Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

lbozoky

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

lbozoky névjegye

  • Születésnap 1986-12-18

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

176 profile views

lbozoky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A hétvégén megjártam egy Budapest-Siófok-Budapest utat és azt vettem észre hogy kb 130-as sebességnél a kormány elkezd rázni (erősen), 120-ra lassítva teljesen abbamarad. Először voltam vele pályán, ezért még eddig ezt a dolgot nem tapasztaltam, lehet hogy valamilyen kezdődő hiba jele?
  2. Sziasztok! Remélem jó témába írok, pár napja észrevettem, hogy reggel ("hidegen") indításkor a motor felpörög 2000 fölé kb 1 másodpercre és csak utána áll vissza a normálisra. (kb 1000 körül) Mintha rálépnék a gázra üresben. Használat közbeni és utáni indításnál nincs ilyen jelenség. Lehet hogy ez valamilyen kezdődő probléma jele?
  3. Végül alkudtam belőle még egy nagyobbat, de megvettem, úgyhogy most már én is boldog Opel tulajdonos vagyok. :) Hetek óta nézem napi szinten a Használtautót és a kereskedéseket, én úgy éreztem hogy ezért az állapotért nem volt sok az ár, biztos van olcsóbb, de nekem ez még megfelelt. Szerelővel is megnézettem az adásvétel előtt a biztonság kedvéért. Az biztos hogy nagyon fogom szeretni. :)
  4. Sziasztok! Sok utánanézés és kérdezősködés után szeretnék első autónak venni egy Astra G-t. Családi és baráti körben is van több, mindenki nagyon elégedett a modellel. Viszont könyvelőként sajnos én az adózáshoz és a számokhoz értek, az autókhoz még nem. Ezért szeretném a segítségeteket kérni: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-9137434 Az autót már megnéztem élőben, az első kocsi volt, amelynél a beülés után nem éreztem csalódottságot és "átverést". A külseje szép, nincs rozsda, karcolás, a képen is látható sérülés van csak a bal oldalon, a tulaj felesége próbált meg beállni vele tolatva a kertbe, a látható sikerrel. A színe nagyon tetszik, a G verziók skálájából nekem ez jön be a legjobban. A belseje is egyben van, egyedül a váltó szoknyája szakadt (láttam vaterán is szoknyát 3000 forint körül) és a kormányon a bal oldali duda gomb repedt (olvastam hogy ez gyakori hiba) Van mp3-as USB-s JVC rádió dobozzal, extra üléshuzat is. (alatta csak egy helyen van kis szakadás a vezetőülésen, ahol a beülésnél hozzáér az ember, elvileg már így vette) Viszont a középső konzolon lévő légbeömlőből indítás után néhány percig halk "surrogás" hallható, ha a ventilátor ki van kapcsolva. Szervizkönyv is vezetve van, igaz csak kézzel, gondolom nem márkaszervizbe járt, de számlákkal, azok alapján valósnak tűnik a km. Az eladó magánszemély, normálisnak tűnt a találkozásnál. Második tulajdonos az elmondása alapján. A motor szépen jár, elsőre indul, nincs füst se kékes színű kijövő levegő. A motortérben sincs látható olaj, törött elem. Viszont a katalizátor cserélve lett, után gyártottra (ASSO, számla megvan), ami engem egy kicsit aggaszt, hogy világít a katalizátor hiba lámpa, a tulaj szerint mióta kicserélték, lehet ott nem csináltak meg valamit rendesen. Olvastam, hogy manapság a műszaki vizsga csak attól függ, adsz-e borítékba pénzt, de azért nem örülnék neki, ha cserélni kéne. (láttam hogy a gyári 300e körül kezdődik) Szóval a hibalista: - bal oldalon meghúzták - szellőzőből halk kerregés időnkét -katalizátor hibajel A tulaj városban használja most is, munkába járásra, de most váltani akar és eladás előtt már nem akar rá költeni többet. Az ára nekem szimpatikus (azért a sárvédő íven lévő hiba miatt még szerintem mehetne egy kicsit lejjebb) ezzel a futásteljesítménnyel. Előre is köszönök minden véleményt, hozzászólást!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.