Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pozinho

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Vásárosdombó

pozinho's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm, az EGR kormolódott be... kipucoltattam, olyan mintha új lenne :) érdemes áttérni tankolásnál OMV-re? Köszönöm a tippeket! Üdv: Pozi
  2. Köszönöm a tippeket, nagyon rendes tőletek! :) Úgy látom ez tényleg egy nagyon összetartó közösség ahogy a barátaim is mesélték. Majd posztolom, hogy mi volt a gond, köszönöm még egyszer! Üdv
  3. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy Z17DTR 92kW / 125 lovas 2010-es évjáratú kombi Astrám 178.000 km-el vettem idén áprilisban. Másfél hónapja elkezdett az alapjárat ingadozni 750 - 800 fordulat között, gondoltam megelőzve a komolyabb bajt elvittem kitisztíttatni (az EGR szelepet) és ajánlott hozzá a szerelőm egy Pro - tec common rail üzemanyag tisztítót, amit egy hónapja bele is küldtem egy negyed tankba. (általában shellnél tankolok ) Ezzel a gond meg is oldódott, viszont az utolsó egy hétben a következő tüneteket produkálja: Sokszor fordulatszámtól függetlenül, de általában 2000 ( +-500 ) környékén olyan, mintha "elvágnák a gázpedált" a motor megy tovább, de az autó megáll fix sebességnél, és nem gyorsul tovább... ( pl. 6.-ban beáll 120 km/h-nál, és nem megy tovább, egyenes úton ilyenkor elmegyek még bármeddig, de ha jön egy emelkedő, akkor elkezd lassulni, de ugyanezt írhattam volna 70 km/h val is, mert ott is csinálja... Ilyenkor vagy vissza kell váltsak, ( fordulatszám felpörög, és utána újra jól húz,) vagy a rosszabb, (amit 2 napja csinál) félre kell álljak, motor leállít, újraindít, és megint jó...egy darabig... Ma már annyira rossz volt, hogy muszáj volt mindig leállítanom, mert hiába váltottam vissza sebességet, elkezdett rángatni (már 1200-as fordulatnál is) próbáltam alapjáraton hagyni, de az is megemelkedett 800-ról 1000-re. ennél az emelkedett fordulatszámnál eléggé büdös világosszürke füstöt produkál... Újra indítás után mindig visszaáll 800 körülire... ( viszont az eredeti problémát: az alapjárati ingadozást nem csinálja ) Hibakód nincs, a szervíz ikon világított tegnapelőtt kétszer, de mind a 2x el is aludt, helyette ma kigyulladt a motorhiba ikon... omg... Esetleg tapasztalt valaki hasonlókat? 3 szerelővel beszéltem, mindegyik mást mondott... EGR , turbó, porlasztócsúcs, magasnyomású pumpa / adagoló Amúgy az én meglátásom szerint, olyan, mintha nem kapna rendesen anyagot, és azért fogy el a craft... régebben havonta egyszer előfordult, de csak dombon felfelé, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget... az az érdekes, hogy újraindítás után jól működik... Mivel 2 helyen is dolgozok, ezért nagyon fontos, hogy mobilis legyek... és nem, nem 160 ft-os TSZ gázolajat tankoltam bele... Én itt még nagyon új vagyok, és nincs semmi tapasztalatom, megköszönök minden segítséget! Szerviztől csütörtökre kaptam időpontot, addig kénytelen vagyok tömeg közlekedni, mert nem merem így használni az autót, nehogy komolyabb baja legyen... Előre is köszönöm a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.