Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

DrLevi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

DrLevi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sajnos nincs velük gond, mert megnéztük ezt is.
  2. Sziasztok! Egy opel astra g coupém van Z18XE motorkóddal. A problémám a következő: reggel indításnál bepöccen a motor, majd lefullad. Indítóznom kell többször (hiegben többször), amire nagy nehezen beindul a motor és érezhetően nem megy minden henger, mert rángat. Pár indítás után elindulok vele és vagy minden oké, vagy egy párszáz méter után lesz az. Ezután többé nem csinálja, csak a következő nap reggelén. Kivillan a check lámpa és a kipörgségátló lámpája is, amiből utóbbi a következő indításnál (amikor megy minden henger) elalszik, a motocheck lámpa meg vagy 4-5 indítás után. A számítógép azt jelezte, hogy kimaradt a gyújtás egy hengerben. A motor teljesen fel lett újítva, nullkilométeresnek felel meg. Új dugattyúk (kar, gyűrű, minden), hengerfejezés, fúrás, szelepek cseréje, totál új hidrotőke sor, új trafó, új gyertyák. A pillangószelep is tökéletesen működik. Tettünk bele 5w30as olajat, de ezzel is csinálja. Az egyik opeles szerelő azt mondta, hogy túl nagy az oljanyomás és kitámaszt a hidrotőke. Minden új benne, szóval nem értem. Minden totál ki lett pucolva a motor összerakáskor is. Ami még segíthet, hogy néha azt érzem, hogy mintha nem húzna emelkedőn rendesen függetlenül attól, hogy most nagyon nem húzatom 3500 fölé. Van ötletetek, hogy mi lehet a bibi?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.