Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gasztm

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szentendre

Legutóbbi látogatók

476 profile views

gasztm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! G astra, Y17DT, 1.7 DTI a következőt produkálja (ha beindul): nagyon kerregős hangja van, nem mutat alapjáratot aztán leáll. Kiolvastam, P0370 (4) hibakódot ír. Ma nézettem meg az adagoló elektronikát, ki lett mérve, semmi baja. Az opeles ismerős azt mondta, hogy a holtponti jeladót vegyem ki és vegyek bele újat, kezdjem így. Tudna esetleg valaki segíteni akinek volt már ilyen baja? :icon1:
  2. Köszönöm szépen, megpróbálom miután minden vízcsövet visszatettem :icon1: Remélem, hogy az olajhűtő lesz a ludas, és holnap már kész lesz a kocsi :icon1:
  3. Sziasztok! Astra 1.7 DTI ( Y17DT ) 2000 - es évjáratú autómmal a következő a baj: A víztartályban vastag olajhab és iszap szerű olaj van. A mai nap az egyik opel hozzáértő azt mondta nekem hogy nem a hengerfejtömítés a baja az autónak, a hengerfej pedig tényleg nagyon ritkán szokott gond lenni. Azt mondta, hogy inkább az olajhűtőnél ereszthet át az olaj a vízbe, mivel az olajnak nagyobb a nyomása, az olajban víz nem jelentkezik. Leszedtem az olajhűtőt, a vízcső egyik végét ledugóztam, a másik végébe 4 bar nyomással belefújtam kompresszorral, vízbe tettem, szivárgást, buborékolást nem láttam. Lehetséges, hogy mégis ez a probléma, csak szabad szemmel nem látható méretű rajta a lyuk? Hallottam olyat, hogy a vízpumpánál is átereszheti az olajat a vízbe (????) . Köszönöm szépen előre is a választ ! :icon1:
  4. Köszönöm szépen a gyors választ. :icon1: :icon1: :icon1: Holnap kiderül, hogy a hőcserélő-e a hiba, egy szakember nyomáspróbát csinál rajta. Ha szembe állok az autóval, balról a 3. porlasztónál rendesen gázolajos a motor. Lehet az a probléma? :icon1:
  5. Sziasztok! Astra 1.7 DTI ( Y17DT ) 2000 - es évjáratú autómmal a következő a baj: A víztartályban vastag olajhab és iszap szerű olaj van. A mai nap az egyik opel hozzáértő azt mondta nekem hogy nem a hengerfejtömítés a baja az autónak, a hengerfej pedig tényleg nagyon ritkán szokott gond lenni. Azt mondta, hogy inkább az olajhűtőnél ereszthet át az olaj a vízbe, mivel az olajnak nagyobb a nyomása, az olajban víz nem jelentkezik. Leszedtem az olajhűtőt, a vízcső egyik végét ledugóztam, a másik végébe 4 bar nyomással belefújtam kompresszorral, vízbe tettem, szivárgást, buborékolást nem láttam. Lehetséges, hogy mégis ez a probléma, csak szabad szemmel nem látható méretű rajta a lyuk? Hallottam olyat, hogy a vízpumpánál is átereszheti az olajat a vízbe (????) . Köszönöm szépen előre is a választ ! :icon1:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.