Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

XAB

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

XAB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kösz a tapasztalatokat mindenkinek. Vízpára, olajfogyás hála az égnek nincs, kicsit hosszabb úton valamennyit visszahűt a menetszél, de nem túl sokat, kb. 85-ig és utána elég hamar visszaugrik 90-re. A lötyit a szerelő erőltette, lehet, hogy nem kellett volna belemennem, de már történelem. Sajnos éjszaka dolgozom, és napi szinten kell az autó a munkába járáshoz. Egy hasonló Astránál mennyi a normál üzemi vízhőmérséklet szerintetek?
  2. Sziasztok! Frissen regisztráltként rögtön egy kérdéssel nyitnék. Túlmelegedési problémáim vannak, de sehol nem találtam választ a neten. Astra 1.6 8V-m van, 2000-es évjárat. Majd egy éve használom. Kb. fél évig autópályáztatm, minden különösebb gond nélkül. Az autón megvétel után a szükséges javításokat (olaj, szűrőcsere, gyertyák, vezérlés, ékszíjak stb.) elvégeztem. Ezt követően szinte kizárólag rövid távokon mentem (pár km. a munkahelyig). Kb. 3 hónapja elkezdett csepegni valami a kocsiból, valószínűleg hűtővíz, de látványos folyadékvesztés nem volt. Ezzel egyidőben nagyon hamar elkezdett melegedni a motor, 1-2 kilométer megtételével a hőmérő felugrott 90-fokra, amit korábban nem csinált. Szerelőnél kicseréltettem a termosztátot, a hőmérő jeladóját, a vízpumpát, illetve kapott egy folyékony hengerfej kezelést a motor. (Hűtővízbe beöntendő lötyi). A szivárgás megszűnt, viszont a vízhőmérséklet továbbra is problémás. A ventillátor 90- pár foknál kapcsol visszahűt 85-ig, majd vissza kilencven pár fokra. A szerelő azt mondja, hogy normális, de kicsit kételkedek, mert korábban nem csinálta ezt. Szerintetek ez mennyire normális jelenség? Hosszabb, pár száz km-es útra nem nagyon merem vinni, és eléggé parázok, hogy megáll alattam. A hengerfejet egyelőre nem akarom bolygatni. Szerintetek mennyire kell ettől félni, illetve mi az esélye, a hirtelen halálnak? Ha van ilyesmiben tapasztalatotok, szívesen vennék tanácsot. Előre is köszi.
  3. Sziasztok! Frissen regisztráltként rögtön egy kérdéssel nyitnék. Túlmelegedési problémáim vannak, de sehol nem találtam választ a neten. Astra 1.6 8V-m van, 2000-es évjárat. Majd egy éve használom. Kb. fél évig autópályáztatm, minden különösebb gond nélkül. Az autón megvétel után a szükséges javításokat (olaj, szűrőcsere, gyertyák, vezérlés, ékszíjak stb.) elvégeztem. Ezt követően szinte kizárólag rövid távokon mentem (pár km. a munkahelyig). Kb. 3 hónapja elkezdett csepegni valami a kocsiból, valószínűleg hűtővíz, de látványos folyadékvesztés nem volt. Ezzel egyidőben nagyon hamar elkezdett melegedni a motor, 1-2 kilométer megtételével a hőmérő felugrott 90-fokra, amit korábban nem csinált. Szerelőnél kicseréltettem a termosztátot, a hőmérő jeladóját, a vízpumpát, illetve kapott egy folyékony hengerfej kezelést a motor. (Hűtővízbe beöntendő lötyi). A szivárgás megszűnt, viszont a vízhőmérséklet továbbra is problémás. A ventillátor 90- pár foknál kapcsol visszahűt 85-ig, majd vissza kilencven pár fokra. A szerelő azt mondja, hogy normális, de kicsit kételkedek, mert korábban nem csinálta ezt. Szerintetek ez mennyire normális jelenség? Hosszabb, pár száz km-es útra nem nagyon merem vinni, és eléggé parázok, hogy megáll alattam. A hengerfejet egyelőre nem akarom bolygatni. Szerintetek mennyire kell ettől félni, illetve mi az esélye, a hirtelen halálnak? Ha van ilyesmiben tapasztalatotok, szívesen vennék tanácsot. Előre is köszi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.