Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csaba71

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Csaba71 last won the day on Augusztus 21 2016

Csaba71 had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H
  • Város
    Encs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Csaba71's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Hírnév

  1. Köszi! Akkor ez a hibalehetőség valószínűleg kizárva! Máshol kell keresnem.
  2. Az enyémben 290 000 km van és amióta megvettem azóta ilyen ( 162 000) Semmi probléma nem volt még az olajnyomásommal. A jelenséget a számítógép controlja okozza.
  3. Jól tudod nincs a tankban külön szivattyú. A nyomástartó szelepet hogy megnézd nem kell alábújni csak felnyitod a motorháztetőt akkor a vezérlésoldalon a tűzfal és a motor közt lenyúlsz és megtalálod a nyomástartót. Felülről lehet is látni.Ha megtennéd a kedvemért megnézhetnéd hogy a tiedben "zúg" -e ha ráteszed a gyújtást hangot nem biztos, hogy ad, de kézzel érezhető a remegés. Legalább is az enyémben. Arra lennék kíváncsi hogy más hibátlanul induló motornál is így van-e? Előre is köszi!!
  4. Voltam diagnosztikán ott sem volt több hibakód mint amiről tudtam. Semmit nem hozott az üzemanyag ellátó rendszerre.
  5. Igen a magasnyomású szivattyún van egy talán a nyomástartó szelep ami egyfolytában berreg amíg a gyújtás rajta van és a motor nincs indítva.
  6. Ugyan ez a problémám, mint említettem szűrőt már cseréltem!!
  7. Sziasztok! A következő problémára keresek megoldást. Az autó 2006 1.7cdti H Astra Z17DTH motorkódú 290.000 km-el. Kb egy hónapja vacakol. hosszab állás után, (min 10-12 óra) Az autó izzítás után indul egyből és jár úgy 8-10 mp-ig. Utána leáll és csak hosszas indítózás után indul újra. Utánna egész nap O.K. annyi hogy nem 3 fordulatra indítja a motor hanem 5-6 fordulat. A gázolajszűrőt kicseréltem hiba ugyan úgy megvan. Hibakód pedálteszt alapján 050074 és 050056. Gyújtáson a szivattyú egyfolytában megy, azt nem tudom hogy ez korábban így volt-e. Én a nyomástartó szelepre tippelek. Ha valakinek volt hasonló problémája akkor kérem írja meg vagy leírás alapján megoldást tud az is segítség volna. Visszaolvastam kb 60-65 oldalt nem találkoztam hasonló leírással Köszi Csaba
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.