Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kutyman

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

236 profile views

kutyman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Nem biztos hogy termosztát hiba. Nekem pl. a fűtőradiátor volt eldugulva. Átmostam ecettel, azota dögmeleg van a kocsiban.
  2. Felemeled pl. a bal hátulját, majd megmozgatod a kereket. (én függőlegesen szoktam) Hallani fogod a kotyogást. Általában a hátsó szokott elkopni, ennek a párban történő cseréje anyaggal együtt kb. 10000Ft. (SKF, vagy FAG) Ha az elsők búgnak, az mecerásabb.
  3. Csak 175mm magas fér el a motorháztető alatt. Amelyik Bosch teljesen fekete, azt nem ajánlom. Nekem S5 van, tökéletes.
  4. Szerintem elképzelhető egy húszonéves tigrisnél. Lehet hogy repedt volt a cső, nem jó a venti gomba. Amit én cserélnék: természetesen a gumicső, 2 új ABA bilinccsel, ventillátor kapcsoló hőgomba, kiegyenlítő tartály sapka. (igen, ezt is ;) ) A venti gombát igy tudod ellenőrizni: lehúzod a csatlakozóját, rövidre zárod egy dróttal a csatlakozót, majd ráadod a gyújtást. Ha beindul a venti, (és ahogy írtad alap esetben nem indult a venti), rossz a hőgomba. A melegedés azért volt ilyen gyors, mert szinte nem volt hűtőfolyadék a blokkban, nem volt hűtés, és a vízhőmérő óra jeladója pont ott van. Nálam pl. 97°C-nál indul a venti, elkezd visszahűlni a vízhőmérséklet, majd leáll.
  5. Sziasztok! Hűtőt cseréltem egy 93-as B Corsan. Minden rendben, viszont indításnál csobogás hallatszik a radiátorból. Hogyan tudnám légteleníteni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.