Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

matutka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

matutka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Megtaláltam a leírásod a tempomat beépítéshez, köszi! :)
  2. 1.4-es, benzines. Vagy milyen paraméterre vagy kíváncsi. Enjoy felszereltség. Voltam bent szervízben, ott mondták, hogy 40-ért tudják megcsinálni, mert nincs kiépítve a kábelezés hozzá és úgy sok időbe kerül nekik.... Egyébként 20 körül meg lett volna.
  3. Az első évben még nem volt bajom a konforttal. Még tartott az első autó öröme, meg az ember amúgy is nehezen vallja be magának, hogy nem biztos, hogy ezt kellett volna megvenni. :) Aztán, ahogy mentek bele a kilóméterek, úgy lett egyre kényelmetlenebb. Nekem a keménységével nincs gondom. Szerintem jó, ha nem nagyon puha az ülés. Alapvetően 1-2-3 órás útjaim szoktak lenni, főleg autópálya. Le tudom vezetni őket egyben is, közben mocorgok kicsit az ülésben, de nagyon kényelmetlen. Azon is gondolkodtam, hogy rakatok bele tempomatot, mert ha nem kell nyomni a gázt, akkor kényelmesebben lehet benne ülni, szabadabban lehet mocorogni. De egy 10 éves autóba már nem nagyon éri meg 40eFt-ért extrát rakni...
  4. Szia. Nem, szerintem az üléssel ilyen értelemben nincs gond. Amitől viszont kicsit mégis ketekerve ül az ember az autóban az a következő: a bal láb támasz közelebb van, mint a jobb lábad, ha nyomod a gázpedált. Legalábbis szerintem. Úgy gondolom, ez is egy konstrukciós hiba. Persze lehet az én egyik lábam rövidebb, mint a másik. :) Ortopédus szerint viszont nem....
  5. Sziasztok! Immáron négy éve társam egy G astra. 2004-es gyártmány, enjoy felszereltségű. Műszakilag teljesen elégedett vagyok vele, bár az étvágya lehetne kicsit kevesebb. :) A problémám a gépsárkánnyal a következő: irgalmatlanul kényelmetlen a vezetőülés számomra. Ez mostanra már odáig fajult, hogy beülni sincs kedvem az autóba (minden létező beállítást kipróbáltam már, semmi nem jó). Úgyhogy arra jutottam, hogy vagy eladom, vagy próbálkozom üléscserével. Olvasom itt a fórumon, hogy másnak is volt már ilyen problémája. Szeretném kérdezni, hogy az üléscsere bevált-e? Mert ha csak felesleges erőlködés, akkor inkább eladom és veszek másik autót. Egyébként nekem az a meglátásom, hogy az egész vezető pozíció el van kefélve ebben az autóban, úgy ahogy van: -túl magasan vannak a pedálok, -túl széles a középkonzol, a gázpedált csak kitekert lábbal éri el normálisan az ember, -az ülés egy tragédia: ülőfelület, deréktámasz hiánya, nem állítható külön az ülőlap dőlésszöge Szerintem a kocsi vezetése kizárólag alsó állás közeli üléspozícióban lehet kényelmes. Ahhoz viszont én nem vagyok elég magas. Úgy gondolom, hogy 180cm alatt egyszerűen a G astra nem lehet kényelmes... És, hogy miért vettem meg annak idején? :) Első autóm volt, nem nagyon tudtam, hogy mire figyeljek. A családban F astránk volt. Nagyon szerettük/szeretjük. Szóval az astra ebből a szempontból adott volt. Az F astra egyébként sokkal-sokkal kényelmesebb, mint a G! Előre is köszi a válaszokat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.