Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

VegyészVaki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Kiskunhalas

VegyészVaki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. VegyészVaki

    Motor

    Helló! Nekem is ilyen van és az nagyon sok benzin fogyasztás! Szerintem is elsődlegesen a lambdaszonda, vagy légtömegmérő lehet a gond, de én még nem vetném el a gyertyakábel / trafó ellenőrzést sem. Én is úgy jártam először, hogy a kábelek nem voltak tökéletesek és néha nem adtak szikrát és nagy volt a fogyasztás teljesítmény meg nulla gyorsításkor. Aztán következő alkalommal már rutinos voltam gyertya cserénél kábelt is cseréltem, akkor meg a trafó csinálta ugyan ezt. Egyébként egy ilyen futásteljesítésű motortól a 150-160 vége a reális (az enyém 320000km-el megy 160-at. A fogyasztása vegyesen kb 8-9 liter körüli átlaggal.)
  2. Nagyon köszi, lehet hogy így lesz, mert másként nem megy! A gyári zár lamellákat már csiszoltam kisebbre, mert a kulcs kopott volt és már nem húzta be őket rendesen, aztán meg ez lett a vége. Mondjuk 1,5 évig bírta Találtam egy oldalt, ahol lehet lamellákat rendelni, de opel nincs köztük, megérdeklődtem e-mailben, hogy lehet-e opelhez is, majd ha lesz fejlemény szólok! (onnan vettem a 100ft/db árat is). Köszi a segítséget, minden esetre most új a betét a kormányzárban így biztosan nem lesz baja. ui: És természetesen az okosabbtól mindig nagyon szívesen tanulok!
  3. Helló! Először is köszönöm, hogy foglalkoztál a kérdésemmel! Nem bonyolítom én túl az életem, de van egy - két szempont, amit nem írtam le. 1. A régi zárat szét kellett fúrnom, mert nem lehetett elfordítani a kulcsot és az Aldi parkolóban maradt vele az asszony 2. Ez még nem is lenne probléma az ajtózárból meg tudnám csinálni mert ott még meg vannak a számozott lamellák (az alapján rendelhetnék, bár azt nem tudom, hogy teljes lamella sor van-e a zárban), de az eredeti kulcsom szana - szét van kopva ami az új lamellákkal bajosan működne és a reszelés meg megint csak gányolás franc se tudja meddig lesz jó! 3. Jelenleg csak egy kulcs van a géphez, valahova eltűnt a másik, jó lenne még egy biztos ami ziher. Így ha nem haragszol vitatkoznék azzal a felvetéssel, hogy a legjobb megoldás a régi összegányolása. Amennyiben sikerül rendelnem megfelelő lamellákat mondjuk darabját 100ft-ért, akkor is meg vagyok 15000-ből (ebben benne van egy szűz immo chip és egy elektronika ára) és jó eséllyel az új zárakkal nem lesz ilyen gondom a közel jövőben. Tehát maradna a kérdésem, vagy hozzád vagy máshoz, hogy tudtok-e olyan helyet ahol lamellákat lehet rendelni. Köszi a választ!
  4. Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írom-e, de olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja valaki hol lehet a vecihez zárba számozott lamellákat kapni! Tönkre ment a gyújtás zár, vettem újat és szeretném átlamellázni az ajtókat is hogy ne kelljen két kulccsal ökörködni! Válaszokat előre is köszönöm!
  5. VegyészVaki

    Motor

    Helló! Köszönöm a választ! Az műszaki adatoknak megfelelő kétpólusú NGK gyertyákat tettünk bele 3 éve és most is, remélem ez volt a gond és az 2. új trafót már tovább élvezhetem! Üdv: Laci
  6. VegyészVaki

    Motor

    Sziasztok! Régi új tag vagyok a fórumon, csak valahogy az előző regem nem működik! 6. éve van meg a vectrám, ennyi idő alatt azért sikerült kiismerni, de azért tud még meglepetéseket okozni! Olyan bajom van, hogy érdekes dolgokat mível velem a trafó (X16XEL kábeles trafó). A story ott kezdődött, hogy kb három éve tönkre ment a szerintem gyári trafója, ekkor cseréltünk gyertyát kábeleket meg egy után gyártott új trafót! Minden tökéletesen ment. kb két hete megadta magát a trafó, de olyan szinten, hogy szétrepedt a háza, gyanítom, hogy tekercszárlat miatt ment szét, egyik henger sem kapott szikrát. Nem baj ideiglenesen kaptam kölcsön egy GM trafót míg megjön az új. Azt gondoltam hogy 3 évente nem vészes ha cserélni kell figyelembe véve a gyári trafó új árát. A kölcsön cuccal nem volt gond olyan 400km-t hajtottam bele. Megjött az új után gyártott és 200km után megadta magát az alsó kettő csonk, asszem 2-3-as henger! Most veszek bele egy gyári bontottat. Kérdésem az lenne, hogy létezhetik-e, hogy valamilyen külső ok miatt döglött meg az új trafó is, vagy csak véletlen egybeesés és kicsíptem egy gyári hibásat! Biztos ami ziher kicserélem most a gyertyákat is, mert arra gondoltam az esetleg okozhat valami zárlatot! Találkozott valaki már ilyen problémával, mert kicsit drága mulatság a trafókat két naponta veszegetni! Nagyon köszönöm a segítségeteket! Üdv: Laci
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.