Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kinca

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Baja

kinca's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Külön köszi, hogy újra leírtad, nekem új volt, nyilván rossz helyen vagy/és nem eleget olvastam. Holnap próbálkozom is vele, már nagyon várom, hogy rendben legyen. Dízel autóknál a befecskendező rendszernek nem része a négy injektor? Nem értek hozzá egyáltalán, a nagybátyám autójánál mondta a szaki, hogy az injektorok egy részét cserélni kell, azok pedig injektálnak, befecskendeznek, gondolnám én. :) 1.7 dízeles autója van.
  2. Na, válaszolok magamnak, hátha segít majd valakinek. Az ominózus problémát a befecskendező-rendszer meghibásodása okozta. Injektorcsere munkadíjjal 200k körül. Ugyanakkor a saját problémám még aktuális, egyszerűen nem húz az autó. 80km/h-ig még korrektnek mondanám, de utána csak vánszorog a mutató felfelé, 120 után meg imádkozni kell neki. Rárakattam gépre, a légtömegmérő hibáját mutatta, kicseréltem, de a probléma maradt. Van ötletetek? TD, 2000 motorral
  3. Hello, egy ismerősömnek fura problémája van: Astra G 1.7 D melegen nehezen indul, hidegen pöccre. Van ötletetek?
  4. @astra, @spzoli: köszönöm a segítséget. @outsider: magánszemélytől vásároltam.
  5. A rádió "aktáját" megoldottnak tekinthetjük akkor, köszönöm a hozzászólásaitokat, észrevételeiteket. A még mindig aktuális feladatom a motor kontrollámpája.. Csak világít. Megtakarítottam tegnap az egr szelepet, ma a légszűrőt kicseréltem. A légtömegmérőt megfelelő állapotban van, tiszta. A sárga lámpa nem tűnt el. Úgy tűnik, ebben az Astrában az egr szelep vákuumos vezérlésű. Miután maga a szelep már tiszta, a tömítés jó, lehetséges, hogy valahol a vákuumos vezetékekkel van a baj? Nyilván elviszem kódot nézni, azonban előtte szeretnék minden átnézni és megcsinálni/kicserélni, amit csak tudok, hiszen használtan vettem (200e km, nem kérdezem, valós-e, mert úgysem tudom :) ). Van ötletetek, mit tudnék még átnézni rajta? Jelenleg nincs ötletem, de teljesen kezdő vagyok. Egy másik apróság, hogy a klíma a múlt héten beköpött az anyósülés előtti gumiszőnyegre, utánaolvastam, valószínűleg eltömődött a kondenzvíz elvezető cső. Azt is tudom már, hogy valahol a tűzfalból jön ki, egy műanyag cső. De nem találom, akárhogy nézem. :) Lehet, hogy alulról látható csak? Mellékelek képet a motortérről, van ott két "valami", amikről nem tudom, mik azok, ha esetleg valaki... Pirossal és sárgával jelölöm őket. https://dl.dropboxusercontent.com/u/87033447/20150729_094400.jpg Elnézést, hogy pongyolán fogalmazok és sokak számára valószínűleg kevésbé értékes kérdéseket teszek fel, ez van. :)
  6. Pioneer DEH-2000MP a rádió típusa. Amit a belinkelt képen látni, azt netről töltöttem fel, hogy meg tudjam mutatni, melyik csatlakozóval tudtam tárolásra bírni a készüléket.. Egész egyszerűen nem volt rajta a csatlakozó, amit bejelöltem, a többi vezetékhez hozzá sem nyúltam. Miután rátettem és rögzítettem, nem felejtette el az adókat. Ha az az antenna bemenet, akkor nyilván tényleg nincs összefüggésben az áramfelvétellel, de akkor összefüggésben kell legyen az adók tárolásával. Vagy valami ilyesmi. :) Gyári lenne? Kifejezetten örülök, hogy hozzászóltál, tulajdonképpen ez a fórum értelme, nem? ;)
  7. @kobraCode: Egyszerűbb dolgom volt, mint gondoltam. Az alábbi képen pirossal jelöltem a területet, ahol a rádió kivétele után azonnal feltűnt, hogy túl laza/lejár a csatlakozó. Ezt fixálva már kap áramot folyamatosan (ez volt a gond, gondolom), "megjegyzi" az adókat. Eddig szerintem ez a csatlakozó legfeljebb a levegőben lógott. De akkor mi a helyzet a sárgával és a pirossal? A kép netes kép, a csatlakozópont ugyanolyan. https://www.dropbox.com/s/f4x2l3w64z2zjm0/radio.jpg?dl=0 Még nem jöttem rá, a jelölt csatlakozónak mi a neve, de lehetséges, hogy más típusú rádióknál van két külön (piros és sárga).Itt úgy tűnik, ez látja el mindkettőnek a funkcióját. Persze az sem kizárt, hogy bődületes butaságokat írok. :)
  8. @kobraCode: köszönöm a válaszodat, már próbálom is. :) @Alex75: két literes, dízel
  9. Sziasztok, teljesen újonc vagyok, mind itt a fórumon, mind az autók világában. Ezen szeretnék, illetve kell változtatnom, ha nem akarok minden aprósággal szerelőhöz szaladni. Ennyit magamról. Egy hónapja egy Astra Astra G Caravan 2.0 cdx (évjárat: 2000) tulajdonosa vagyok. Google segítséggel az első héten megcsináltam az olajcserét, biztos ami biztos alapon. A probléma: világít a motorellenőrző lámpa. Pontosabban hol világít, hol nem. Tudom, megannyi oka lehet. Tünet még: nem húz, nem gyorsul rendesen az autó. Szintén Google segítséggel megtisztítottam az egr szelepet. Azóta a kontrollámpa lényegesen kevesebbet világít, jellemzően 100km/h óra és nagyobb fordulat mellett kialszik, de visszaérve a városba, s alacsonyabb fordulat mellett újra jelez. Van ennek értelme? Az autó gyorsulása, húzása jobb lett. Ha az egr szelep elkoszolódása okozta a kontrollámpa világítását, akkor a tisztítás után automatikusan ki kellene aludnia a lámpának, vagy ki kell "üttetni"? A következő lépésben megpróbálom kitakarítani a légtömegmérőt, olvastam, az is okozhat hasonló problémákat. Ha esetleg valakinek van ötlete, bármi a posztommal kapcsolatban, nagyon örülnék. Egy apróság: az autó (nem eredeti) rádiója elveszíti az eltárolt adókat, miután kivettem a slusszkulcsot. Ha rajta a gyújtás és úgy kapcsolom ki-be a rádiót, akkor rendben működik. Kiveszem a kulcsot, és azonnal elfelejt mindent. Rosszul lehet bekötve? Szép napot! :icon1:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.