Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

wikta

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Nagykáta

wikta's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ismerős probléma. A csatlakozók elértek. Nálam jó ideig semmi baja nem volt, majd amikor megjártam vele a szervízt h azért tegyük már rendbe a gyertyák, meg a vezérműszíj környékét, az a kocsi ami a saját lábán érkezett a szervízbe, nem volt hajlandó beindulni a frissítés után. 2 órás keresgélés után kiderült h az az elosztó ért el, aminek a környékét meg se piszkálták, de a probléma pont akkor jelentkezett először. Ajánlom nézesd meg, mert egyszer ott fog hagyni az úton.
  2. Sziasztok. Lassan 1 éve vagyok egy 91-es ferdehátú, 3 ajtós A corsa tulajdonosa. A motorja c12nz benzines ugye, 4 sebességes váltóval. Mind tudjuk, hogy a gyenge motor milyen jól húzza a könnyű karosszériát még tuning nélkül is, viszont túl nem szeretem pörgetni, mert félek még ártok szegény veteránnak. Nos az áttételek kifogástalanok, a motor is gyönyörűen jár(volt tesztelve, pár hónapja elhúzta 160 fölé is), viszont fordulatszámmérő nélkül nemigazán merem hosszabb távon 80 nál többel hajtani az előbb említett okból. Szóval a segítségeteket és véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes lenne-e beruházni egy 5 ös váltóra a motor kímélése végett, vagy tudnátok-e mondani számszerű értékeket ami ezzel a gyári 4 es váltóval még túlpörgetés nélkül nyugodtan autózható. A kocsi heti rendszerességgel mind rövid és hosszútávon is fut és még nem volt rá panasz. A segítséget előre is köszönöm!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.