Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tamastra

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Baja

Legutóbbi látogatók

341 profile views

tamastra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A problémám a következő: Egr szelep többszöri takarítás után is rendetlenkedik, kijön a motor ikon a műszerfalamra Nyomaték veszteség, főleg alsó tartományban. Csúsztatnom kell a kuplungot, hogy ne fulladjak le. Azt tanácsolták, hogy égessem ki, hajtsam meg, de 3-4 ezer között bizonyos idő után letilt 3 ezer alá. Előzésnél tud kellemetlenséget okozni... A cserét próbálnám kihagyni, mivel 90-től indul ez a vacak. Kíváncsi vagyok a tanácsotokra! Astra H 1.7 cdti DTH Köszönöm előre is.
  2. Nem igazán született megoldás... Az EGR szelep manuális meghibásodását írja a számítógép és 50%-on nyitva marad. Ki lett takarítva a koksz belőle, de a probléma nem szűnt meg 100%-ban. A turbó kereszt és hossz irányban is lóg egy picit, de nem számottevő. Arra tippelt a szerelő, hogy több levegőt kap és 3000 fölött adja le a teljesítményt. Annyiban jobb lett a helyzet, hogy már 2000 felett is dolgozik valamelyest. Első lépésben egy EGR-t fogok beújítani, aztán meglátjuk mi lesz.... :)
  3. Sziasztok! 1.7 cdti 101 lovas motornál a következő a helyzet: - már az indítás is nehézkesen jön össze, egy kisebb felhő kíséretében aztán mégis. (ez nem minden esetben, nem tudom minek a függvénye) - a nagyobb problémám a kigyorsításnál van, egyszerűen lomha dög. Nyomom a gázt, de egyszerűen nem akar menni. Vissza kell váltanom, ami előtte nem volt jellemző. 3000nél meg kilő, mint a golyó. Megnéztem az üzemanyagszűrőt, egy kissé elszíneződött az alsó része. Szóval remélem megúszom pár ezerből, és semmi motorvezérlés, gyújtás stb... Tippek, ötletetek? :) Köszi előre is!
  4. Köszi a válaszod! Marha nagy szerencsémre tegnap beugrottam egy szervizbe és pont volt egy repedt dekni, amiről leszedték nekem az említett alkatrészt. :D Nem is akartak pénzt kérni érni, de a 40 fokra való tekintettel meghívtam őket pár hideg sörre :D Így legyen az embernek szerencséje! Köszi még egyszer!
  5. Sziasztok! A kartergáz visszacsapónál van egy membrán. A tömítés része már nem tölti be a feladatát és a membrán is átszakadt, ventilátor használta mellett pedig behozza az utastérbe az égett olaj szagot, mert ugye rácsepeg a blokkra. Nincs jelentős olajveszteség, de akkor sem normális ez így :blink: Mellékelek egy képet. Alkatrész boltokban azt állítják, hogy komplett garnitúrában jutok csak hozzá 80k-ért. Ezt most így offolnám, mivel olyan 1-2 ezer forintos tételről lehet szó. Esetleg van valami tippetek, ötletetek? Előre is köszönöm a segítségeteket! :icon1: http://www.kepfeltoltes.hu/view/150611/11116003_1017316381614589_1894474482_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.