre is köszönöm a bármiféle segítséget!
  4. ForCom

    Elektromos

    Az fa.. Nagyszerű :D 185cm magasságommal, kicsit sem kicsi alkatommal... Kicsit sem kicsi kezemmel... A nőgyógyászaton a nők élveznék... :D Viccet félretéve.. Szóval erről az ötletről mondjak le szerintetek? Elektrotechnikusnak tanulok, tehát amolyan félvezető vagyok.. :D Akkor, hogy kéne először is a hibát megtalálni? A kis beltéri izzókkal nincs baj, elakadás jelző megint nem lehet, mert akkor az index biztosítékát is ki kéne húzni mert az is fogyasztana.. Rádió kilőve, Központi zárról kábelek mind lehúzva, nincs változás.. Dudával lehet-e baj?
  5. ForCom

    Elektromos

    Rendben :) Azon gondolkozok még, hogy ha a biztosíték tábla hátujába bele van kötve minden (mármint ami oda tartozik), akkor ha valahogy a hátuljához hozzá férek, és egyesével kiszedem és rámérek ott, akkor egyszer csak az meglesz a hibás nem? Csak, hogy lehet kiszedni/hozzáférni a biztosíték táblához/tábla hátuljához? A központi zárt utólagosan építette bele az előző tulaj, tehát ő is valahogy hozzá fért.
  6. ForCom

    Elektromos

    Kihúztam minden kábelt a rádióból, igy és úgy is rámértem, a fogyasztása egészséges, kb. 0.3A mikor megy(már mint a zene) alap állapotban, mikor össz-visz a memóriához kell energia, akkor alig mérhető annyira kicsi az áramfelvétele. Viszont azt az érdekeséget találtam, hogy a óra-dátum-hőfok hármas (középen), 0.2Ampert fogyasztana? Nekem ez kicsit soknak tűnik.. A másik ami furcsa, de lehet, hogy ez gyári, hogy a kesztyűtartóban mindig ég az izzó ha rajta van a gyűjtás.. :D Szóval rádió kilőve, egyébb ötlet? Hogy lehetne rájönni/megtalálni a hibát esetleg?
  7. ForCom

    Elektromos

    Sziasztok! Újra itt ugyanazzal a problémával, csak kicsit (?) okosabban.. :) Nos, a probléma maradt: Az aksit leszivja a 24-es biztositékon lévő dolgok: utastér villágitás, csomagtartó villágitás, vészvillogó, kürt, óra, rádió, központi zár. Ha a biztositékot kihúzom, minimálisan fogyaszt áramot az autó, ~0.1A ha bedugva marad akkor 2.2-2.7Ampert fogyasz, ami kb. 1-1.5 nap alatt "tökig" lemeriti az aksit. Rádió, új magam helyeztem be, behelyezés utáni 3-4 hétben merült le az aksi, szólva arra nem gyanakszom. Központi zár utólagosan van beszerelve, nagy-nagy kutakods után rájőve, hogy a motorháztető nyitó kallantyu mögé/alá elrejtve. Róla minden kábelt lehúzva is ugyanannyit fogyaszt az autó, igy az sem lehet (?) a ludas. Villágitás mindenhol jó, kürt is. Szóval mit gondoltok, mi lehet a baj, mi fölött siklottam át?
  8. ForCom

    Elektromos

    Hol találhatom meg a kp. vezérlőt? Gyárilag hol van a helye, és valószínűleg oda rakták-e?
  9. ForCom

    Elektromos

    Akkor hol keresem a problémát?
  10. ForCom

    Elektromos

    Igen, jól... Valamilyen jó kis suftni kókányolás eredménye lehet... Ha minden jól megy akkor hétvégén lekapom a két hátsó ajtó kárpitját, és hátha valamelyik motor adta fel ami pár forint.. ;)
  11. ForCom

    Elektromos

    23.ason van, utólag kötögethették oda, mert elméletileg teljesen másnak kéne ott lennie.. Igen, reteszelős
  12. ForCom

    Elektromos

    4 dolog: Rádió, központi zár, belső világitás, elakadás jelző Egyedül a rádóban vagyok 100%-ig biztos hogy jó.
  13. ForCom

    Elektromos

    Köszönöm a választ! Ez egy teljesen alap astra volt. Előző tulaj szerelt bele mindent, kp. zárt, és ablak emelő-t is, Rádiót én cseréltem ki, de azt már kideritettem, hogy nem azzal van a baj (kivettem lehúztam a csatlakozókat, és ugyanannyi áramot fogyasztot..) Tehát szerinted is szedjem szét a hátsó két ajtót is, hátha valamelyik kp. zárja lenne zárlatos?
  14. ForCom

    Elektromos

    Sziasztok! Hogyan lehet kiszedni a biztositéktáblát a helyéről mert több (Rádió, központi zár, belső világitás, vészvillogó) egy biztositékra van kötve, ebböl valami valószínüleg zárlatos ugyanis gyujtás nélkül is 1.6-1.9A fogyaszt a kocsi, a biztositékot kihúzva 22-30mA-t. Rádió jó(új magam raktam be), villágitással sincs problémám, első két ajtó, hátsó ajtó központi zárja nem zárlatos (a maradék két hátsó ajtó kérdéses). Először is, a ezzeket 3 különböző biztositékra akarom kötni, ehhez kéne valaogy kiszedni a táblát, de hogy? A két csavar kiszedve de csak fel-le mozog... Másodszor pedig szerintetek is a hátsó két ajtó kp. zár valamelyike lehet a zárlatos, vagy máshol keresem a bajt? A válaszokat előre is köszönöm! :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.