Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Honey-Bee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Honey-Bee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia :) Köszönöm a gyors választ. :) Az autó budapesti.
  2. Sziasztok! Van egy 2004-es 1,6-os Astrám. Ma reggel a következőt tapasztaltam: a motor 1500-as fordulatszámon pörög, viszont nem reagál a gázpedálra. Hiába nyomom nem megy, de a fordulatszám sem esik vissza és több sem lesz. Kivillan a szervizlámpa és nem történik semmi. Ha leállítom és újraindítom, akkor megjelenik a műszerfalon a motorvezérlő-lámpa és a szervizlámpa, amelyek elindítás után kialszanak. Megteszek kb. 2-3 km-t és kezdődik elölről. Előzmények: alapjáraton fordulatszám "ugrált", nem a szokásos módon gyorsult az autó (előzéskor meg kellett gondolni, hogy egyáltalán belefogjak-e), gázadáskor indokolatlanul magas (5-6000x) fordulatszám nulla gyorsulás mellett. Mindehhez természetesen megnövekedett fogyasztás is társult. Az autó a kezdetektől rengeteg olajat fogyaszt. :( Erre mindenki azt mondja típushiba... Nő létemre természetesen tanácstalan vagyok, de a korábbiakban már 3x cseréltek lambda-szondát, egyszer katalizátort (szerintem fölöslegesen). Ahány szerelőhöz viszem, annyi okos tanácsot kapok. Kinek higgyek? Aki azt mondja, hogy az autó kuplungos (bár lövésem sincs, hogy ez mit jelent), vagy megint cseréltessek lambda-szondát? Esetleg önindítót? Vagy???? Segítségeteket előre is köszönöm :) Üdv, A.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.